nič hudobné som nevytvoril, no okolo nejakých vecí čo sa týka vydania albumu, organizácie koncertov som robil...videl som niekoľko kapiel ako makajú vo vlastných štúdiách a pod.
Pokiaľ viem tak na tento úsek som videl ešte na starej stránke DPB nejaký papier ohľadom podprahovej zákazky a plán bol tušímže v roku 2010 takže neviem či by to preloženie stalo 170 000,- €. Ale možno sú k tomu zahrnuté aj iné úpravy.
Sú niekde k dispozícii fotografie? Lebo o tvojom tvrdení mám dosť pochybnosti, to by to vedenie muselo byť natiahnuté niekde nad stredom vozovky. Vedenie v zákrutách nemá byť nad vozidlom ale má byť trasované tak, aby zberače tvorili dotyčnicu oblúku trolejového vedenia.
A kde som napísal, že tým nikto nejazdí? ? Som len napísal, že to nikto neprevádzkuje a keďže sme v trhovom prostredí predpokladám, že nejaký súkromník by sa toho chytil keby to bol taký úžasný job. Radšej si prepočítaj , akú tržbu by si musel mať na spoj, za deň, mesiac, rok aby si mal hospodársky výsledok v pluse a potom hovor, či sa to oplatí prevádzkovať.
myslim ze ide o riesenie trolejov v zakrutach 1.usek podchod - melickovej smerom Kuklovska + 2. usek podchod - janotova smerom Molecka . V oboch pripadoch su zle natiahnute, vysledkom coho je, že smerom dole ( usek podchod - janotova ) sa chodi v lavom pruhu, pretoze v pravom pruhu je to na hranici moznosti jazdy - jazda rychlostou max. 10km/hod
Napr. aj odloženie nákupu trolejbusov o ďalší rok ako je tomu už niekoľko rokov za sebou... Taktiež na rok 2012 je plánovaná úprava trate na Dlhých dieloch za 170 000€ vie niekto o čo sa má jednať?
Nenajde sa niekde na nete nakres stavu po ukonceni rekonstrukcie reko Mlynske nivy x Karadzicova x Dostojevskeho? Lebo cesty mi tam nepridu tragicke tak by ma prekvapilo ak by slo len o "opravu" s ponechanim povodnej organizacie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk