v 1.rubrike mas preklep, ma byt 6307 namiesto 6306
6241 nebol nahodou go? v katalogu je to pomenovane ako rozsirena vp, a ze odstavenie z premavky 2009 nie je pravda aj ked v tychto dnoch ho nestretam
6231 robieval ZV Trnavka, posledne bol videny v noci ako namrazovka, na linke som ho asi tyzden nevidel, ale na hrobonackom poradi som ho nevidel nikdy, zato vcera bol 6232 na 208/11, takze je mozne, ze aj ten je pozicany okrem tych co uvadzas
ad 206/6, predsalen zmena v grf. bola, odchod 9.28 z kramarov uz nema znacku a nepokracuje do voz.trnavka, trolejbus sa otoci na stanici a ide naprazno do hrobonky ?
6254 som uz nevidel ani ja dost dlho a ked je vedeny ako vyradeny, tak na tom nieco bude, preto som sa pytal ci je rozpaleny, lebo ja neviem ci sa chysta na nejaku opravu a ani kde a v akom stave sa prave nachadza
Tiez mam obavy, no na 99,99 % viem presne aky typ noveho NP tbusu tu bude. Minule tu dakto pisal ze by mala EU zaviest nejaku smernicu, ktora by urcovala presny popis NP vozidla, ze kolko sedadiel by malo byt v NP casti. Paci sa mi ta myslienka, lebo by sa aspon SOR posnazil viac s ich "uzasnym" NP NB radom vozidiel,pretoze je naozaj ubohe s ich poctom sedadiel v NP casti
To je otázka na niekoho technicky zdatnejšieho. Čo sa týka GO, 14TrM je de fakto úplne noý voz, preto to tu v katalógu má aj /II za číslom.
14Tr keď sa generálkuje (administratívne je to údajne rozšírená veľká prehliadka), tak rám ostáva pôvodný, ale sa opieskuje. Ostatné je tie všetko nové - plechy, kabeláž, interiér atď ..
ale neviem aká je realita v tých ktorých dielňach (DPB, BBDS, Zliner, DSZO..)
nebude na znamenie aspoň podľa toho linku, čo je na bid.sk... Fór je v tom, že Čunovo-záhrady je "z" (na "z" sa vlani na jeseň menila aj Čunovo priehrada), teraz takmer všetky mimo 1. pásme idú na "z", ale na 801 sa vytvorí stála zastávka...
Ja viem ktoré sú a nie sú TrM:
14TrM: 6222,6226,6260,6261,6263,6265,6267,6271,6283,6291,6293,6301,6304,6307 - 14
14Tr po GO: - 6255,6262,6266,6268,6269,6275,6276,6277,6285,6286,6288,6289,6290,6292,6294-6300,6303,6305,6307,6311,6312,6314 - 27
14Tr ktoré ešte prejdú GO (buď na TrM, alebo iba ako Tr) ((niektoré z nich už tento rok)):
6257,6258,6259,6264,6270,6272,6273,6274,6278,6279,6280,6281,6282,6284,6287,6302,6308,6310,6315 - 19
6255 a 6257 niesú TrM,
14TrM je iba 14ks a síce : 6304,6293,6263,6291,6271,6222,6226,6265,6283,6306,6260,6301,6267 a 6261 (samozrejme všetky s II za ev.č.). Koľko kraťasov ešte vôbec pôjde na GO a niesú zrovna teraz 2 či 1kus na GO v Zlineri? Z pohľadu DPB asi vydržia toľko čo do doby kým dostali GO ? lebo DPB má tendenciu považovaž aj K2S za úplne nové vozidlá a má asi takú predstavu, že tu budú ďalších 20 rokov. Už by mohli s tými úchylnými GO ísť kade ľahšie a kúpiť normálne nové vozidlá na úrovni doby.
Ale zasa, ak by bol tender na 35+35 s opciou na ďalších 35 (ak treba definovať, tak radšej sólo), bolo by to ešte lepšie, nakoľko by sa mohli dokúpiť ďalšie a pritom rovnaké vozy. ?
A vlastne tu je vedená 6254 už ako vyradená..
Re #161779 no.ev.di: s trolejbusmi do čísla 6253 sa nepočíta a teda sa čoskro vyradia. 6255 a 6257 a vyššie buď sú ako TrM alebo ostatné prešli alebo prejdú GO ako 14Tr a teraz sa môžme baviť koľko rokov po GO vydržia... 3? 5? 10?
a nepestuje aj on turistiku? Už to lezie všetkým na nervy toto dosadzovanie ľudí po známostiach, protekciách a po úplatkoch a za sľuby, že budem pre teba kradnúť a dohadzovať v štátnom podniku kšefty známym. Na ŽSR je takýto bordel a tam keď je na niečo "súťaž" tak sa podpisujú také zmluvy, že sa nakupujú veci aj 3-4x drahšie a potom sa diví dakto, že prečo ŽSR tak veľa pýta za elektrinu, trate, nájom iných priestorov a iné služby. Lebo potrebujú peniaze na rozkrádanie pre známych. Si môže podať aj športku, len aby sa nenasralo viac ľudí na ŽSR na KDHákov čo tam terorizujú a budú v takej istej pozícií ako Ďurkovský!
14TrM máme presne 14ks (podľa katalógu na tejto stránke) a nevyradených vozidiel máme 75ks dokopy, z čoho počítam, že pojazdných dnes je tak 65ks. Čiže nič by sa nestalo keby ten tender obsahoval 60ks kraťasov, samozrejme že by hneď nešli k čertu všetky 14Tr-ky ale postupne ti najstaršie. Prvý rok 30ks a druhý by sa uvidelo čo na to povedia financie a rozvoj t-bus tratí, či by si to vyžadoval. Na konci celej dodávky by bolo 60ks nových krátkych t-busov, 14ks 14TrM a nejaké 14Tr (cca10ks) by mohli zostať ako ZV alebo na náhradné diely pre 14TrM. Samozrejme keby tender vyhrali kolchozníci z Libcháv, tak by tá dodávka prípadných 60ks prebehla možno aj v jednom roku na úver zo spriaznenej banky ?
Btw. čo sa samotného Zachara týka, on tiež sledoval dosť dlho diskusiu imhd aj ako GR DPB a aj keď bol na MG (aj keď nie tak horlivo ako záhradkári), tak aby Ti nedošlo trestné oznámenie na Teba ?
ako naši doma povedali, že už ich serie táto skur*ená turistika! T.j. že nejaký hajzel čo začal kedysi v 1998 ako šéf napr. DPB, neskôr pokračoval ako šéf dajme tomu u ZSSK, potom prešiel k ŽSR alebo tak, že raz je námestníkom niekde na ministerstve obrany, potom robí na ministerstve poľnohospodárstva, potom na obrany, potom na MV atď. proste cestuje takto po vysokých funkciách, pričom je to absolútny babrák ? teraz čo nastalo na železniciach je hotová katastrofa ☠
a čo sa týka tbusov, keby došlo tých 35+35 to by úplne stačilo na dlhšiu dobu. Aj keby sa vyradilo všetkých 15 ks 15 Tr, ostáva ešte 20 kĺbakov ako rozšírenie voz. parku (a teda náhrada za sóla) a 35 sól. a napr. 14TrM sú defakto nové vozy, ktoré ešte dosť rokov prežijú.. už iná vec že morálne zastaralé, ale technicky ok..
Pochybujem že tam končí, keďže jeho tam iba pred nedávnom dosadila nová vládna garnitúra, s ktorou je za dobre...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Re #161779 no.ev.di: s trolejbusmi do čísla 6253 sa nepočíta a teda sa čoskro vyradia. 6255 a 6257 a vyššie buď sú ako TrM alebo ostatné prešli alebo prejdú GO ako 14Tr a teraz sa môžme baviť koľko rokov po GO vydržia... 3? 5? 10?