Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #163707:
k 4.4. sa nic nemeni.
ako to vyzerá s údajným zlučovaním dlhodielčákov? keď to malo byť 4.4. a dnes je 2.4. a stále nič...
DPB má šetriť ale jeho členovia predstavenstva a dozorných rád majú najväčšie odmeny spomedzi všetkých mestských podnikov. Len somár by si myslel, že všetci berú spodnú hranicu ?

http://bratislava.sme.sk/c/5831770/mestske-podniky-rozsekne-mozno-az-prokurator.html
Reakcia na: m@rtin #163689:
a čo takto konkrétne čísla? ? uvedieš ich aj teda koľko má spotrebu taký Mercedes Citaro, MAN, Volvo, Van Hool, Solaris a Citelis, alebo budeme donekonečna počúvať iba "SOR má najnižšiu spotrebu" pričom sme ani nevideli čísla? Najlepšie bude ak to nájdeš na webe a dáš na to link, príp. z nejakého dopravného webu, kde bude napísané koľko pri teste v danom meste zožral daný bus na 100km.

Inak zaujímala by ma aj spotreba CNG klbákov jednotlivých výrobcov.
Reakcia na: Mike #163690:
o MBCC sa hovorí, že má spotrebu okolo 60L na 100km
Reakcia na: Solider #163702:
Moze sa ukoncit aj na Safku.
Reakcia na: Marek1978 #163700:
Ámosov návrh je lepší, keby končila pri Eurovei, mohli by cestujúci prestúpiť na L95, aj keď nie na hrane.
Reakcia na: Marek1978 #163700:
Minimalne po ASMN by som ju nechal...
Reakcia na: Ámos #163698:
Usetrili by sa minim. 2 vozy, ale podla mna ju staci useknut uz na Trnavskom, a cez Racko spat. Tam je prestup mozny na linku 68 do Petrzky a to by usetrilo minim. 4 vozidla.
Reakcia na: MatejBA #163696:
Skús navštíviť BB sekciu, niečo tam nájdeš.
Reakcia na: Marek1978 #163674:
vzhladom na povodny koncept a prepojenie L95 a L78 by stacilo keby L78 koncila pri Eurovea. Urcite by jej to prospelo a aj by sa nieco usetrilo. Mozno aj na jeden voz by to vyslo, no to by ini vedeli povedat presnejsie.
Reakcia na: MatejBA #163696:
Si mi pripomenul moju megaandulku, ktora je už in memoriam ?
Inak dnes nebude SciFi? Obvykle byva na 1 aprila ci koncom roka ... ?
Reakcia na: Hug0 #163693:
my ich mame iba 25, musime setrit 😃 - inak vsetko naj hugo ?
Reakcia na: Hug0 #163692:
A ikarus 4707 nepôjde zajtra na expres linku?
Reakcia na: TEDOM-1103 #163691:
1512 a 3350
Neviete ktory Kadar a ktora Esemka pôjde zajtra na expresy?
Reakcia na: m@rtin #163689:
To bude potom o tej nízkopodlažnosti. Lebo ten NB18 sor má vyššiu spotrebu ako akýkoľvek kĺbak, ktorý sme tu doteraz mali (IK 435 bol iba príklad, menej ako sorky žrali aj tambusy, karosy B941/961..)
zasa máme tu MBCC a tie majú rovnakú spotrebu ak sory... neviem, ako sú na tom O405 GN meďáky...
Reakcia na: kecho #163649:

Ano, je to tak. Složitost konstrukce pohonného ústrojí má jistojistě vliv na spotřebu. Ber jako fakt, že nízkopodlažní autobusy žerou nafty mnohem víc a nesrovnávej je s vysokopodlažními.

Pak je tu také jedna dost zásadní věc, která ovlivňuje spotřebu. Pokud vím, Ikarus 435 má výkon 198 kW. Sor NB18 má výkon 243 kW ! I to hraje významnou roli. Přesto se dá všeobecně říci, že spotřeba Sorek je mezi nízkopodlažními autobusy opravdu nejnižší.

Až nakoupíte i Sory NB12, budete to moct krásně porovnovat s vaším jedním Citarem, Citelisy, Tedomy a Crosswayi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement