Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravim prosim Vas neviete preco mi revizor odmietal uznat ISIC kartu ako dokaz ze som student? Mal som platny zlavneny cestovny listok . To ze som student som mu dolozil platnou ISIC kartou tuto kartu prilozil na tu pipacku a mu to pisalo nejake blbosti ze to neuznava ci co. Neviete kde by mohol byt problem? Pokial viem ISIC karta s platnou prologacnou znamkou je dostatocny dokaz na to aby mi uveril ze som student a mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne. DIK
Reakcia na: Ike #162636:
Ja by som povedal, ze uzol t-bus/a-bus by mal byt jednotny (ak sa neda, tak nech sa nocne t-busy zrusia) s tym, ze nocne elektricky by som navrhol nechat premavat iba pred vikendom a boli by viac-menej mimo systemu ostatnych nocakov (teda boli by tam nejake preklady, t.j. ak N53 ide zo Zlotych x:05 tak N2 by isla x:35) s tym, ze pripadne by v centre mohol byt prestupny bod niekde na Nam. L. Stura (ale nie je to nevyhnutne).
Reakcia na: dopravak123 #162624:
keby to ležalo čiste na ľuďoch, ktorých si ešte pamätám z pred 18 rokov čo boli na železnici, tak by sme mali taktovú dopravu, zabezpečenú nadväznosť spojov, ale samotnú koordináciu spojov s neochotnými SAD-istami to je už vec, ktorú by mali spraviť tí KDHácki diletanti na MDPaT, bohžiaľ nič sa nedeje. Keď tak moc chcú šetriť, tak v prvom rade by bolo najlepšie ŽSR, ZSSK a Cargo spojiť a namiesto šéfov troch spoločností by bol jeden, nemal by každý 3-4 námestníkov ale pod ním by boli iba šéfovia sekcií, odpadli by rozkrádačky na platbách ZSSK a Cargo pre ŽSR, všetko by bolo pod jednou strechou prehľadné a nie takýto rozkrádačský bordel. Teraz máš napr. duplicitne 3 personálne oddelenia, 3 oddelenia rozvoja a plánovania atď. Hlavne by sa znížil počet tzv. protekčných buzíkov typu "záhradník" na prebytočných postoch šéfov a odmenách, ktoré si veselo nadeľujú ako aj ich výplatách, hlavne takí "zamestnanci", že je v robote 2-3 dni v týždni a mesačne berie 1500EUR. Tiež by som zarazil služobné cesty len tak nikam pre nič za nič. Dojdú plní poznatkov, "know-how" a v praxi je z toho "how-know" iba. Takto sa ozdraviť nepodarí železnice nikdy, iba ak tak umŕtviť.
Reakcia na: no.ev.di. #162639:
prečítaj si jeho príspevok aj s vláknom aspoň 30x ?
Reakcia na: 810zssk #162635:
Pray and Ride? ? t.j. Modli sa a jazdi? Keď už tak Park & Ride nie? ?
Reakcia na: Mike #162637:
? ? ? a ja som už dva dni pozoroval na Hodžku, že kde je v tom smere trolejové obratisko
Reakcia na: Ike #162636:
N47 pokračuje ako N44. N44 pokračuje ako N72 a N72 pokračuje ako N47 ?
Reakcia na: 810zssk #162635:
no sú dve možnosti
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)

2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom

Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?

našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.

Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?
Reakcia na: Mike #162629:
Aby sme to upresnili, je tam zavedeny system P+R (Pray and Ride), cize ak sa budes dostatocne modlit tak mozno pride N72 skor ako N61 (ktore maju ist v tom istom case) a prestupit stihnes.. z mojej skusenosti, obcas ked idem N61 tak tam ta N72 stoji, cize teoreticky je prestup mozny.

Keby sa trochu pohlo rozumom tak sa N61 posunie o tri minutky neskor (t.j. cez Hodza Square x:23).

Inak by ma velmi zaujimalo kedy niekoho napadne trolejbusove nocaky proste zrusit a normalne tie linky nechat z Hlavnej stanice.

(apropo, ako to vyzera so zrusenim nocneho priplatku?)
Reakcia na: TeBeCe #162628:
Aka bola vcera diskusia? Som na nu uplne zabudol 😞
Reakcia na: TeBeCe #162626:
Bohužiaľ, je to tak, ale je to možno na širšiu diskusiu.
Reakcia na: Mike #162629:
"super" ? kazdopadne diki ?
Reakcia na: TeBeCe #162628:
Lolo pod clankom prispel do diskusie lolovinou ? ?
Reakcia na: Ike #162627:
Myslíš N72 čo má teoreticky príchod na Hodžovo 0:21 a N44 s 0:24, či na nich čaká trebars N93 čo tade má ísť 0:23 (tušim posledná) ❓ Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Teda ak chceš ísť buď z N44 alebo N72 a musíš stihnúť z Hl.St N21 máš smolu ? ? teda bud zariskuješ a výjde to, alebo si počkáš hodinu, alebo "cestujúci môžu použiť inú formu dopravy" ?
Prosím Vás, nočáky, ktoré idú cez Hodžovo námestie sa s tými, čo tu majú konečnú čakajú? ďakujem
Reakcia na: dopravak123 #162620:
mozno problem je prave v tom, ze sa vytvorili nepotrebne posty, ktore zozieraju viac prostriedkov ako si vieme predstavit. no povedz mi, ze nemam pravdu.
Reakcia na: no.ev.di. #162608:
? pravda, bohužiaľ.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.