Pocuvaj ma, Chruno, k druhemu odstavcu ti poviem iba tolko, ze by si si mohol pozriet na co som reagoval. Nic o 50ke, 66ke, atd sa tam NEPISALO. Kym nebudes schopny ani reagovat na to co clovek napise tak je s tebou debata nemozna. Moja averzia voci tvojim navrhom nema nic s 66, keby sa zrusila tak sa ma to aj tak takmer nedotkne, pretoze velku cast mojich ciest po tej trase absolvujem peso, alebo na biku (v podstate ju pouzivam hlavne ked sa ponahlam).. specialne teraz v lete. Tak prestan trepat... Dalej ma vobec nezaujima co si s kym konzultoval. Uz som ti to povedal, absolutna pravda neexistuje. Som ochotny sa na nejaku temu bavit a nechat sa argumentami presvedcit, ale to ze "navrh som aj konzultoval s prislusnymi ludmi" nie je argument. Asi tolko.
Dalej, mas predstavu kolko ludi by tou 210 po Euroveu islo?
ten je dobre na rozum ? mesto nemá peniaze a on chce zatrávnenú trať a myslí si, že celá Ružinovská je zatrávnená ? prvé čo by som spravil v Dúbravke dal tie blbé panely z trate preč a normálne ju spravil s otvoreným zvrškom ako je na Račianskej. Podstatné je aby sa tam dalo normálne rýchlo jazdiť a zracionalizovať zastávky. Vidno, že ľudí nezaujímajú veci, ktoré by dopravu zlepšili ale iba totálne kraviny. ?
Na www.dubravka.sk v časti Fórum položil čitateľ otázku, či mestská časť neuvažuje upraviť vzhľad električkovej trate podľa vzoru v Ružinove (zatrávnenie trate). Odpoveď je naozaj "aktuálna":
"Vážený pán Marek,
električková trať je v správe Dopravného podniku mesta Bratislava.
Adresa:
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Olejkárska 1, Bratislava
Kontakty:
PHDr. JUDr. Branislav Záhradník, 0903 428 155, bzahradnik@gmail.com.
S pozdravom
Ing. Patrícia Danková
ref. odd. ŽP
08.04.2011"
Otázka do pléna : Je potrebné aby L50 začínala so 6min intervalom už o 12:00? Nestačilo by od 13:00, či 13:30, kedy sa už prví školáci dostávajú zo školy a prví ľudia z práce? ?
žeby 210? zo smeru Nivy idú L50,66 a 70 ale od Račianskeho mýta nič priamo. Trolejbus by tam určite neuškodil, ani neurobil viac hluku a ani žiadne emisie. Keď tam môžu jazdiť autá a autobusy, trolejbus môže tiež. Alebo predĺžiť električku od Šafka po Dostojevského rad, len na to v tomto blbom meste nebude nikdy dosť vôle u politikov aby ubrali z priestoru pre IAD v prospech MHD.
Re #164247 810zssk: zdravotné dôvody a počasie obmedzujú snáď používanie L50 pre odvoz do Eurovey? Celá tá tvoja averzia voči mojim návrhom stojí hlavne na tom, že som sa opovážil siahnúť návrhom na L66. Hlavne, že ty chmuľo si chcel skrátiť v rámci šetrenia L74 na úsek Vlčie hrdlo - Bajkalská a máš v paži všetkých tých čo s ňou chodia od stanice na intrák a z vlaku do Slovnaftu, taký si ty odborník veľký pokiaľ sa nejedná o tvoje linky ? tento tvoj návrh som aj konzultoval s príslušnými ľuďmi a povedali, že zatiaľ čo skrátenie L56 a 66 do pôvodnej trasy je predmetný návrh a je v hre tá tvoja L74 je kravina na druhú.
Re #164258 intony: Viesť ju do Dúbravky paralelne s električkami sú vyhodené vzkm, keďže potom keby si chcela takúto trasu mal by si oveľa ekonomickejšie ju viesť iba v trase Dlhé diely - Kuklovská - Borská, kde by si ľudia prestupovali na električky. V tejto trase ako je má zmysel, lebo obsluhuje Polianky a ponúka spojenie KV - Tesco Lamač. Čo sa týka Šaštínskej a Sološníckej tak pod Sološníckou bola komunikácia v tak otrasnom stave a stále je, že autobusy na L135 museli jazdiť po ľavej strane, lebo pravá strana cesty má viac dier ako ementál.
to je podobné ako We Not selling ticket's in here ? ? ?
popripade ako skutočnosť, že 99% parkovísk v BA je zadarmo - FREE (akože voľné) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider