Ano, ale to je úplne iná situácia, no.ev.di nereagoval priamo na mňa, len na mňa a nick v podstate nezmenil, stále sú to bodky. ? Nemal som tu nikdy žiaden iný nick, situáciu na tomto fóre ale aj tak dobre poznám.
Ja by som to videl takto...
50 smer OD Slimak: sucasna trasa
50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark
95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj
L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov
L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat
L12: zrusenie
----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)
Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.
Konečne dakto kto nie je zakomplexovany proti DD . Ono to spojenie L70 a L133 by slo ,len typ vozidiel si neviem celkom predstavit . Klbaky na DD nechodia , TEDOMy by v spicke na L70 nestacili , cize jedine Solarisy .
Dajme tomu by sa vytvorila linka 73 ( 70 + 133 ) a 173 (ex.70 )
73 int. 10/30/12/30 ( ranna, sedlo, poobedna, vikend ) -trasa 1 kolo cca 82 minut t.j. asi 9.-10 vozidiel Solaris
173 int. --/30/--/30
no a "milion" Tedomov by mohlo ist - daco na L87 a daco na 2.DP aby nejazdili 27xx na 65ke
Ale stale by zostal velky problem s meskaniami na L70
ok ? Ale v príspevku #159480 máš aj ty zmenený nick, ale to je podľa mňa v pohode. Ty si tu už mal niekedy nejaký iný nick? Nepýtam sa aký, to by si mi určite neodpísal.
"Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek" Presne takto by som to vedel predstaviť aj ja, neviem čo tu majú skoro všetci proti L133, má súbeh z električkami, ráno stojí v zápche, ale aj tak je rýchlejšia, lebo je expresná, to je výhoda autobusov, expresná električka by sa ťažko dala vytvoriť. Ľudia ju využívajú a MHD je pre ľudí, nemala by sme ich nútiť využívať električky, keď je autobus výhodnejší. Dlhé Diely by mali priame spojenie do centra, k AS Mlynské Nivy, či k buzines centru Apollo. Podotýkam, že som z Petržalky, L133 nevyužívam, na Dlhé Diely chodím len výnimočne.
Pozri sa na L68 a uvidíš. ? Priebežná konečná nie je dobrá na linky ako L50, autobusy by sa pri tolkých zápchach na cestách a krátkom intervale dobiehali, inertarval by vôbec nebol dodržaný. ?
Nehnevaj sa, ale mam zasadnu pripomienku. V tvojich variantoch nemas pred deviatou ziadne spojenie z Auparkom, ale ludia linku 50 vyuzivaju k Auparku aj rano, nejde len o obchody, je tam aj Aupark Tower, administrativne priestory na druhej strane lavky, niektori na nu chodia peso z panelokov, niektori na nu prestupuju zo zastavky Aupark. Argument, ze sem premavaju ine linky na zastavky Dvory a Aupark neberiem, lebo ziadne nemaju trasu tade ako L50 a rano su okrem linky 82 dost plne. Najlepsim riesenim by podla mna bolo to, ktore navrhol Technopol, s tym, ze by len kazda druha L50 premavala tak ako teraz a ostatne by sli od zastavky Wustenrot na Safarikovo namestie. V smere k OD Slimak by ale museli odchadzat zo zastavky Mala scena v preklade.
Nikde som nevidel, že by som nemohol mať takýto nick. Ja som si tu pár krát všimol, že niektorí diskutujúci majú tú drzosť, že iným diskutujúcim menia vo svojich príspevkoch ich nicky, čo je podľa mňa maximálne neslušné. Perfektný príklad je no.ev.di premenovaný na chruňa, iba preto, že s ním niekto nesúhlasí. To svedčí o tom diskutujúcom. ? Tomu som sa chel mojim nickom vyhnúť. Dúfam, že ti to až tak neprekáža. ?
ale to, ze od 2004 sa nemenila cena listkov a ze medzi rokom 2004 a 2009 stupla cena ropy nieco okolo 2x ta netrapi ? A to, ze potom klesala - neklesla uplne na uroven ceny z 2004 A to nehovorim o cene plynu (CNG/LPG), elektriny, dlhoch DPB a nakupu novych busov + roznych oprav
...je super vidieť, ako niekomu vážne problémy dokážu urobiť pekný deň... Ono ten pekný deň ale končí, keď človek nemá auto a je od MHD závislý, je živiteľ rodiny a cestuje o to dlhšie, ak výpadok poruchových busov niet čím vykryť... alebo je tým šťastným povereným pracovníkom, ktorý musí problém riešiť, nie ho mať zdiaľky a premúdrelo "v paži"... Napriek tomu si nenechaj vziať toľkú radosť. ?
sranda je, že hneď akonáhle majú prísť zľavy cestovného skrz tú kartu, tak už chcú dvíhať o 20% ? čiže napr. ak by sme jednotkovú cenu brali 10€, tak po novom 12€ a so zľavou 10,80€. Som zvedavý čo DPB "dopracuje" ako argument pre zdražovanie, okrem toho, že má triašku pri predstave, že by Bratislavčania cestovali lacnejšie ? Ďurkovský sa zachoval ako špinavá krysa a všetky sračky nechal na toto vedenie mesta - PKO, cestovné, zanedbaný vozový park. Na to ako dlho tu kradol, tak nespravil pre mesto takmer nič.
ja by som k Šafku dal skôr L50 namiesto L78 z dôvodu, že ak by sa malo podariť zavedenie redukcie počtu električkových liniek, tak by bolo fajn keby Ružinov so Šafkom spájala práve L50, keďže s L14 to je cez Trnavské mýto a ešte cez Jesenského pretiahnutá jazdná doba. S L50 by to k Šafku a Eurovee bolo rýchlejšie, neviem prečo by mali ľudí zvážať do Auparku z mesta keď je Eurovea bližšie. Čiste pre Aupark by som zriadil ten doplnok k L50 od 9 do 21/22.
Nemám prehľad celkom čo sa týka L78 aká je jej vyťaženosť na Muchovom nám. ráno, ale poobede všetky L78 čo idú do Petržky, tak na Bulíkovej je to prázdne a od Šustekovej s tým už takmer nikto nejde na Muchovo nám.
K L95 mám ešte dotaz, či by pre odstránenie trčania jej spojov v kolónach nebolo lepšie keby šla trasu ... - Farského - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Šafko a rovnako naspäť?
(50) ... - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Krasovského - AUPARK - Krasovského - Jantárova - Farského - Muchovo nám. - Èernyševského - Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ...
K Auparku buï všetky spoje, alebo poèas pracovných dní každý druhý (dostupnosť Muchovho nám. aj v smere z mesta), prièom spoje bez zachádzky k Auparku pokraèujú z Einsteinovej priamo na Farského (ako 95). Cez víkendy k Auparku všetky spoje.
Nová zastávka "Sad Janka Krá¾a" na Krasovského. V smere z mesta dostupnosť Èernyševského aj cez nadchod pri Atriu.
(78) ... Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad
(133) interval: 10/--/12/-- min.
(70) posilnenie intervalu v rannej špièke na 10 min.
Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek, ale to by asi niekto neprežul ☠ a predåženie 78 pod Nový most, dokým nebude predåžená do oblasti Nív elina ?. Alebo terminál medzi elektrièkami a trolejbusmi na Kamennom nám. ❤
(95) ... - Jantárova - Bosákova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Jantárova - ...
Koho myslíš, I. Ch.? Ten nebol nikdy zamestnancom RegioJetu, len externým poradcom. A inak - nech si tohto poradcu pre všetko, IC manažera a bezostyšného zlodeja údajov nechajú.
Petto+TomJ+Technopol+"bodky": Už dlhšie mám v PC schovanú verziu pre zmenu na L50,82 a 180, tak sa zapojím aj ja so svojím návrhom :
a) variant
L50 : obojsmerne od ASMN cez Dostojevského rad na Šafko, tu by mala čas 5-6min na technickú prestávku a vyrovnanie meškania
L150 : ASMN - Landererova - most Apollo - Einsteinova - vybrané spoje zachádzka k divadlu Aréna po 16:00 - Aupark (vyloží cestujúcich na výstupišti, otočí sa ide hneď naspäť) - vybrané spoje zachádzka cez divadlo Aréna po 16:00 - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Dostojevského rad - ASMN, premávka začína o 9:00 a končí o 22:00, keďže pre zamestnancov Auparku, ktorí idú ráno do Auparku bohate postačia poloprázdne spoje štedro premávajucich liniek 82,83,84,91+191,93 a 94.
L82 a 180 zrušiť.
L80 : vybrané spoje budú od Kúpaliska Matador predĺžené k Cint. Petržalka, spoje sa budú otáčať okružnou trasou a síce od Kúp. Matador by išli cez Gogoľovu, Dargovskú, Kaukazskú, Hrobársku (zast. Cint. Petržalka by bola bližšie opäť k bráne Cintorína), Nábrežnú, Dargovskú a Gogoľovu do mesta.
b) variant = bez L150, po 9:00 by linka 50 nemala konečnú na Šafku ale spoje by pokračovali po nábreží a Novom moste k Inchebe a po Viedenskej ceste (zast. Viendenská cesta a div. Aréna) a Krasovského k Auparku, odtiaľto by linka prišla k Auparku a späť pokračovala ako dnes, teda priamo od Auparku po Novom moste alebo späť po Viedenskej ceste ak by sa povolila výnimka pre MHD pre obojsmernú premávku a ďalej po Einsteinovej a Novom moste naspäť po nábreží k Slimáku. Ráno by to umožnilo zmenšiť počet vypravených vozidiel, ktoré zbytočne premávajú od skorých ranných hodín do otváracích hodín k Auparku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
................