Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #163023:
V spicke ma totozny interval ako 66. Ano, je klbova, ale ty si hovoril, ze linky s takym intervalom nemaju v centre co hladat...

Bojoval som len proti (podla mna hlupej) myslienke, ze MHD sa nema prisposobovat AJ ludom co chodia na nakupy, specificky dochodcom.
Reakcia na: 810zssk #163017:
L63 má horší interval iba v sedle, ibaže je to kĺbová linka a prepraví oveľa viac cestujúcich než L66. Mal som aj návrh na jednu nosnú linku pre Lamač, skrátenie L22 po Tesco Lamač, L37 s premávkou k NOÚ a namiesto L30+37 by bola v úseku Nový most - Patrónka jedna linka.

Keď neobhajuješ L27, ani 35,36 a 135, tak potom čo teda obhajuješ keď hovoríš, že nevidíš dôvod prečo by nemal DPB prepravova ľudí za nákupmi?! Ja nehovorím, že je zlé keď ľudia využívajú pri nákupoch MHD, ale aby spoj vozil pri ceste tam+späť nie viac ako 15-20 ľudí aj keď je to minibus, tak to sú peniaze vyhodené luftom ? keby s L66 nebola predĺžená k Eurovee, nikomu by to nechýbalo a nikto kto sa vyzná v MHD by nepožadoval jej predĺženie k Eurovee. K tej L91/191 sa ťa opýtam, že majú obyvatelia Jaroviec, Rusoviec a Čunova nejakú inú linku ako sa dostať do mesta, či majú prestupovať mimo špičky na konci Petržalky všetci do L98 a voziť sa krížom krážom po Petržalke aby sa nimi preplňovali ostatné nosné linky? V "tvojom" prípade L50 a 66 máš k dispozícií stále za L66 aj L50 a možnosť prestupu na tú trasu 4 zastávky, zatiaľ čo Jarovce a ostatné dediny sú viac ako tie dvoje 4 zastávky na ktoré musíš mať k L50 ešte jeden priamy spoj ? na teba asi tiež poriadne zaberajú tie predvolebné linky jak vidím a zaberá to pekne silno.
Reakcia na: Mike #163019:
Ale nie v centre a teda (podla tejto logiky) by tam nemala jazdit 😉
Reakcia na: 810zssk #163017:
Bez ohľadu na Dunča; 63 sa prekladá so 61, v sedle s každou druhou 21 a cez víkend s každou 21 obojsmerne + sa prekladá v úseku Patrónka - Vrančovičova s 30 a 37 ?
Reakcia na: no.ev.di. #163012:
A este raz: NIKDE neobhajujem 27!!!!!
Reakcia na: no.ev.di. #163012:
Ak by si trochu rozmyslal tak pochopis, ze 30 a 37 JA rusit nechcem, len som na ne aplikoval tvoju logiku. Ja som samozrejme za zachovanie 30 a 37 v sucasnej podobe a rovnako aj 66.

(Apropo, s cim sa preklada 63? Lebo ta ma horsi interval ako 66 a jazdi cez centrum)
Reakcia na: no.ev.di. #163011:
Ale chapes, ze to chodi plne? Kam tych ludi narves? Do 50ky? Potom ju budes musiet posilnit a to ta zas bude stat vozy a km - ovela viac ako usetris na 66.
Reakcia na: 810zssk #163014:
Teda klesli by ak by sa nenahradila a stupli ak by sa nahradila 😉
Reakcia na: Mike #163010:
Vozy neviem na 100 percent povedat kym neviem ako su spravene obehy (hlavne kolko je cas na Domkarskej), km by sa samozrejme setrili.. ale len v pripade, ze by sa 66ka nahradila posilnenim L50 (ako navhuje Dunco) - v takom pripade by vyrazne ich pocet stupol.
no.ev.di: So značným záujmom sledujem Tvoju plamennú diskusiu a nevychádzam z údivu tak, ako už veľa ráz predtým. Navrhuješ zmeny jednu cez druhú, piatu cez deviatu. Dosť by ma ale zaujímalo, pre KOHO...Opakovane sa pohŕdavo vyjadruješ o starších ľuďoch, cezpoľných, cudzincoch, mamičkách s deťmi...pre nich je tu ale MHD taktiež, ako pre mladých a zdravých. Predpokladám, že Tvoji rodičia nie sú klony Terminátora a možno ich za nejaký čas tiež nejaký múdry nazve tým tvojím obľúbeným pohŕdavým slovom "geriatria". A nezabudni, priateľu, že život je aj o starobe, nemohúcnosti, imobilite - konieckoncov raz sa to bude týkať aj Teba. A možno to budeš práve Ty, kto bude trasúc rúčkovať po schodíkoch do autobusu, ktorý v jeho lokalite - ak tam vôbec chodí - premáva raz za hodinu...Ani ľudia mladí, ktorí prekonajú vážnu chorobu či úraz, nie sú kybernetické srny, ktoré Ti naskáču ako cvičené opice do vysokopodlažnej električky či starého busu, hlavne keď vodič už zúrivo zvoní... Mám návrh: skús diskutovať trochu v iných medziach, aby boli Tvoje príspevky neboli len onými plamennými všehomúdrymi rečami pre pobavenie, prípadne pohoršenie. Alebo platí to známe: kde dochádzajú argumenty, prichádza arogancia?... Pouvažuj. ?
Reakcia na: 810zssk #163006:
L30 a 37 vytvárajú preklad 6/10/7-8//10, takže neviem čo do týchto liniek skáčeš! ? preto, že tebe zoberú z pred domu L66 tak by si najradšej oj*bal všetkých ostatných o ich spojenie len preto, že tebe sa má siahnúť na nejakú populistickú predvolebnú linku, resp. jej predĺženie? Sa uvedom do riti a rozlišuj dlhoročne existujúce a využívané linky medzi tými, ktoré Záhradník porozdával! Očividne zalepiť ľuďom huby aby prestali opruzovať s kravinami bude poriadne ťažké ? dôchodcovia majú toľko času behom dňa, že ak sa prejdú pešo k električke alebo existujúcej linke a odvezú sa k nákupu sa nič nestane. Keby si videl tie "počty" čo tým jazdia a aké vyslovene tupé trasy, tak by si ináč hovoril. Z Alexyho sa vezie na Cabanovu alebo Homolovu, či Žatevnú alebo Štepnú. ? Načo tam do riti potom jazdí L83, ktorá premávať aj častejšie? L27 odvezie maximálne počas špičky tak 8-11 ľudí tam+späť a mimo nej to sú 4-7 ľudia na spoj. Takže asi vieš aké to je ohromne "rentabilné".
Reakcia na: 810zssk #163009:
tak sa proste zruší L66 a bude sa do Eurovey jazdiť s L78, alebo prestupom L68+50/70. Keď tam jazdia krátke SORky tak určite to tak drasticky vyťažené nebude... a bez toho úseku trasy prežijú všetci. Nikoho by predtým ako sa L66 predĺžila k Eurovee taká blbosť ani nenapadla na tomto diskusnom fóre.
Reakcia na: 810zssk #163008:
Keď chodila po Trhovisko (cez Trenčiansku) bol tam o voz menej (plus s dodržiavaním cp v špičke to bolo o niečo lepšie...)
no stálo dosť peňazí... vyjadrené v Tvojich minútach na 40 minútovej linke, nech by kolo trvalo 80 minút zaokrúhlene nahor pridáš 11 spojov, na 66 ušetríš 12 minútové kolo na 51 spojoch (všetky cez prac. deň) nehovoriac o šetrení 66 cez víkend..
Reakcia na: no.ev.di. #163005:
Vid nizsie... nic by si tym neusetril.
Reakcia na: Mike #163004:
Je to mozne.

Posilnit 50 na ukor 66ky by podla mna stalo viac penazi ako ta 66 (kedze potiahnut sucasnu linku o 12 minutovy okruh a pridat spoje na 40minutovej linke je dost rozdiel). Navyse, 66 by sa musela motat cez Ruzovu dolinu tak neviem ci by sa vobec nieco usetrilo co sa vozov tyka.
Reakcia na: no.ev.di. #163003:
To, ze si pochvalujem kratase a to, ze tvrdim, ze v urcitych castiach dna nestacia je nejaky rozpor?
Reakcia na: no.ev.di. #163002:
V takom pripade ziadam aby 91 nejazdila do centra, kedze tam linky s takym intervalom nemaju co hladat. To iste 28, 30, 37 a 63. Niektore z nich maju dokonca horsi interval ako 66.

V tej citacii som nikde neobhajoval 27, 35, 36 atd, ale to, ze aj vozenie dochodcov za nakupmi je uloha MHD.
Reakcia na: Mike #163004:
to je to, že prečo radšej neposilníme existujúcu linku a nech sú pravidelné odchody na jednej linke, ale cpeme do toho linku s intervalom 15/20/15//20? ? veď tá linka je iba ako doplnkový pre Prievoz aby sa ľudia odviezli k trolejbusom na Prievozskej alebo električkám na Ružinovskej a odviezla ľudí z Drieňovej. Zavedie sa systém prestupov medzi linkami a krátko na to sa robia zas podobné blbé linky, proti akým sa šlo. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.