a naco by ti potom bola ta karta? aj z toho je jasne, ze vyhodne to je jedine pre banky, platobne karty sa nevydavaju preto, aby ludia nieco usetrili, ale aby viac minali ?
no mne sa raz stalo že sa kvoli bezdomovcovi hádali dvaja cestujuci skoro sa pobili a bol volaní aj dopravní dispečing električky na obchodnej stali aj cca 20 minut no aj naprik tomu sa ti dvaja cestujuci potom viezli dalej v tej suprave
K novinke na imhd k BMK: Čiže ja keď mám viac ako 15 rokov nepotrebujem fotku 3 x 3,5 cm? Keby tá povinnosť bola aj pre ľudí nad 15, tak to by si revízori nevystačiil bez občianskeho preukazu cestujúceho?
Ja budem mať BMK od VÚB. Keďže je podmienka "bezhotovostná platba za PCL prostredníctvom BMK", tak sa mi to strhne z bankového účtu. Tým čo to budú mať od UniCredit sa to strhne z navýšeného kreditu na tej karte. Ja som si (naivne?) myslel, že aj v hotovosti sa bude dať platiť...
Re #159217 SORBN12: Strojčeky Mijola? To sú aké? Má ich Slovak Lines? A kde to tými farbami ukazujú?
Re #159212 All1111: ? To GPS sa odkedy používa? Emtest to teda aj archivuje pre neskoršiu prípadnú kontrolu?
jazdil na 68 s tým Ik283, teraz ale neviem či to bola 4508 alebo 4507. No s tým jedlom to bolo správne, v autobuse by sa nemalo jesť. Avšak som si robil márne nádeje, že šoféri majú rovnaký meter. Na Šafku ako tradične ľudia dobiehajú na 95-ku zo Štúrovej a raz dobiehal suverénne chlapík s bagetou, nastúpil cez predné dvere a šofér nič. Jak autobus vychádza zo Šafka tak spomaľuje, pridáva a točí sa a úmerne tomu to hádzalo aj s tou bagetou v jeho ruke, tak som čakal kde pristane. Našťastie nikde, no keby nastupoval do 68-ky u toho "známeho", tak by hneď aj vystúpil a myslím, že by to bolo správne.
Neviem, o koho išlo, ale z toho, čo píšeš, bol dosť tvrdý na cestujúcich. Cestujúci sa často správajú ako stádo - jeden sa niečo odváži povedať, navrhne riešenie, ostatní s tým súhlasia, ale nič pre vec neurobia. Keď niekto rázne zakročí - ručne-stručne, potom mu občas aj poďakujú.
Nemaj starosť, toto sa občas naozaj rieši, ale nemám vedomosť, že by za taký zákrok vodiča potrestali. Často pri takých obranných hláškach zaznie veta: "Tak si ho zoberte domov a starajte sa oňho" a vtedy taká baba (osoba) zhasne...
potom tie sťažnosti ľudí, že cestujeme s bezdomovcami smradľavými vyznievajú komicky keď jeden "artefucked" sa takého indivídua zastane. Zaujímalo by ma kde je ten chlapík čo mal kedysi 4508 či 4507, ten neraz vybehol na cestujúceho so psom či babu keď jedla v buse a stál nad ňou jak Hitler kým ju nezabalí, neschová do tašky a tú nezapne ?
Jeden senilný starý cestujúci je hovorca všetkých ostatných, ktorí sa pre smrad presúvali dopredu? To snáď nemyslíš vážne ! Ešteže nie si vodič trolejbusu, ani iného prostriedku MHD. ?
Tak to sa teda divím, že jeden dedko svojim senilným hlodom "prehlasoval" všetkých ostatných, dokonca aj vodiča! A to ste sa všetci s tým dedovým názorom uspokojili? Mne sa už podarilo pár takých smradošov vykázať z vozidla. Mal si vyzvať vodiča, aby volal dispečing, tí by si s ním už poradili. Lenže vozidlo by muselo chvíľu stáť, kým prídu. Vtedy je to však na prirodzenej aktivite samotných cestujúcich (anonymných), ktorí takého smrada raz-dva vyhodia a ideme ďalej.
S BMK kartou mozu mat problem ti, ktori si chcu kupit PCL na 1 rok. Banka (Unicredit) totiz garantuje poplatok len na 1. rok od vydania karty. Ak si rocny PCL kupim napriklad o 2 dni po jej vydani, tak mi jeho platnost zasahuje aj do obdobia (2. rok), kedy si moze banka nastavit akykolvek poplatok, ktory mi mozno pohlti celu usporu na PCL. Proste pri vypoctoch treba vziat do uvahy fakt, ze obdobie platnosti jedneho PCL moze siahat do dvoch obdobi platnosti BMK.
Mimochodom jednostranne vyhodne zmluvne podmienky su typickym chovanim bank, pri obchodovani s nimi si treba davat dost bacha.
Inak nevie niekto, ak si budem chcet BMK v Unicredite po roku zrusit, kolko dni vopred ju musim odovzdat banke?
v Brne som zažil, že do električky na konečnej v Líšni nastúpila pomerne zaujímavo (ne)odetá osoba, ktorá jednak aj zapáchala, tak ju šofér vykázal v momente a osoba odišla. Bez diskusií by mal človek do vozidla vstupovať v takom stave aby neznepríjemňoval druhým cestu a tiež neprepravoval niečo čo by mohlo znepríjemňovať druhým cestu, príp. ohrozovať zdravie cestujúcich. Podľa mňa to prepravovanie 6 tašiek so zberom novín nie je normálne. Nech si na to zoženie nejakú väčšiu tašku alebo vozík a nech si to tlačí.
Ano tu sťažnosť vyhodnotili ako bezpredmetnú, lebo na danej DP bol vedúci charakter ?.. ale iný vedúci by ju mohol zobrať vážne a vodiča za to potrestať... keď taká pani by napísala že vodič vyhodil milého starého človeka možno sociálne odkázaného ale že nijako druhých neobmedzoval, a buďsi istý že ona do tej sťažnosti nenapíšeže on vyhodil bezdomovca lebo časť ľudí sa došlo sťžovať že zapácha... a bude tvrdenie proti tvrdeniu...
Vodic ho nemoze fyzicky zdrapnut a vysmarit. Moze ho poziadat, aby vystupil. Ak neuposluchne vyzvu - moze zavolat dispecing. NEMUSI pokracovat v jazde. No a to, ze niekto poslal staznost na vodica - tak to snad DPB hned roztrhol tu staznost, nie?! Kedze vodic postupoval podla predpisov.
Ušetríš tých par centov zlavy v ZOO? Do knižnice preboha, realne si ako často požičiavaš knihu? A ako často chodíš do Muzea- možno na noc muzei akurat..? Tie zlavy možno na Ticketportal vyzeraju zaujimavo, ale aké konkretne podujatie a ako často bude také podujatie sa konať so zlavou v akej výške?
A nič nie je zadarmo, tých par možno ušetrených chechtákov aj tak dáš za ročný (3€) alebo iný poplatok..
Je to proste len jednou z mnohých (či už predplatných,debetných alebo paypass či zákazníckych-vernostných) kárt v rade a vy mi tu podaktorí prídete strašne nadržaní na ňu.. Neponúka nič navyše.
Vodič má právo (nie povinnosť) vylúčiť z prepravy osobu ... ktorá je ostatným cestujúcim na obtiaž napr. svojim zápachom zjavom atď...
Lenže ktorým ostatným cestujúcim? Boli prípady že časť sa došla sťažovať vodič zakročil cestujúcich vyhodil a iná pani sa sťažovala prečo ich vyhodil veď oni chudáci nemajú kde spať, všetko ich bolí trápi nemajú možnosť mať základnú hygienu a čím nám ublížili... a aj poslala na daného vodiča sťažnosť...
Už sa vyňadril aj SOR. Ja len dúfam, že s tou premávkou autobusov SOR do budúcna ostane iba v rovine jeho želania. S autobusmi SOR môžme iba snívať, že v kvalite autobusovej dopravy vôbec niekedy doženieme západ. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak123