Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #164132:
Šafárikovo nám. je prestupný bod na električky. Presne ako píše Valec v #164142 .

Eurovea by bola dobre dostupná zo zastávky Malá scéna.
Reakcia na: no.ev.di. #164143:
Furt lepšie interval 12/20 ako nič. Lebo dostať sa z Vrakune/Biskupíc (tam kde nie je L70) do západnej časti mesta je minimálne na dva prestupy, prípadne treba zdolávať dlhé pešie presuny. A to ani nehovorím o víkende.
Reakcia na: Valec #164142:
nechcel som to napísať, lebo zo Šafka ide akurát tak L12 a interval vieme, že je... aký je. Ale hlavne som navrhol L78 k Šafko ako suplovačku za L50, ktorá chodí cez Šafko iba jednosmerne a kedysi ju využívalo dosť ľudí na prepravu Šafko - ASMN - trhovisko - Ružinov
Reakcia na: kecho #164132:
Napríklad kvôli prestupu na L78 pri cestách smerom do Karlovky alebo Dúbravky.
Reakcia na: diego #164139:
počas pracovného dňa by si to prebrali po L66 linky 50 a 78. Je na škodu, že sa tam nepodarilo potiahnúť trolejbus. Skracovať interval na L50 by si vyžadovalo voz gratis, možno ale by stačilo dať zo 6 na 5min iba od 15:30 do 18:00, toto sa mi už ale nechce počítať koľko vozidiel a vzkm by to hltalo s tým nech sa už pohrá niekto komu sa chce. V tomto či minulom roku je 191 prac.dní v šk.r., 59 dní šk.r. a 115 dní prac. pokoja. Pri 250 prac. dňoch a úspore 607,2vzkm na L78 by to bolo 151 800vzkm na rok a na L66 (prac.+voľno) 75 795+30 929,25vzkm=106 724,25vzkm ročne a už máme úsporu iba na L66 a 78 cca 258 524,25vzkm! pridajme si ešte úspory na 35/36/135 a 133, príp. keby sa podarilo zrušiť L27, skrátiť L44 a 56 o nepotrebný úsek a číslo by nám ešte porástlo o pár desiatok tisíc vzkm. A možno čert zoberie aj L89 po čase, alebo tam pôjdu minibusy.
Reakcia na: Tam-bus #164135:
tomu by som nechápal ani ja, keby som nevidel na vlastné oči ako to na tomto úseku s L35 a 135 funguje. Totiž, ak príde L32/33/133 na Kuklovskú s "balíkom", tak nastúpi aj 5-12 ľudí do minibusu a ide na Veternicovú či Kuklovskú, ale niekedy nenastupoval vôbec nikto. Hlavne využívanie odvozu od Kuklovskej na zastávky ako Ľ. Fullu či J.Stanislava a z nich ďalej nebol takmer ani 0,5 človeka na spoj a pritom J.Stanislava bola dosť odľahlá zastávka.
Len pár čísel k L135 : najviac ľudí nastupovalo na L135 v priemere na : Kuklovská nástupná pred cestou cez Veternicovú (3,929 os/spoj), MiÚ Karlova Ves (2,467), Borská (2,333), Veternicová (1,429), Molecova (1,333), Líščie údolie (1,067) a Hlaváčikova 20 (1,000) = toto boli zastávky, kde bol priemer nastupujúcich nad celkovým priemerom nastupujúcich na zastávku, ktorý bol 0,820
vystupujúcich bolo najviac na : Kuklovská pri ceste od Kuklovskej 60 (4,667), Sološnícka (2,200), Hlaváčikova (1,786), L.Sáru (1,071) a Veternicová (1,000). Možno pri i=30/30/30//30 na L35 a teda iba jednej minibusovej linke, počet cestujúcich poklesne a ľudia sa budú odtiaľto viac presúvať pešo a možno linka osloví viac ľudí práve pre spojenie s Tescom a dobrým spojením na Borskú a časom si to vyžiada skrátenie intervalu na 20 minút.
Reakcia na: no.ev.di. #164138:


pekný plán, kludne by to mohli takto spraviť, však sa ušetrí za 78 aj 66 denne 910 vkm, to je celkom dosť...a od trhoviska môžu chodiť k Eurovei aj 50, prípadne 68 na apollo
Reakcia na: kecho #164132:
pokojne sa môže točiť ako dnes L66, to je už detail, podstata je : ušetriť vzkm na vození vzduchu do Petržalky skrátením po Euroveu. Keby sa L78 stočila popri Eurovee ušetrilo by sa 7,59vzkm na kolo a keby šla na Šafko ušetrilo by sa 7,11vzkm na kolo. Pri 80 odchodoch na L78 Po-Pi, by to robilo 607,2vzkm denne úspory vo variante "Eurovea" a 568,8vzkm vo variante "Šafko". Pri skrátení L66 po trhovisko by sa na jedno kolo ušetrilo 4,89vzkm, pri 62 spojoch z Domkárskej Po-Pi a 55 So-Ne, by to bolo ušetrených 303,18vzkm cez prac. deň a 268,95vzkm cez víkend.
Reakcia na: Mike #164131:
nuž, je ? ja iba hovorím, čo sa mi donieslo a je to možný dôvod prečo zmena bola presunutá zo 4.4. na 11.4.
Reakcia na: no.ev.di. #164128:
Ja len nerozumiem,že prečo nechaki zachádzku cez Hlaváčikovú a Veternicovú-podľa mňa úplne zbytočná zachádzka.
Reakcia na: kecho #164132:


súhlasím, kludne by stačilo cez Euroveu, zvyšok spraví 95, je už jedno na ktorý smer
Reakcia na: no.ev.di. #164128:
S čím chcu robit rannu spicku 33ky pri 5 min. intervale ??? Uplne staci variant B
Reakcia na: no.ev.di. #164128:
prečo stále trváš na odklone 78 na šafko? nestačí ju stočiť cez Euroveu?
Reakcia na: no.ev.di. #164128:

Dnes ide na DD v rannej špičkovej hodine:
15x sólo a 10x kĺbak - 25 spojov za hodinu, spolu spoj v priemere každých 2.4 min
keby sa išli ráno na 10 (5 min int.) bola by hodinová kapacita:
6x sólo, 6x 15m voz, 12x kĺbak - 24 spojov za hodinu, spoj v priemere každých 2.5 min. a dokonca spolu vyššia kapacita
to je "redukcia"
?
Reakcia na: Mike #164129:
no "úžas", to by ma zaujímalo, že na ktorej nosnej linke chcú ubrať ?
Reakcia na: Marek1978 #164127:
Ale zmeny petržalských cp budú až neskôr, nie k tomuto pondelku.
Prekvapilo ma, že bola zrušená zachádzka cez Sološnícku a Šaštínsku, lebo tam nastupovalo/vystupovalo na L35/135 na každom spoji dosť ľudí. Jednalo sa hlavne o tento úsek http://maps.google.cz/maps/ms?ie=UTF8&brcurrent=5,0,1&hl=sk&msa=0&ll=48.161391,17.047369&spn=0.007443,0.021136&t=h&z=16&msid=216688296026987259676.0004a0669e3585a4fb469 kde ľudí nastupovalo/vystupovalo dokopy toľko čo na takmer tretine zastávok L135. Čo sa týka L133, tak vraj sa váha medzi dvoma variantami v špičkových intervaloch a síce :
a) L32 : rš-10, pš-12, L33 : rš-5, pš-6, L133 : rš-10, pš-12
b) L32 : rš+pš-12, L33 : rš+pš-6, L133 : rš+pš-12
V rámci úspory by mohli ešte urobiť toto
- zrušiť L27,38
- na L44 zrušiť úsek Siemens - Jaskový rad (ak tam vidíte ľudí, tak iba preto, že ľudia podaktorí nastupujú na Siemens, prevezú sa celým Jaskovým radom a pokračujú na Bárdošovu ul. a okolie) a zachádzku k zast. L.Dérera (za 3-4 jazdy tam vystúpi akurát tak jeden človek)
- na L56 zrušiť úsek Tbiliská - Záhumenice
- na L66 zrušiť úsek trhovisko - Eurovea
- L78 odkloniť na Šafko (obslúži tak Euroveu namiesto L66 a nebude voziť z/do Petržalky 10-20 ľudí klbák) čím by posilnila spojenie Ružinov - Šafko
Reakcia na: Marek1978 #164124:
možno až na jednu-dve výnimky interval na petržalských linkách ostáva ako je dnes.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.