ak nie, tak keď DPB plánuje aj rekonštruovať trať na Štefanovičovej, tak obratisko pod Predstaničným námestím nemôžu aj tak začať skôr budovať, čiže bude vyzerať veľmi divne, ak DPB odstaví danú trať a bude sa čakať na rekonštrukciu stanice alebo ak bude daná trať hotová aj s časťou podzemného úseku, ibaže ju nebude možné prevádzkovať lebo nebude k dispozícií funkčné obratisko...
inak je zaujímavé, že jak si tak súverénne dovolí výrobca už vyrobiť vozidlo s BA poťahmi, aj rovno s označovačmi lístkov... dúfam, že radu 12BN tu nechce DPB prevádzkovať ? inak na fotkách aj vo videe je krásne vidno, ako sa časti SORu vyslovene polámu a pokrčia jak kartónová krabica ? byť to vlak čo by nabralo SOR, tak ten vlak ním prejde jak nôž maslom.
Mňa by zaujímalo, že kto na tom trhne tržbu a ako v skutočnosti to upratovanie a vynovený priestor bude vyzerať a aj to, že za aké prachy to bude riešenie na aký dlhý čas, veď ešte tento rok by sa mala začať Hl.st. rekonštruovať komplet a prerábať, či len Štefanovičova sa uzavrie a začne sa budovať od Žilinskej podpovrchovo aby bola pripravená na začatie výstavby nového Predstaničného námestia?
nijaky, lebo je za dobre s figelom, ktory ho prepasiroval na kandidatku .. mafiozo durkovsky dopadne ako bielik, pred dalsimi volbami je zase na supiske KDH ..
Máte zaujímavé predstavy o oprave výtlkov. Výtlky Magistrát odstraňuje aj počas zimy (pokiaľ nemrzne a nesneží) a odstraňuje ich na cestách kde jazdia linky MHD, ostatné cesty sú druhoradé a odkladajú sa na neskôr resp. na jar nakoľko oprava výtlkov počas teploty okolo 10°C - 15°C je omnoho menej finančne náročná. A to, že nie sú opravené výtlky je to tým, že ich treba nahlásiť a nie len nadávať. Množstvo ľudí si jednoducho problémy nevšíma resp. ich nerieši ale len na ne nadáva. Kebyže radšej každý daný problém rieši je ich omnoho menej. Ja napr. nahlasujem pravidelne výtlky tam kde bývam a do niekoľkých dni od nahlásenia ich prídu opraviť ak je dobré počasie. Naposledy minuli týždeň boli zaplátavať výtlky, ktoré som ohlásil. Nechodí traktor s asfaltom, ale stará Liazka, ktorá ma v nádrži špeciálne upravený asfalt na zaplátanie dier a za ním ide rakúska dodávka, v ktorej je vibračná doska a robotníci a dané výtlky zhutňujú. ? Aj na zaplátanie hlbokých výtlkov sa používa len asfalt a nie betón... A kde nahlásiť dané výtlky? Napr. na call centre 17 100, och@bratislava.sk - Oddelenie cestného hospodástva (odpoveď príde ako kedy) resp. faxom na +421 2 593 567 85 (len niekedy mi toto faxové číslo nejde). Z pohľadu najlepšej opravy výtlkov je asi tá, ktorá sa vykonáva strojom Silkot 70-80 nakoľko sa nahreje aj okolie výtlku a tým sa "zlepia" aj praskliny okolo a je teda menšia pravdepodobnosť budúceho výskytu výtlku avšak v Bratislave sa takto cesty neopravujú. Video napr. na daný stroj: http://www.siltek.cz/krok-za-krokem
Toto by niektorych mohlo zaujimat - odpoved z ODP na otazky ohladne elektrickovej trate Bory:
Dobrý deň,
Dňa 25.1.2011 bol na Oddelenie dopravného plánovania Magistrátu hl. m. SR Bratislavy pridelený Váš email, prostredníctvom ktorého máte záujem o informáciu, či sa naďalej uvažuje s výstavbou električkovej trate (predĺženie z konečnej v Dúbravke – Pri Kríži) do priestoru Lamačskej brány – Bory a v akom časovom horizonte.
K Vašej otázke uvádzame, že na Oddelenie dopravného plánovania bola predložená technická štúdia Predĺženie Saratovskej, výstavba električkovej trate Dúbravka – Devínska Nová Ves (železničná stanica) – I. etapa (spracovateľ Dopravoprojekt, jún 2010), ku ktorej sa vyjadrilo stanoviskom dňa 15.11.2010. Predložená technická štúdia prehlbuje, spodrobňuje a preveruje technické možnosti riešenia predĺženia
Saratovskej ulice na základe posledných aktuálnych podkladov, a to spracovanej Urbanistickej štúdie zóny Lamačská brána (Aurex, január 2009), technickej štúdie Kolektorové riešenie diaľnice D2 v km 52,50 – 56,60 (spracovateľ Dopravoprojekt, a.s. Bratislava, december 2009) a dokumentácie pre územné rozhodnutie Lamačská brána, Príprava územia Devínska Nová Ves, Lamač – I. etapa (Coprojekt, august 2009).
Uvedená technická štúdia taktiež preveruje možnosti etapizácie výstavby (navrhnutá 0. až 3. etapa) vzhľadom k vývojovým fázam územia Bory – Lamačská brána, pričom predĺženie električkovej trate od obratiska „Pri Kríži“ do územia Bory je plánované v 2. etape, s predpokladaným uvedením do prevádzky v r. 2020.
S pozdravom
Ing. Ľudmila Uličná
Oddelenie dopravného plánovania
Myslim, ze teraz si sam sebe na svoju blbu poznamku aj odpovedal. Zatraktivnenim som myslel skor dlhodobejsie riesenia typu skratenie intervalov na niektorych linkach, kvalitne pripravena preferencia, nove nizkopodlazne vozidla ci oprava trati (napr. urcite medzi zastavkami STU a Zilinska) a pod.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
google