Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #160180:
nech rovno povedia, že za tie peniaze aké ho ponúkajú niesú schopní vyrobiť taký kĺbový autobus, ktorý by vydržal aspoň 8 rokov. V Nitre im vydržia možno aj 10 rokov, keďže tam jazdia iba 5 dní v týždni a aj to niektoré služby iba počas špičky. Nech mi ešte raz niekto povie vetu "Zlaté české ručičky", tak ho ošablím. Tak to vyzerá keď DPB nakupuje ako "lovci akcií" - t.j. všetko čo je za dobrú cenu nakúpia a potom zistia, že je to na hovno, takisto ako neotestované plynové 15m Solarisy, ktoré vtedy vraj výrobca ponúkal za výhodnú cenu a DPB sa na to namotal a urobil to isté čo po príchode SORiek, keď začal vyraďovať vozidlá ako zmyslov zbavený. Vidno, že v DPB sa roky nič nemení ?
Reakcia na: boxcar #160178:
..lebo zla Praha, lebo zla Bratislava...len same vyhovaranie sa ? ?
Reakcia na: dopravak123 #160175:
Nie je pravda, že sa opravujú len tie extrémne. ? Poď sa pozrieť napr. na Dlhé diely tu každý rok opravia aj výtlky, ktoré su malé alebo aj prasklinky len... Všetko záleží od dôsledného nahlásenia a ak zabudnú tak im to treba pripomenúť. Už niekoľko krát som takto omieľal problém dokým ho kompetentný nedoriešili. Treba si uvedomiť, že oprava výtlku je len dočasné riešenie opravy vozovky a teda oprava takéhoto výtlku nie je trvalá, ale trvá maximálne od druhu použitého spôsobu. Väčšinou vydržia okolo dvoch rokov. V prípade použitia inej technológie vydržia i dlhšie. Napr. tie na hlavných ťahoch vydržia priemerne 2 roky a tie čo opravovala Karlova Ves na svojich vedľajších cestách vydržali zatiaľ vyše 3 rokov a žiadne následky poškodenia nebadám. Dobré počasie? To je vtedy keď neprší, nesneží, nie je mokrá vozovka a príliš nemrzne. Všetko záleží od použitej technológie. Sú technológie, ktoré sa môžu používať aj počas mrazov alebo potom lacnejšie, ktoré sa môžu použivať len v plusových teplotách. Bratislava používa ekonomicky drahšiu variantu, aj hovorca to povedal. Veď na opravu jedného výtlku je potrebných 5 ľudí ak som minule dobre počítal. Vodič Liazky, vodič dodávky a 3 robotníci. Napr. ak by sa používala tá nahrievacia technológia tam stačí na obsluhu len dvojčlenný personál a zariadenie stojí cca 2 milióny Kč a oprava je i trvalejšia avšak trvá podstatne dlhšie. Cez zimu okolo 12 minút čo sa nedá porovnať s technológiou, ktorá sa používa teraz lebo oprava výtlku trvá do 5 minút. Oprava výtlku má vlastne slúžiť len ako dočasné riešenie zlého stavu cesty. To si treba uvedomiť. Dokým sa daná cesta neopraví tak sa na nej po čase vždy znovu objavia výtlky.
Reakcia na: MatejBA #160167:
Myslis si, ze ako 6rocny uz kukal SOS ? ?
Reakcia na: luky133 #160156:
Skôer Ty to vidíš jednoducho. Zo strany DPB sa na výtlky nenadáva, ale sa nahlasujú na OCH, ale opravujú sa fakt len tie extrémne.
Sám hovoríš, že ich opravujú, ak je dobré počasie... (to by som chcel počuť definíciu - asi je to tak, ako definícia, kedy sa dá budovať socializmus).
Ako dlho takto opravený výtlk vydrží?
Reakcia na: 810zssk #160155:
Takže s predpokladaným termínom uvedenia do prevádzky - rok 2020 sme už doma. A to je len predpokladaný termín, reálny bude "na svätého Dindy" !!! Aj Rýchlodráha takto začínala v roku 1972 - 1974 a dodnes je z nej len prázdny koridor, niekde už čiastočne zastavaný.
Reakcia na: PVo #160171:
to je prosím pekne, orná pôda s kúskom odhodenej koľajnice ?
Reakcia na: Joyki #160170:
ibaže ak to začne DPB opravovať tak sa im vyplatí maximálne prísť po začiatok miesta, kde bude trať vchádzať do podzemia, lebo potom keby opravovali celú Štefanovičovu, včetne obratiska tak aj tak im to rozvŕtajú celé keď budú robiť stanicu a investícia je v... však vieš kde. Buď uzavrú Štefanovičovu pre zlý technický stav a zatiaľ opravia časť, ktorá bude na povrchu a potom až jak sa začne robiť stanica, tak sa pustia do podzemnej časti, alebo spravia nejakú blbosť...
Reakcia na: Joyki #160170:
"tá trať je už v katastrofálnom, v havarijnom stave"
Ako potom nazvat to, co je v Dnepropetrovsku (1:07 - 1:14) ?
http://www.youtube.com/watch?v=A1OOg8Brkbc
Reakcia na: no.ev.di. #160168:
Nech už nečakajú na nič, lebo tá trať je už v katastrofálnom, v havarijnom stave. Prestavba Hl.stanice ale dúfam, že už čoskoro. ?
Reakcia na: MatejBA #160167:
Ja viem len jedno autor vymazal a toto som nasiel az dnes
Reakcia na: 810zssk #160164:
ak nie, tak keď DPB plánuje aj rekonštruovať trať na Štefanovičovej, tak obratisko pod Predstaničným námestím nemôžu aj tak začať skôr budovať, čiže bude vyzerať veľmi divne, ak DPB odstaví danú trať a bude sa čakať na rekonštrukciu stanice alebo ak bude daná trať hotová aj s časťou podzemného úseku, ibaže ju nebude možné prevádzkovať lebo nebude k dispozícií funkčné obratisko...
Reakcia na: TEDOM-1103 #160162:
a kde si bol minimalne 4 roky? ?
Reakcia na: Viliam22 #160159:
inak je zaujímavé, že jak si tak súverénne dovolí výrobca už vyrobiť vozidlo s BA poťahmi, aj rovno s označovačmi lístkov... dúfam, že radu 12BN tu nechce DPB prevádzkovať ? inak na fotkách aj vo videe je krásne vidno, ako sa časti SORu vyslovene polámu a pokrčia jak kartónová krabica ? byť to vlak čo by nabralo SOR, tak ten vlak ním prejde jak nôž maslom.
Reakcia na: no.ev.di. #160163:
To fakt veris, ze tu stanicu tento rok zacnu stavat? Lebo ja uverim az ked uvidim.
Reakcia na: Ruslan #160151:
Mňa by zaujímalo, že kto na tom trhne tržbu a ako v skutočnosti to upratovanie a vynovený priestor bude vyzerať a aj to, že za aké prachy to bude riešenie na aký dlhý čas, veď ešte tento rok by sa mala začať Hl.st. rekonštruovať komplet a prerábať, či len Štefanovičova sa uzavrie a začne sa budovať od Žilinskej podpovrchovo aby bola pripravená na začatie výstavby nového Predstaničného námestia?
😃 http://www.youtube.com/watch?v=b_9WQDipgKQ&feature=related
Je to parodia na pesničku Spomal máš privysokú rýchlosť. A hrá sa v Sorke na Dlhých dieloch

Klip je o tom ako sa zamiluje čierna pasažierka (Polnišová) do revízora s historickou uniformou (do Dangla)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.