Čo sa týka SORiek, z môjho pohľadu je to hlavne o ich dosť tvrdých tlmičoch. Potom sa ani nečudujem, že v 50-kilometrovej rýchlosti, keď nabehne koleso do výtlku, resp. nerovnosti na vozovke, to robí dosť veľké problémy s celým rámom. Možno by stála za uváženie výmena za lepšie vypružené tlmiče..
Re: Solider ( z dispecera ): Ked skonci zaruka a nadalej budu problemy s "lowcostmi" , bude mat DPB dost velky problem,kedze si to uz bude vsetko financne hradit sam. Dajme tomu, ze je zaruka na 2 roky - o 2 roky by mal DPB riesit eliny a tbusy ( aj skor ) a nie este riesit ramy na noych busoch . Toto by sa na Solarisoch urbino 18 nemohlo stat - "tie uz jazdia nejaky ten piatok"
A kde inde by mal byt problem ? NB18ky ma len Praha, BA, zopar NR a Prešov - ocividne tam nie su tolko pretazovane ako v hlavnych mestach, ale casom to pride aj tam, ved cesty su vsade rozdr*ane
? myslel som si, že schvaľujú ceny bez dane
Re #158924 Vladimír & Re #158930 Ámos: ale aj tak asi môžeme vo veľmi blízkej dobe očakávať zasadnutie zastupiteľstva s bodom programu "úprava cien lístkov" keďže sa už nemenilo koľko rokov? tipujem 0,55 (15 min), 0,75-0,80 (60 min), ak teda berú automaty aj 5centovky, ak nie, tak 0,60 na 20 min. a 0,80... ročný 1. pásmo 215-220...
Lenze my sme sa bavili
a) o prijmoch DPB, ktore sa znizuju (lebo cena s DPH sa nemeni)
b) o nakladoch, ktore sa zvysia, alebo zostanu rovnake (lebo vyssia DPH)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA