Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #162338:
mohla viesť k ŽST Nové Mesto a obsluhovať Trnavskú cestu v úseku Trnavské mýto - Tomášikova. Vtedy by tam bola frekvencia električkovej dopravy nižšia, no dnes "ako keby sme našli" ?
Reakcia na: no.ev.di. #162337:
A kam by v tých rokoch viedla?
Reakcia na: S499.1023 #162336:
? ale povedal som zle, že na Trnavskej mohla byť fakt električka na tom mieste postavená?
Reakcia na: no.ev.di. #162335:
Po vojne je každý klitoris generálom.
Reakcia na: N/A #162334:
? boha toto je sprosté mesto ? veď, keď tam premával vlak, tak mohli iba na tom zvršku vybudovať trať pre električky ? to snáď ani nie je možné na čo všetko dojde človek časom čo sa v tomto meste posralo. Tu sa snáď pol storočia nespravilo jedno dobré rozhodnutie v oblasti dopravy či výstavby ?
Reakcia na: Peto02 #162332:
na tej fotke to vyzerá ako jednokoľajka, ale neviem veru...
Zdar. Vie prosim vas niekto, na co sluzili tie kolaje pri zimnom stadione na tejto historickej fotografii? Dik.

http://bratislavaflats.eu/obrazy-images/postcards/year-1945-1971/2/bratislava-slovakia-year-1945-1971-2-5.jpg
Reakcia na: N/A #162329:
najväčší problém je to, že ministerstvo dopravy nevie čo so železnicami a tak prepúšťa a ruší vlaky a celé to nazýva revitalizáciou ? na nič zásadné, čo by aspoň pripomínalo revitalizáciu sa nezmohli. Iba podosadzovali známych na vybrané pozície, teraz sa menila organizačná štruktúra napr. u ZSSK ale vraj od 1.6. sa bude meniť znova, proste KDHáci absolútne nevedia ako riadiť železnice, sú to amatéri a babráci. Aby aspoň nejak demonštrovali, svoju "schopnosť" šéfovať, tak zavádzajú rôzne buzerácie. ? Dakto si zamenil pojmy "devastácia" a "revitalizácia".
Reakcia na: Trolleybus #162325:
vypísal som si aj odchody a intervaly medzi nimi a vyšlo to tak, že ráno sú intervaly 45 a 50min, potom do 11h je interval 60min, potom 1,5h do 14-tej a potom zázračne počas celej poobednej špičky 45min (prečo to nešlo aj ráno tak spraviť?), večer nastupuje interval 1,5h ale nepochopiteľne je interval 2h medzi 19:09 a 21:09 a potom zrazu zas 1,5h pri spoji o 22:39 ? počas víkendov je interval chvíľu (prvé tri spoje) 1h:35min, potom 2h a potom 4x 1:30, zas 2h, 1:30, 2h a 1:30. Trochu tomu CP nechápem. Nadväznosti na vlaky niesú okrem pár spojov, slabota, ale koniec koncov na úsek Rajka - Hegyeshalom by stačila obyčajná malá "anča" Bzmot
Reakcia na: Ruslan #162326:
nemala byť inak ŽST Nové Mesto, potom Prievidzská vlaková stanica a ešte ďalšie dve rekonštruované v rámci nejakého projektu, myslím, že "moderná stanica" sa to volalo?!
Reakcia na: no.ev.di. #162324:
A nebolo by lepšie zrišť zachádzku na zastávku Čuňovo - námestie alebo aspo§ vrátiť hodinový interval?
nový CP L801 : http://www.dpb.sk/files/CP-RAJKA_stanica_2011_03_12_dvojjazycny.pdf

netrvalo to ani tak dlho kým to DPB napravil, že by tam začali rýchlejšie pracovať? ☺
Pozor - Linka 801 bude mať od 12. marca 2011 upravený cestovný poriadok. Dôvodom je časté meškanie spojov. Viac na stránke www.dpb.sk.
ak nechcete byť ovalený smradom bezdomovca, ktorý sedí na balkóniku v MBCC 68: 4912 (13:18 z Markovej smer Tr.my.), tak sa tomuto busu vyhýbajte. V zadnej vlečke je taký smrad, že sa to nevyvetrá ani za dva dni... ?
Reakcia na: no.ev.di. #162319:
to čo sa stalo mnr bolo v sobotu večer po 20-tej,takže bus nebol až taký plný, lebo väčšina ide dole na Hálovej a Nám. Hraničiarov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement