Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #163019:
Ale nie v centre a teda (podla tejto logiky) by tam nemala jazdit 😉
Reakcia na: 810zssk #163017:
Bez ohľadu na Dunča; 63 sa prekladá so 61, v sedle s každou druhou 21 a cez víkend s každou 21 obojsmerne + sa prekladá v úseku Patrónka - Vrančovičova s 30 a 37 ?
Reakcia na: no.ev.di. #163012:
A este raz: NIKDE neobhajujem 27!!!!!
Reakcia na: no.ev.di. #163012:
Ak by si trochu rozmyslal tak pochopis, ze 30 a 37 JA rusit nechcem, len som na ne aplikoval tvoju logiku. Ja som samozrejme za zachovanie 30 a 37 v sucasnej podobe a rovnako aj 66.

(Apropo, s cim sa preklada 63? Lebo ta ma horsi interval ako 66 a jazdi cez centrum)
Reakcia na: no.ev.di. #163011:
Ale chapes, ze to chodi plne? Kam tych ludi narves? Do 50ky? Potom ju budes musiet posilnit a to ta zas bude stat vozy a km - ovela viac ako usetris na 66.
Reakcia na: 810zssk #163014:
Teda klesli by ak by sa nenahradila a stupli ak by sa nahradila 😉
Reakcia na: Mike #163010:
Vozy neviem na 100 percent povedat kym neviem ako su spravene obehy (hlavne kolko je cas na Domkarskej), km by sa samozrejme setrili.. ale len v pripade, ze by sa 66ka nahradila posilnenim L50 (ako navhuje Dunco) - v takom pripade by vyrazne ich pocet stupol.
no.ev.di: So značným záujmom sledujem Tvoju plamennú diskusiu a nevychádzam z údivu tak, ako už veľa ráz predtým. Navrhuješ zmeny jednu cez druhú, piatu cez deviatu. Dosť by ma ale zaujímalo, pre KOHO...Opakovane sa pohŕdavo vyjadruješ o starších ľuďoch, cezpoľných, cudzincoch, mamičkách s deťmi...pre nich je tu ale MHD taktiež, ako pre mladých a zdravých. Predpokladám, že Tvoji rodičia nie sú klony Terminátora a možno ich za nejaký čas tiež nejaký múdry nazve tým tvojím obľúbeným pohŕdavým slovom "geriatria". A nezabudni, priateľu, že život je aj o starobe, nemohúcnosti, imobilite - konieckoncov raz sa to bude týkať aj Teba. A možno to budeš práve Ty, kto bude trasúc rúčkovať po schodíkoch do autobusu, ktorý v jeho lokalite - ak tam vôbec chodí - premáva raz za hodinu...Ani ľudia mladí, ktorí prekonajú vážnu chorobu či úraz, nie sú kybernetické srny, ktoré Ti naskáču ako cvičené opice do vysokopodlažnej električky či starého busu, hlavne keď vodič už zúrivo zvoní... Mám návrh: skús diskutovať trochu v iných medziach, aby boli Tvoje príspevky neboli len onými plamennými všehomúdrymi rečami pre pobavenie, prípadne pohoršenie. Alebo platí to známe: kde dochádzajú argumenty, prichádza arogancia?... Pouvažuj. ?
Reakcia na: 810zssk #163006:
L30 a 37 vytvárajú preklad 6/10/7-8//10, takže neviem čo do týchto liniek skáčeš! ? preto, že tebe zoberú z pred domu L66 tak by si najradšej oj*bal všetkých ostatných o ich spojenie len preto, že tebe sa má siahnúť na nejakú populistickú predvolebnú linku, resp. jej predĺženie? Sa uvedom do riti a rozlišuj dlhoročne existujúce a využívané linky medzi tými, ktoré Záhradník porozdával! Očividne zalepiť ľuďom huby aby prestali opruzovať s kravinami bude poriadne ťažké ? dôchodcovia majú toľko času behom dňa, že ak sa prejdú pešo k električke alebo existujúcej linke a odvezú sa k nákupu sa nič nestane. Keby si videl tie "počty" čo tým jazdia a aké vyslovene tupé trasy, tak by si ináč hovoril. Z Alexyho sa vezie na Cabanovu alebo Homolovu, či Žatevnú alebo Štepnú. ? Načo tam do riti potom jazdí L83, ktorá premávať aj častejšie? L27 odvezie maximálne počas špičky tak 8-11 ľudí tam+späť a mimo nej to sú 4-7 ľudia na spoj. Takže asi vieš aké to je ohromne "rentabilné".
Reakcia na: 810zssk #163009:
tak sa proste zruší L66 a bude sa do Eurovey jazdiť s L78, alebo prestupom L68+50/70. Keď tam jazdia krátke SORky tak určite to tak drasticky vyťažené nebude... a bez toho úseku trasy prežijú všetci. Nikoho by predtým ako sa L66 predĺžila k Eurovee taká blbosť ani nenapadla na tomto diskusnom fóre.
Reakcia na: 810zssk #163008:
Keď chodila po Trhovisko (cez Trenčiansku) bol tam o voz menej (plus s dodržiavaním cp v špičke to bolo o niečo lepšie...)
no stálo dosť peňazí... vyjadrené v Tvojich minútach na 40 minútovej linke, nech by kolo trvalo 80 minút zaokrúhlene nahor pridáš 11 spojov, na 66 ušetríš 12 minútové kolo na 51 spojoch (všetky cez prac. deň) nehovoriac o šetrení 66 cez víkend..
Reakcia na: no.ev.di. #163005:
Vid nizsie... nic by si tym neusetril.
Reakcia na: Mike #163004:
Je to mozne.

Posilnit 50 na ukor 66ky by podla mna stalo viac penazi ako ta 66 (kedze potiahnut sucasnu linku o 12 minutovy okruh a pridat spoje na 40minutovej linke je dost rozdiel). Navyse, 66 by sa musela motat cez Ruzovu dolinu tak neviem ci by sa vobec nieco usetrilo co sa vozov tyka.
Reakcia na: no.ev.di. #163003:
To, ze si pochvalujem kratase a to, ze tvrdim, ze v urcitych castiach dna nestacia je nejaky rozpor?
Reakcia na: no.ev.di. #163002:
V takom pripade ziadam aby 91 nejazdila do centra, kedze tam linky s takym intervalom nemaju co hladat. To iste 28, 30, 37 a 63. Niektore z nich maju dokonca horsi interval ako 66.

V tej citacii som nikde neobhajoval 27, 35, 36 atd, ale to, ze aj vozenie dochodcov za nakupmi je uloha MHD.
Reakcia na: Mike #163004:
to je to, že prečo radšej neposilníme existujúcu linku a nech sú pravidelné odchody na jednej linke, ale cpeme do toho linku s intervalom 15/20/15//20? ? veď tá linka je iba ako doplnkový pre Prievoz aby sa ľudia odviezli k trolejbusom na Prievozskej alebo električkám na Ružinovskej a odviezla ľudí z Drieňovej. Zavedie sa systém prestupov medzi linkami a krátko na to sa robia zas podobné blbé linky, proti akým sa šlo. ?
Reakcia na: 810zssk #163000:
Ináč aj v rannej špičke idú ľudia 66tkou do oblasti Ml. Nív, prípadne Landererky (tower 115 a okolie), zodpovedne tak 20-30 ľudí (aké je to percento vyťaženosti keďže tam jazdia sory B(N) 9.5?) cestuje v rannej špičke z Ružinova po Košickú, a ešte 15 +-5 po Landererovu.
Druhá vec je áno, tí ľudia môžu ísť aj s L50 (alebo prestúpiť na ňu).. ale zasa či v rannej špičke nie je nabitá (prvého pol roka keď sa zaviedla premávka sól tak bývala kvalitne).. možno uvažovať o skrátení L66 po Trhovisko a za získané vozokm zahustiť L50 aj ráno na interval 6 min. Ale jednak to by chcelo +3 sólo vozy do výpravy a dvak netuším ako to kilometricky vychádza...
Reakcia na: 810zssk #163000:
skrátka, L66 je na to, že peňazí nemá DPB nazvyš prepych, takisto ako prevádzkovanie troch minibusových liniek pre KV (vynímajúc L139). Veľmi si si pochvaľoval, že na L50 jazdia kraťase, no vzápätí hovoríš, že nestačia a musí byť hlava nehlava L66 do Eurovey ? na tých 10-15 ľudí čo v tom vidím hoc aj poobede, alebo ako si hovoril, že večer to chodí plné tak po 20-tej tí 5-7 ľudia neviem či naplnia 9.5m SORku ? na toto postačí bohate L50. Navyše je tam aj L70 a 78, nimi sa dá dostať do Ružinova, resp. s L70 to je na prestup. Keby chcel niekto podporiť MHD namiesto IAD, tak by do Eurovey bola predĺžená L210 napr.!
Reakcia na: 810zssk #163000:
L66 má dnes tú trasu už pomaly ako bývala L86. L66 je iba doplnková linka pre Prievoz a pre ľudí z Drieňovej aby sa doviezli na trhovisko, kde majú prestup na električky a ostatné linky. L66 nemá čo v centre s hentakým intervalom oxydovať. Namiesto toho by som skôr odklonil L78 do Eurovey alebo posilnil L50. Avšak nevidím dôvod prečo takéhoto motáka robiť a k tomu s takým blbým intervalom. Teoreticky nech by si zaviedol späť aj bývalú L81 alebo L86 a 97 tak by boli využívané v Petržalke, ibaže by to bola blbosť a trhal by sa tým celý systém.

Re #163001 810zssk: kde si obhajoval tieto linky už nevieš? A toto bolo čo? : "Re #162995 no.ev.di.: Akym sposobom si dosiel na to, ze mesto by nemalo financovat odvoz "geriatrie" do LIDLu?"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.