Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #161719:
nemuselo by... mohli by ich presunúť inde/posilniť iné linky?

Re #161715 810zssk: "skoro" som myslel časové zverejnenie 801, veď ešte nie je 1.3. 😉 ale aj tak nerozumiem zriadeniu tej zastávky - do danubiany/na hrádzu je to ďaleko...

btw. predbežná verzia schémy k big bangu 28.2. - keby som tam niečo zabudol, pls. povedzte ?
http://tragacik.wz.cz/20110228.png
Reakcia na: TeBeCe #161260:
Pokiaľ zrušenie 156-ky a ostatné zmeny od 28. 2 sú iba začiatkom optimalizácie MHD (napr. aj v Karlovke je z čoho uberať), tak zrejme príde aj k prepúšťaniu vodičov MHD, nie?
Reakcia na: no.ev.di. #161717:
Samozrejme, že sa bude musieť homologovať. Každý nový typ tým musí prejsť.
Reakcia na: AAA #161716:
ahaa, po koľko nabehaných km vlastne začali BA SORky vykazovať vady? Aj typ 31Tr (klbák) sa bude musieť homologizovať?
Reakcia na: no.ev.di. #161712:
Keby musel ísť na opravu rámu v výrobcovi, tak by homologovaný byť tento typ nemohol,SOR by musel by odstrániť konštrukčné nedostatky a následne by si mohol SOR/výhradný distribútor podať žiadosť o konanie o novej homologizácií.
Reakcia na: kecho #161709:
Skoro? Dalej by uz asi zmysel nemala 🙂 Podla mna je dobra tam kde je.
Reakcia na: Valec #161700:
No ak to bude tak, potom nie je problem 😉
Reakcia na: Valec #161711:
tak absolútny rozpad vozidlu (bohužiaľ) nehrozí. Keby teoreticky šla počas tej homologizácie napr. na spevnenie rámu, tak by to znamenalo neúspešnú homologizáciu? Aj keby sa ten voz rozpadol tak Ja&Ty pošlú druhý kus na homologizáciu, či je to ešte zložitejšie?
Reakcia na: no.ev.di. #161710:
Ja som sa s ničením ešte nestretol. To ma len tak napadlo, lebo do inej zaujímavej lokality trolejbusový nočák nemáme. ? Ak by sa 30Trka rozpadla, tak by nedostala homologizáciu a teda žiadne výhovorky či už zo Škodovky alebo zo Soru by nepomohli.
Reakcia na: Petto #161699:
nech mu dajú do tela jak naše t-busy dostávajú ?

Re #161702 Valec: Na N72 sa často stáva, že cestujúci poškodzujú vodzidlá či čo? Potom keby sa to rozpadlo by sa nechal SOR počuť zas v štýle "toto sa nám stalo iba v Bratislave" ?
Reakcia na: Ruslan #161707:
?
Re #161708 Valec: ? neverím vlastným očiam, tak skoro? 😉 ? takže by to malo byť zhruba v tých miestach... ale prečo spravili zastávku tam? aby cestujúci okukovali dropy, alebo čo?
Reakcia na: kecho #161704:
N80 má v smere na Kúpalisko Matador zastávku ŽST Petržalka tam, kde stojí L180 a bývalá L86 (od zast. závod M. točí doľava a tam má zastávku, ako je vienna gate) a v smere z kúpaliska ide do prava a stojí tam kde L180, (býv. L86).
a ešte jednu otázočku - kde má byť zastávka 801 "Schengenská"? niekde v oblasti Čunovo-záhrady(199)?
Reakcia na: kecho #161704:
jasné, že myslím zastávku ŽST Petržalka ?
jeden OT,
pls. vedel by mio niekto potvrdiť, či N80 má zastávku v smere na kúpalisko až za križovatkou (na tej strane ako je vienna gate) a v smere z kúpaliska tiež za križovatkou (na ceste 80/99)? ?
Reakcia na: Valec #161702:
a potom sa nas tu budu vypytovat BBčkari ze co sme im to urobili s ich uzasnym novym tip-top TroloSOrom, ked nebude schopny jazdit po homoligizacii ?
Reakcia na: Petto #161699:
Mohli by sa s ním prísť predstaviť na N72, možno by ho nešetrili ani cestujúci. ? A hlavne by ten voz na Dvojkrížnej dobre vytriasli na tých výtlkoch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.