Koľko je taká ideálna záloha? 100%? Nie je skôr neschopnosťou Carga, že veľa mašín stojí, ďalej šetrením na opravách (viď posledný polrok 2010, kedy boli zastavené hlavné opravy HDV a revízie vozňov a tak veľa mašín a vozňov stálo, lebo malo veľa km), príp elektronické aukcie na rozbité HDV po nehode s autami na priecestiach, ktoré plne hradí poisťovňa, no nikto sa do aukcie neprihlási, tak napr. nejaké 812 a 813 stoja pol roka...
K požičiavaniu rušňa aj s fírom veľmi nedochádza, jedine pri skapatí niekde na trati, kde dôjde Cargáč stiahnúť vlak do stanice. Nikto ale dopravcom nezakazuje, aby dali spraviť fírom univerzálnu skúšku.
Pokiaľ viem, 350 nie sú požičané, ale robia výkony na ČD v rámci vyrovnávky (podobne ako brnenské plecháče jazdia s R do Bystrice).
Požičiavajú si aj typy HDV, o ktoré by nemali núdzu, keby pri rozdelení všetko nad rámec turnusovej potreby a minimálnej zálohy neprešlo do majetku Carga (napr. 750), keby ich nepredávali súkromníkom (750.056), keby neboli zrušili štvornápravové motoráky, keby...
1. "spolocnosti opat spojit"
Veď sa o tom hovorilo, ale to nestihli, tak je zasa na stole prichmatizácia.
2. "Osobne si myslim, ze ministerstvo v rukach SDKU to robilo pre niekoho"
Aj ja.
"Inak tie rusne ma zaujimaju. Ake si musia poziciavat?"
Z dieselov zvyčajne bardotky, občas kocúry (Dráha 6/2008). Z elektrík občas vidím na Os alebo R cargácke eso či laminátku.
aha, tak upravim. Poziciavaju si aj typy HDV, o ktore by ZSSK nemalo nudzu, keby nemalo svoje HDV poziciane u susedov? Teda ak sa stale 350 prenajimaju CD?!
Neviem s istotou napisat cia je to iniciativa. Mozno ZSSK, nakolko im hufne odchadzali strojvodcovia k sukr. nakl. prepravcom. Tak odtial mozno veju vetry...
Pokiaľ zahraničného návštevníka, ktorý je v BA jeden deň budeš tabuľami navigovať na električku, tak na ňu na 50% pôjde. A mám rokmi odpozorované koľko ľudí chodilo z hokeja pešo na Trnavské na linky na rôzne smery (aj električky) a pár desiatok chodilo aj na Odbojárov. A tí čo potom hokeji chodili spojmi smer Trnavské, tak mnohí na Trnavskom prestupovali na električku. Ale vlastne ja viem, že ty od PC vieš robiť linkové vedenia celého sveta, takže s tebou sa hádať nebudem. Inak som počul, že ti dali ponuku aj zo Švajčiarska na úpravu linkového vedenia v Berne, lebo takého odborníka čo vie podľa mapy robiť linkovania po celom svete, potrebujú. ? ? ? ?
A uplne som zabudol. Poziciavaniu HDV Cargo aj s Cargo vodicom bude asi minulost, nakolko ma prist k rozdeleniu skusky vodic HDV na os. a nakl. dopr. Takze vznikne dalsi zadrhel.
pravdu máš, ja pravidelne cestujem BA - PK a radšej idem vlakom, kde zaplatím 80 centov. Autobus je drahší, od Nového roku stojí cesta to PK namiesto 1.10 € tuším okolo 1.30 €.
To nasadia podla mna na dialkove linky, nie na primestske. ?
ja ajtak radsej idem na vlak, ako na nejaky debilny cerveny bus. Nadalej nie som ochotny platit 90 centov za jednosmernu cestu do BA. ?
K bodu 2. : Za pozicane rusne od Carga musi ZSSK aj tvrdo platit. Preto radsej vlak odriekne, akoby mali objednavat u Cargaca. Na hlavu postavene.....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA