Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #162756:
zbytočné pridávanie byrokracie a prieťahov proste... vždy si treba uvedomiť, že čo môže inde fungovať kde majú ľudia záujem aby ten podnik fungoval pričom sa systém mierne komplikuje oproti stavu keď bol dopravca ako celok, tak u nás to väčšinu celé zhorí na neodbornosti ľudí vo vedúcich pozíciách.
Reakcia na: Martin Fundárek #162753:
no tak to je "super", čiže obyvateľom BA čo si za MHD platia ešte aj uberú zo spojov na úkor súkromnej párty SZĽH, na ktorú ešte mesto prispeje a Široký&Spol. sa nabalia ? inak som zvedavý, že kto sa bude pratať poza štadión k električkovej linke, keď ľudia vždy chodili na hokej iba linkami ktoré stáli pred zimákom
Reakcia na: Ámos #162671:
"Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie"
1. Na to ale nemuseli spoločnosti rozdeľovať. Ostatne, je dosť príkladov súkromníkov (nie u nás), ktorí vykonávajú aj osobnú aj nákladnú dopravu, tam to, že sú jedna spoločnosť, nevadí? Vadí to len u bývalých štátnych podnikov?
2. Rozdelenie dopravcu na ZSSK a Cargo sa urobilo spôsobom, ktorý zákonite vedie k skrytým dotáciám zo štátneho rozpočtu pre Cargo. Všetko zázemie (okrem depa Poprad) zostalo Cargu, takže ZSSK platí za jeho používanie nemalé peniaze. Aj vozidlá sa rozdelili tak, že si dnes ZSSK musí často požičiavať rušne od Carga, keď mu čo len zo dva vypadnú pre poruchy.
Reakcia na: Valec #162584:
Dosť lístkov sa ale predalo ako "balíky", takže veľa ľudí príde na prvý zápas a odíde po druhom. Návoz na druhý a odvoz z prvého zápasu bude teda o dosť nižší.
Reakcia na: 810zssk #162591:
Hmm, to, či je dosť miest na parkovanie, bude málokoho dopredu zaujímať, polovica Slovákov sa dovezie autami a potom budú kričať, že sa nedá zaparkovať. Ale ber do úvahy, že z tých 10000 bude pomerne veľa cudzincov z vyspelejších krajín, kde sú zvyknutí na MHD alebo taxíky. Takže 5000 ľudí autami nepríde.
Reakcia na: no.ev.di. #162500:
"kde zoberie súpravy"
Napríklad z ranných špičkových deviatok.
Reakcia na: Ámos #162493:
Mne tam skôr vadia Bdtmee.
Reakcia na: no.ev.di. #162748:
Úplne postačí.
Reakcia na: Mike #162749:
čiže elektrická energia sa fakturuje DPB paušálne? t.j. neplatí sa za kilowatthodiny, ako napríklad v domácnostiach?
Reakcia na: Ike #162745:
Hej, lebo ten prúd je v sieti s výnimkou napäťových výluk stále... teda aj v noci.. teda samotná prevádzka vozidla je oproti busu akoby zadarmo...
Reakcia na: Bubak #162746:
a to sa nikto nikdy nedozvedel na zaklade coho bola pridelena megazakazka na reko tunela...
Reakcia na: no.ev.di. #162739:
Otázka na mieste, keď to tak čítam, tak ma napadá, a bol vôbec nejaký tender korektný? ? ?
Reakcia na: 810zssk #162744:
aha, inak dpb na tom nejako šetrí, že v noci premávajú trolejbusy?
Reakcia na: Ike #162743:
Citelis (bus vseobecne) jazdi len ked je vyluka (napr. kvoli udrzbe vedenia)
Inak zaujímavý poznatok z cestovania "trolejbusovou" nočnou linku N47
- došiel Citelis, čím sa naskytuje otázka, prečo teda linka nejde z HLST
- došiel s označením N44, otvoril dvere a čakal... a zrazu prepol na N47. V DPB to nevedia nastaviť tak, že na Hodžovo už príde ako N47?
Reakcia na: Peon #162685:
Ale nie, v mojom pripade som mal šťastie, že ma v MHD nekontroloval revízor. Problém robili SADisti, ale 2 z 3 sa usmiali a dali mi zlavu s tym, ze si to mam dat doporiadku. Odvtedy si vzdy po kontrole ZSSK preventivne kontrolujem platnost ISICu 😃
Reakcia na: Hug0 #162740:
nie, ale vieš ako to myslím... že aký zmysel to vlastne má tých 30ks? nebolo by lepšie mať radšej o jednu značku menej?
Reakcia na: no.ev.di. #162739:
DPB kúpil nejaký Tedom ?
Reakcia na: kecho #162736:
keď už spomínaš logo a uniformy tak ešte by som pridal aj "čistenie" vozidiel v roku 2009 ? a tiež zrušený tender na Rajka-busy.

Takže to by sme mali už :
- zmarený tender na 240 klbákov
- nastavený tender na MBCC
- nastavený tender pre SOR, ktorý mal vyhrať Solaris, lebo ponúkol lepšiu cenu, no nekonalo sa...
- nastavený tender na busy do 11m
- vyhodené peniaze za SOR BN 9.5 čo mali ísť na t-busy pre DD
- uniformy
- nové logo
- pseudočistenie
- 12m Citelisy
- Recar
- rozhadzovanie výkonov v osobnom záujme

Ešte by ma zaujímalo, že či je okolo Tedomov všetko v poriadku?! Tu ma tiež napadá, že či nemohol radšej DPB namiesto kupovania Tedomov, Citelisov a 10.5m SORiek vyhlásiť tender na 150ks 12m vozidiel, ktoré by tu boli namiesto Tedomov, Citelisov, SORiek 10.5, TAMBUSOV a postupne by nahrádzali Ik415 a CNG Karosy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.