Reakcia na: Technopol #159461:
Toto je nápad hodný realizovania. ☺ Len by som zmenil trocha trasu, namiesto cez zástavky Rontgenova, Dvory a Einsteinova by som dal cez zástavky Záporožská a Kremnická. Pri tom čase 15 minút pod Nový most a 16 späť si podľa mňa ale moc optimistycký ? Nič to však nemení na fakte, že dve vozy by to pri 30 minútovom intervale vyjazdili, pri mojej aj tvojej trase.
Ruslan
L82 Zrušiť.
L99 (mierne upravená trasa): Ovsište - Ovsištské nám. - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova (bez zmeny) - Farského (ako dnešná L82) - Sad J. Kráľa (riešené zachádzaním určených spojov v smere na Vyšehradskú, v opačnom smere bez zachádzky) - ďalej po Einsteinovej na Dvory - ŽST Petržalka - ďalej bez zmeny po svojej trase po Lúky II., odtiaľ by zastavovala na zastávkach: ZŠ Budatínska - Lúky V. - Vyšehradská (tu by mala konečnú)
L93 (mierne upravená trasa): Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska (ďalej po svojej trase) na Hl. st.
L95 (mierne zmenená trasa) Šafárikovo nám. - Lúčanka (bez zmeny) a odtiaľ by pokračovala cez: Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská (tak ako kedysi)
L180 ponechať v súčastnom stave, prípadne by miesto Holíčskej mala konečnú pri OC Danubia (Carrefour), v tom prípade by zo Smolenickej pokračovala cez Lúky II. na C Danubia. (ale to by si ju asi musel Carrefour zaplatiť)
- takto by sa aspoň čiastočne zrušil súbeh L99 a L84 a L99 by nahradila aj L82. K Sadu J. Kráľa by mohol slúžiť prestup na Farského (L84, L95) a na Šustekovej (L68, L78, L84)