čo to bola akcia, že klíma za 1€? ? potom tá cena ale zodpovedá tej šmejdovej kvalite, kedy klíma funguje skôr ako fén a pekne fúka prúd studeného vzduchu rovno na cestujúceho, čo je veľmi "príjemné" a zdraviu "prospešné". Predstav si takú cestu v klimatizovanej SORke na L25 alebo 21, že ňou idú moji kolegovia, cca 20min. Efekt bude asi taký istý ako keby stáli v prievane a keď stojíš v prievane, buď nachladneš alebo ak ti poriadne vyfúka jeden sval, tak máš istý zápal. ?
Re #163548 m@rtin: mohol by si zistiť aká je spotreba kĺbových naftových autobusov SOR, Citelisu, MAN, Mercedes Citaro a Solaris?
Re #163533 Ruslan: ja neviem či je pán Kukura dementný alebo čo. Na aké hov... tá linka bude chodiť 7 dní v týždni keď divadlo hrá niekedy 5dní v týždni a niekedy iba 1 deň v týždni, pričom DPB vypravuje po skončení predstavenia špeciálny bus. Moja mama šla o 22 z divadla a odvoz v podobe autobusu bol, neviem čo sa Kukurici nepáči v kuse?! ?
Co sa Kukurovi nepaci. Ved tam ma pristaveny voz po skonceny predstavenia. Ktora kulturna institucia ma takyto luxus. To ma este lepsie ako za L82 ,ked museli stihnut posledny spoj o 22,50.
Uplne suhlas zo zachadzanim L95 vecer okolo stadiona. Nic to nestoji. Cez vikend by to mohla byt aj celodenna zachadzka aspon pocas letneho obdobia. Napr.kazdy druhy bus.
http://www.tfl.gov.uk/tickets/14435.aspx
Celkom zaujimave riesenie ako na problematicku mladez - pri poruseni Behaviour Code-u moze byt osobe odnata preukazka na zlavu, resp. bezplatnu prepravu a to az kym neodrobi 6 hodin dobrovolnickych prac.. ak sa to zopakuje, alebo ak ju ma odnatu kvoli trestnemu cinu tak ju naspat uz nikdy nedostane...
Nesledoval som celé vlákno konverzácie a tak neviem, o akých soroch hovoríte, ale v Ba pri NB 18 sor a nízka spotreba absolútne nejdú dokopy... ik 435 má nižšiu spotrebu oproti týmto sorom
iná vec je BN 9.5 a ešte relatívne aj 10.5, pri 9.5 ak je dobrá linka a vhodná technika jazdy ide spraviť spotreba ako pri osobnom aute. (samozrejme vyššej triedy)
Hugo po mě ale chtěl, abych mu napsal krom poptávky jiná pozitiva. On se mě neptal na negativa. Ty bych mu samozřejmě vypsal taky:
-vypadá to hrozně (evidentně designéři v Libchavech hulí o106)
-zmrvený uspořádání sedaček mezi 2. a 3. dveřmi
-nekvalitní přední náprava
-PARS komponenty, které nejsou úplně bezproblémové
-horší pasivní bezpečnost (což takový problém v městském provozu při průměrné rychlosti 28 km/h nepředstavuje - horší je to u linkáčů)
Toliko stručně k Sorům. I přes jisté problémy, které s nimi v Praze jsou, panuje většinou spokojenost. Kladně se oproti Citelisům hodnotí velmi nízká spotřeba a podvozek uzpůsobený na špatný pražský dlážděný ulice.
ŠVOČ = študentská vedecká odborná činnosť. Náplň, ako si to predstavuje fakulta, katedra, resp. dozorujúci asistent. Neviem ako teraz, ale nebolo to povinné, ale boli to dobré body pri skúškach.
Vsak nech mu tam daju posledne spoje 95ky v smere do Petrzalky - jedina zmena je ze by na nadjazd nad Einsteinovou vysli cez rampu na Stary most... a je vybavene, takmer bez narastu km a bez zvysovania jazdnej doby.
Veru, prišla by vhod aj taký spoj ako bola bývalá 123, žial takéto spoj sa zrejme tak skoro zavádzať nebudú a budeme radi ak ostane na nosných linkách pôvodný interval.
Tak to je už vec nastavenia tendra. Keď sa nastaví tender tak, že hlavným kritériom je cena tak to vyhrá ten kto má cenu najnižšiu.
A to počkanie by som zabezpečil napríklad referenciami - napr. podmienkou istým počtom už prevádzkovaných vozidiel a počtom prevádzok ktoré danú značku vo svojom vozidlovom parku majú. Síce v čase vypísania tendra na 18m autobusy už aj SOR mal čo to popredané.
za rohom je apríl, ako to vyzerá s cyklobusmi? nebudú tento rok zrušené?
lebo 1/šetrí sa & 2/aj tak sa bicykle môžu prevážať v busoch & 3/nezdá sa mi, že by boli vlani 2 cyklobuslinky nejako využívané...
Tak isteže. Však než sa náš DPB podujme nejaké autobusy kúpiť alebo vypísať tender tak to budú aj 3-4 roky. A dovtedy ten Kĺbobý Tedom bude niekde aj overený.
Tu som hľadel hlavne aby bola aká-taká unifikácia aspoň CNG vozidiel, keďže po Bratislave jazdí už 30 Tedomov štandardnej dĺžky.
Potom by bol dobrý ešte Solaris ale otázne je či by sa vôbec prihlásil do súťaže.
Inak s vozidlami TEDOM som si ani nevšimol že by boli nejaké problémy, tak by zrejme neboli ani s kĺbovou verziou.
Jediný nedostatok je akurát výška vozidla ale tú už ten kĺbový prototyp má nižšiu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk