vzhladom na to, ze ide o taku nudzovu dopravu pre lenivych by boli v poriadku aj 10,5M tak ako na zaciatku. potom by ich to rychlo preslo a linka by sa mohla cela zrusit ?
električky sú na nábreží na čo? idem v L133 a vedľa nás L4 s voľným miestom pre ľudí z dvoch L133, detto L12. Neviem načo čakáš na L133 keď ti rovnako často chodí kapacitnejšia električka?
nie, najskôr čo som došiel bolo 8h ranná a odsledoval som si všetky spoje. Kvôli piatim ranným bude premávať tá linka celý deň? Viem, že ju využívajú hlavne školáci na dopravu na L.Sáru a geriatria na Jurigovo nám. s tým chodí občas. Stačí vyslať ráno tzv. školské spoje dva na L.Sáru robené minibusom a šmitec! Mimo to školáci môžu použiť aj L32/33/133.
Re #164174 TeBeCe: vsak DPB ? Inak ked sa uz skracuje int zo 6 na 12 minut na 133 bude aj na nej dane 15m vozidla + skorsi poobedny odchod (aspon 1330) z mesta? ?
práve tie zastávky čo si vymenoval boli tak mizerne využívané, že až! Na J.Stanislava keď dakto nastúpi/vystúpi, tak by sa to mohlo aj oslavovať. Kolískova - dostupná od trolejbusu čo by sa aj doplazil, Baníkova - využívané v štýle "stretol som L135". Ľ.Fullu - o málo lepšie ako Ľ.Sáru. Ak chceš presné čísla, pošlem ti tabuľku v Exceli kde som to spracoval ako bola L135 "využívaná"
a na to pán expert ako prišiel? má zákaz sa snáď niekto nastúpiť do linky na zast. Borská predtým ako sa otočí a pôjde do Lamača, či ako si to predstavuješ? Jedno aj druhé má plus aj mínus a síce :
a) keby sa zastavovalo v smere Kuklovská na jednej strane v smere Lamač na opačnej strane malo by to výhodu možno tak estetickú a prehľadnú pre tých čo by vedeli, na ktorej strane na ktorý smer linka stojí, lebo prichádzať bude pri každej jazde z rovnakého smeru, nevýhoda je, že ak sa človek pomýli, bude sa iba pozerať ako okolo neho bus iba prefrčí alebo zastavuje na druhej strane
b) zastavovanie na obidvoch zastávkach má výhodu, že ak sa človek popletie a pôjde na opačnú zastávku zastaví mu tam ten bus na daný smer, tak či tak a výhoda je aj tá, že keď si hoc pre istotu vždy zastane na Borskej v smere od Dúbravky tak mu tam zastane vždy bus. Nevýhodou je, že ak sa nepozrie na displej busu, kam to ide, odvezie sa tam, kam nechce. Tebe to ale môže byť celkovo srdečne jedno, tí ľudia sa v tom vyznajú.
T-bus k Eurovey : čiže tvoja logika je, že ak nebude t-bus pod Nový most, nech sa radšej ani nestavia k Eurovee ? toto teba nediskvalifikovalo?
L66 : tak čo chceš? chceš L66 po Dulák, alebo posilniť L50? zaujímavé, že akonáhle som sa dotkol posvätnej linky 66 do Eurovey tak vzniklo oheň na streche. Budiš teda, nech ti L66 premáva iba po Dulák a okrem toho to nie je na mne. Keby ti L66 nepremávala pod nos ani by si nepípol a odporúčal by si všetkých na L50 aj bez jej posilnenia. Ale uznám, že od tej 15:30 kedy sa ľud rozlieza z práce by mohla ísť zo 6 na 5min do 18:00 cca a 7-8min potiahnúť do 19:45.
Aké ďalšie ciele víkendových ciest? Neďaleko zastávky "Polianky" je zopár záhradiek, tak možno ešte to. A je tam ešte nejaká tepláreň či čo (ďalej od zastávky).
Ten les tam v okolí nie je moc pekný podľa mňa, nie je tam značkovaný turistický chodník. Dá sa dostať k internátom na Slávičie údolie (v tom lese pri tuneli Sitina dobrovoľníci venčia psy zo Slobody zvierat).
Myslim, ze si sa prave diskvalifikoval na akukolvek dalsiu snahu presvedcit nas, ze mas schopnost vymyslat racionalne riesenia pre MHD. Zastavovanie na oboch stranach Borskej je samozrejme konina na Ntu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Hug0