Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #159174:
ako keby SOR vznikol vcera ? Aj sor je rokmi overeny (kindervajca) 😉
Reakcia na: Miro22 #159162:
takto nedoženieme západné mestá v kvalite dopravy nikdy. Električky a t-busy stále bez nových prírastkov (ak aj obnovu t-busov dostane za úlohu SOR, tak zbohom MHD...) a autobusy vymieňame SORkami, čo je autobus, ktorý by svojím vzhľado očarilo možno tak pred 15rokmi ale nie dnes. Značiek je viac než dosť : okrem spomínaných Mercedes a MAN je tu aj Volvo, Renault a aj Van Hool, ktoré jazdia v Nitre hoc už majú rok výroby 2002 a vzhľadom tie autousy predbiehajú aj tie Libchavské plechovky, na ktoré sa zmohol SOR po rokoch vyrábania radov C,B,BN a CN.
Reakcia na: S499.1023 #159157:
ty nejak chorobne trpíš láskou k tej značke. No priznaj sa, že ti tam pracuje nejaký známy? Alebo sa potrebuješ silou mocou stavať na zadné a preferovať SOR pred rokmi overenými značkami typmi autobusov? ?
Reakcia na: 810zssk #159168:
čiže sa pekne arogantne po vzore nášho DP na to vysral ? jedna mafia ?
Reakcia na: Valec #159170:
a ked neupusti ako si to svoje "musi" vymozes ? Das mu na hubu ? 🙂
U revizorov by bolo vhodne zaviest uniformy, tak ako je v nejednom meste bezne.. Okrem inych vyhod by sme boli usetreni aj podobnych rozporuplnych aktivit.
Reakcia na: Miro22 #159162:
Takisto zdielam tvoj aj romanov2 nazor. Ale kvoli zjednocovaniu voz.parku by som uprednostnil MB Citaro, nakolko tu uz mame capy. Ale ide hlavne o cenu. Tiez neviem za aku sumu su MB citaro alebo MAN, popripade este Volvo. Ale mozno to bude tak, ako tvrdi S499.1023, ze sa to da dokopy a SOR budu dlho jazdit ?
Reakcia na: Mikimaus #159164:
Bella to rozumne vysvetľuje? No ja ti názor neberiem.
Ešte na strednej škole na hodine právnej náuky (či ako sa to presne volalo) nám vyučujúca (mimochodom sudkyňa okresného súdu Bratislava IV.) vysvetľovala, že ak by nás na ulici niekto chcel fotiť alebo filmovať, tak stačí verbálne vyjadriť nesúhlas a tým pádom musí od tohto činu upustiť. A nech sa mi nikto nesnaží tvrdiť, že fotka prezentovaná v tom článku je fotka verejného priestoru pre archívne učely.

Druhá vec je, že Bella v diskusii popisuje, ako je vo verejnom záujem fotiť revízorov pri tom, ako útočili na iných ľudí, pričom v úvode tej stažnosti píše že "Dna 14.10. 2010, 14:48 som stal na zastavke Zochova smer mesto a telefonoval. Stali tam pani, ktori boli zrejme revizori MHD, kedze chytili slecnu bez listka. Po chvili prisli za mnou, aby som vymazal fotku z mobilu, pricom sa vyhrazali nasilim a sacali do mna." Čiže útočiť na dotyčného začali až po tom, čo ich on začal fotiť.

Z toho mi vyplýva, že keby mu nezačali vulgárne nadávať, ale rovno by volali oni políciu na fotografujúceho, tak by to celé bolo úplne opačne. ?
Reakcia na: S499.1023 #159157:
Dakujem pekne, ale v situacii ked som sa namiesto noveho NP vozu viezol v Ikaci mi to je srdecne jedno 😛
Reakcia na: no.ev.di. #159155:
Mas to napisane v poslednej vete 😛
Reakcia na: luky133 #159141:
Suhlasim. Podmienka by mala byt bud dodanie nahradnych vozidiel (porovnatelnej kategorie - cize v tomto pripade klby), alebo peniaze za ktore by si ich DPB od niekoho prenajal 🙂
Reakcia na: irizar #159137:
Existuju vynimky, napr. na verejnom priestranstve mozes tocit pre spravodajske, archivacne a tusim este nejake ucely... napr. nie je myslitelne aby si ziadal o povolenie kazdeho na fotke nejakej budovy.

Ale s poslednou vetou mozem len suhlasit.
Co som pocul od jedneho dozabnika z dielni..vraj cesi uz dorazili do vozovne a spevnuju klb v klobaSORoch o 106 ?
Reakcia na: irizar #159137:
+ no.ev.di : Precitajte si diskusiu pod linkom co som sem daval so SME.. pan Bella to tam celkom rozumne vysvetluje (..a Borik mu furt odporuje)..tak sa dozviete mozno viac nieco o (ne)zverejnovani fotiek ?
Reakcia na: TeBeCe #159140:
Urbina boli odstavené, lebo Branko sa potreboval pretŕčať pred novinármi, aké ohromné gesto urobil... a v 1216 nebol preliaty olej? nebol ohník zapríčinený aj klasickou "údržbou" á la dpb?
Re #159141 luky133: a ako náhrada prídu sory 7,5 😉 lepšie by bolo, nech si tie imitácie busov vezmú naspäť, vrátia prachy a zaplatia pokutu...
Reakcia na: roman2 #159156:
Presne podobný názor zdieľam. ? CapaCity bol drahý, ale je to fakt kvalitný bus a cestovať v ňom je úplne iná kvalita ako v Sore. Keď to spozná aj moja mama, tak niečo na tom fakt bude. A celkovo mám pocit, že ľudia to v tých busoch dosť vnímajú, hlavne čo sa týka teploty v CapaCity a v Sore. Ako dobre, beriem, BA nie je až na takej úrovni aby sa tu mohlo kúpiť 100 ks CapaCity (aj keď by som bol fakt rád, keby sa ešte aspoň tá opcia na 15 ks uplatnila), ale nevidím nejaký vážny dôvod, aby sa nemohlo kúpiť napr. Citaro G. Vie mi niekto aspoň približne porovnať, ako je to s cenou 18 metrový Solaris vs Citaro G? Prípadne SOR NB 18 vs Citaro G? Niekde som totiž počul, že pred pár rokmi Mercedes na svoje Citaro ponúkol lepšiu cenu ako Solaris na svoj 15m bus.. neviem, či je to pravda.
Takže toľko. Bol by som fakt rád, keby sa tieto SORy nejakým zázrakom podarilo vrátiť do Libchav a kúpili sa buď Mercedesy alebo MANy. Bratislava by si to zaslúžila po toľkých rokoch, aj keď neverím veľmi, že k takému niečomu dôjde... aspoň plynové busy, ak vôbec ten tender bude niekedy, by mohli byť Mercedesy Citaro..
Reakcia na: roman2 #159158:
ešte preklep Citaro som myslel v rámci Mercedesu ako model nie ako značku autobusu...
Reakcia na: M.C. #159149:
Neviem, čo ste "říkali vi" ale viem, že z tej "vrátenej" pražskej kĺbovej SOR-ky som pred pol hodinou vystúpil ? .
Reakcia na: roman2 #159158:
Ospravedlňujem sa za príspevok #159156 zle to načítalo...
Ja myslím,že jediná správna cesta pre kúpu klb BUSov smeruje do Nemecka.Nie MB Capa City,ale skôr také Citaro alebo taký MAN.To sú overené,spoľahlivé a kvalitné značky ? Ja môžem s prepáčením os**ť koľko stojí jeden kus.Za tie peniaze čo stoja zákazník predsa očakáva,že to bude spoľahlivé a kvalitné.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveďa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentačné vozidlo zároveň.Jazdil nepretržite po väčších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokiaľ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu či klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po toľkých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodiči ich otĺkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a čo mu je?Nič

Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa konečne obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ľahšie aj to všivavé J&T.

Kľudne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
Reakcia na: irizar #159137:
Ja ti to kľudne zopakujem, ale nie tu za hysterického škrekotu ch.ru.ňa., ktorý nevníma žiadne argumenty. Som ešte stále presvedčený, že počiatočné problémy sa vyriešia a kĺbové SOR-ky budú v BA dlho a spoľahlivo jazdiť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.