Síce Sor nemám rád, ale aj prvé série 14 Tr mali nejaké problémy s rámom či čím, a keď to vychytali, tak sa stali spoľahlivými vozmi. Treba dať SORu ešte nejaký čas.
"Dopravný podnik plánuje mimoriadnu autobusovú linku v trase: ŽST NOVÉ MESTO - Tomášikova - Trnavská - ZIMNÝ ŠTADIÓN - Trnavské mýto - Karadžičova - AS MLYNSKÉ NIVY - Nový most - Panónska - ŽST PETRŽALKA a späť.
zavedenie mimoriadnej električkovej linky v trase: ŽST NOVÉ MESTO - Vajnorská - ULICA ODBOJÁROV (dostupnosť k ZIMNÉMU ŠTADIÓNU) - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Námestie Ľ. Štúra - ŠAFÁRIKOVO NÁMESTIE (dostupnosť k areálu EUROVEA, kde bude veľkoplošná projekcia) - Kamenné námestie - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - ULICA ODBOJÁROV - Vajnorská - ŽST NOVÉ MESTO"
Ešte pre tvoju konštruktérsku informáciu: Autobusy SOR NB 18 používajú presne ten istý kĺb firmy Hübner, ako Citelis, Capacity i Citaro. Čo mi k tomu vieš povedať?
No ja suhlasim s laminatkou. Ved tie SORy nieze nevyzeraju zle, ale su aj vcelku pohodlne podla mna. Pri porovnani s najhorsimi autobusmi, akymi som sa v BA viezol - s Ikarusmy 4xx - je to az luxus. Ikarusy 2xx boli v pohode, ale tieto 4xx... Hlucne to je, nekuri to...
Tiez si myslim, ze netreba hysterizovat a ak SOR spravi napravu na tych nedostatkoch, tak by to mohli byt pre BA dobre busy. No jasne - tiez bych tu bral 200 kusov CapaCity, ale budme realisti. Tym neospravedlnujem SOR, ze dodal s takto zavaznou chybou busy. Mozno mal dlhsie testovat prototypy. Ale hned ich zatracovat mi pride ako ked sa kvoli 2 poziarom zacal zatracovat Solaris. A aj sa zatratil. proste nech to SOR opravi, pripadne vyplati nejaku ciastku nazad (to by moralne mal!!!) a mame vcelku pekne a vhodne busy.
Ty si na tej zememeračskej priemyslovke študoval konštrukciu cestných motorových vozidiel, že sa tak vyznáš? Či teraz vo VW konštruuješ kĺbové Touaregy ? ?
Nie, predstav si, že v SOR-e nikoho nemám ani tú značku nijako neadorujem. AKurát musím nejako vyvyžovať tvoje hysterické škrečanie a pľuvanie, ktoré je z 90% neopodstatnené.
kupovať klbáky na základe toho, že kindervajca tu prežili je idiotizmus. Klbák si vyžaduje viac precíznosti, keďže je to náročnejšie vozidlo a šetrenie na materiále, na ktoré je SOR majster sa prejavuje v plnej miere. Som zvedavý, že čo spravia dodatočné zásahy do vozidiel s ich funkčnosťou.
takto nedoženieme západné mestá v kvalite dopravy nikdy. Električky a t-busy stále bez nových prírastkov (ak aj obnovu t-busov dostane za úlohu SOR, tak zbohom MHD...) a autobusy vymieňame SORkami, čo je autobus, ktorý by svojím vzhľado očarilo možno tak pred 15rokmi ale nie dnes. Značiek je viac než dosť : okrem spomínaných Mercedes a MAN je tu aj Volvo, Renault a aj Van Hool, ktoré jazdia v Nitre hoc už majú rok výroby 2002 a vzhľadom tie autousy predbiehajú aj tie Libchavské plechovky, na ktoré sa zmohol SOR po rokoch vyrábania radov C,B,BN a CN.
ty nejak chorobne trpíš láskou k tej značke. No priznaj sa, že ti tam pracuje nejaký známy? Alebo sa potrebuješ silou mocou stavať na zadné a preferovať SOR pred rokmi overenými značkami typmi autobusov? ?
čiže sa pekne arogantne po vzore nášho DP na to vysral ? jedna mafia ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.