Podľa dopravného a návestného predpisu pre autobusovú dopravu (D 1/3) je o. i. zakázané počas jazdy telefonovať a tiež mať slúchadlo (slúchadlá) v ušiach. Čiže aj handsfree je zakázané. Telefonovanie vyložene odvádza pozornosť od vedenia vozidla a slúchadlá v ušiach istým spôsobom rozptyľujú a bránia počutiu rôznych zvukových znamení, či už vo vozidle, alebo v premávke (ide vozidlo s pusteným majákom a sirénou). Bohužiaľ v DPB je zopár takýchto vodičov - expertov, čo si myslia, že môžu, resp. dokážu všetko (napr. aj lúštenie krížoviek za jazdy, štrikovanie a pod.).
Mimochodom - sťažnosť bola podaná aj do DPB, alebo ju ten pán poslal do tej redakcie. Ak to poslal len do redakcie a tá nech to rieši ďalej, tak to mohol poslať aj do lampárne. Najhoršie sú sťažnosti, ktoré sú poslané do médií a vedúci nespratníka sa o veci dozvie posledný, napr. od hovorcu, riaditeľa, ktorí sa to dozvedeli z tlače. Ak nie som spokojný s kvalitou pečiva, tak napíšem do pekárne a nie do Katolíckych novín...
Neplatí niečo také, že vodič MHD nesmie v pracovnom čase (ktorý je definovaný aj zákonníkom práce) používať mobilný telefón (bez ohľadu na (na)použitie hands free)? Dokonca v niektorých mestách ho nesmie použiť v kabíne bez ohľadu na to, či vykonáva spoj, alebo má prestávku (Londýn).
Keď už teda riešil niečo súrne tak si mal dať aspoň hand´s-free ? také slúchadla stoja maximálne 20 euro a za použitie hand´s-free mu nemožno nič vytknúť ? (aspoň myslím).Ruky má na volante a tým pádom ma BUS pod kontrolou.
V každom prípade chyba to bola.Popravde si neviem predstaviť ako sa dá šoférovať BUS a do toho používať dva mobily naraz ? to si evidentne chlapec verí ?
A ešte sa vrátim k hand´s free systému:Keď už teda vodiči MHD telefonujú tak ho môžu použiť?Či by nemali počas jazdy vôbec telefonovať? ?
práve preto noviny moc nečítam, pozriem si iba ak tak TA3, občas kuknem do novín, ale "výtlačkom" typu Nový Čas, Plus jeden deň a pod. sa vyhýbam. Keby som mal byť žurnalistom, tak s tým, že by som chcel ľuďom dať pravdivé info a nie ich ťahať za nos a robiť z nich somárov. ? Ale dík za dôveru ☺
Fakt si si istý, že by som to mal robiť? Totiž taký žurnalista musí mať aj overené tie veci čo vypustí a mne sa niekedy podarí vypustiť vec, čo nie je úplne overená... A teraz, som zvedavý, kto všetko mi toto potvrdí z tohoto DF ?
Re #160242 Peon: Ja veľmi dúfam, že nové vedenie DPB bude brať konštruktívnu krititiku zo strany mhd,o.z. bez urážania sa. Ako bezplatný námet na neustále zlepšovanie sa.
Najlepšie by bolo, keby nebolo čo kritizovať (tendre vyvolávajúce pochybnosti a pod.). Čo myslíte, je to utópia Platí totiž porekadlo či príslovie: "Nikdy vás nebude chváliť človek, ktorému vyčítate jeho nedostatky."
Počuj, ty by si sa mal zamestnať ako investigatívny žurnalista. Námetov na témy máš dosť (nielen z oblasti dopravy), tak tvoj zamestnávateľ by mal z teba iste radosť. Myslím to vážne! Iba "vyberanejší" slovník /než tu/ by to chcelo...
Napr. ja nechápem, prečo sa ešte žiadne médium (okrem imhd) nezaoberalo (ne)potrebou prenájmu autobusov Abuss aj s vodičmi v čase dostatku vodičov MHD v DPB. Určite to robí Abuss "za lacno"... To vážne nikoho nezaujíma?
Zaujímavý námet na článok by určite bolo aj pátranie, koľko stáli CP na novom webe DPB. Na rozdiel od ponuky mhd,o.z. to určite nebolo zadarmo. Kvalitatívne porovnanie CP od imhd s CP na dpb.sk nech si spraví každý sám...
Každopádne, keď nechceli CP od "zlého imhd", mali to spraviť podobne ako BID,a.s. - od Inpropu (buď implementovať na web alebo dať odkaz na http://bid.cp.sk ), ktoré podľa mňa sú celkom dobré.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
ok tak nie ..by sme mohli dostať.., ale ..sme mohli dostať.., alebo .. sme mali dostať..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023