Reakcia na: Petto #163968:
už viem a ospravedlňujem sa, že som kecal blbosti, pomýlil som si to s jedným zo štyroch 12-metrákov čo tam majú a jazdia kade tade. Treba uznať, že je oveľa lepší pidi Citelisík 10.5 než 10.5m SOR, ktorý je LE, so schodami k vyvýšenej časti. SOR má de facto 10.5 a 9.5 iba BN,B,C a CN. Keby sme počkali, mohli sme mať lepšie vozidlá, Citelis nie je tak strašné vozidlo ako sa hovorilo, postačili by lepšie vetracie okná.Re #163971 Vladimír: 1.+2.+3. = nie. Teda mám uveriť tomu, že 5-dveráky by mali byť povinne predpísané vo všetkých väčších mestách? Teda asi v Brne nerobia dobre keď nemajú 5-dverový SOR, a takisto vo Francúzsku, Švajčiarsku, či Nemecku alebo Švédsku ? Takí Švédi sa na Libchavské "maringotky" vykašľú a radšej budú spolupracovať so Solarisom. Zaujímavé, že tu dopravcom vo Švédsku nevadí ani to, že závod majú od ruky cez Baltské more, hoci doma majú výrobcu autobusov Volvo.
Re #163972 Valec: nech sa pepíci vozia aj na fúrikoch, keď musia kupovať SOR iba preto, že je to ich domáci výrobca, ich problém, že sa budú voziť v takých low-cost-shitoch.
Valec
Zaujímavá kombinácia odbavovacie systému (MOC a EMTest):
http://www.vlaky.net/upload/galeria/004525/121164.jpg
A pre tých, čo si myslia, že infosystémy ktoré máme sú svetovou špičkou:
http://www.vlaky.net/upload/galeria/004525/121182.jpg
(výrobcom je BUSTEC, pravdepodobne nejaká odnož BUSE, ale ako pozerám, tak produkty má zaujímavejšie) ?