Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #158867:
vyskúšaj ešte raz, ja by som sa na to veľmi rád podujal keďže som sa tu tiež naťahoval o to koľko ľudí sa ne-zmestí do klbáku a koľko do kraťasu. Veľmi by aj mňa potešilo keby sa takáto vec konala. Aspoň by som si na vlastné oči overil ako ďaleko/blízko som bol k pravde ☺
Reakcia na: Martin Fundárek #156878:
Keďže sa mi prihlásil až JEDEN záujemca o účasť, nič organizovať nebudem.
Reakcia na: All1111 #158343:
Časť spojov BA-DL a späť bola z linky 102412 prevedená na linku 102414.
Reakcia na: Ike #158656:
Dobový preklad bol RSDr. = Rozhodnutím Strany Doktor.
Reakcia na: Peon #158839:
Práve včera vyšli info, že ZSSK nedostane zaplatené všetky výkony a bude sa škrtať 5 % výkonov, na niektorých tratiach sa osobná doprava zastaví úplne. Medzi kandidátmi bola spomenutá aj Záhorská Ves.
AD. REGIOJET

1. Preco MDPaT objednava vykony vo verejnom zaujme v primestskej doprave na 9 rokov? Nema nahodou v nejakom casovom horizonte (mensiom ako 9 rokov) dojst k presunu tychto kompetencii na VUC?

2. Myslite si, ze je nejaka sanca, ze by sa obnovila 155? Predsalen by sa v pripade viacerych dopravcov mohli dosiahnut lepsie podmienky a hlavne - ak sa nemylim tak sa ma znizit poplatok za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty, co bola myslim hlavna prekazka.
Reakcia na: Valec #158861:
"Rozhodnúť sa 3 dni pred koncom, to je teda terno."

A nebola v hre aj možnosť ako v prípade trate "Šala - Neded", teda zachovať časť spojov (alebo všetky) a nahradiť ich autobusmi Železničnej spoločnosti Slovensko? http://www.zssk.sk/sk/aktuality/na-trati-sala--neded-budu-namiesto-vlakov-zssk-jazdit-autobusy-zssk
Reakcia na: Mike #158836:
Ja v to naopak dúfam. ?

Re #158839 Peon: Rozhodnúť sa 3 dni pred koncom, to je teda terno. A akým zázrakom sa práve dnes napoludnie podarilo ZSSK opraviť ten týždeň pokazený motor.

Re #158847 ivanbuto: Však som písal, že neviem aký bol v skutočnosti, keďže v tom čase som ja v oveľa kratšom intervale požíval "povzbudzujúce" nápoje. ? Každopádne, info pre cestujúcich je tento rok rovnaké ako minulý.
Reakcia na: 810zssk #158854:
Vlastne mas pravdu, na Romanovej atd nie je iny nocak. Tak by mohli zobrat N95 z Bradacovej a dat ju cez Markovu.. alebo to cele skusim prerobit 🙂
Reakcia na: MatejBA #158840:
Splnomocnenec primatora pre NDS (alebo nieco take)... mne zatial vzdy prisiel ako rozumny clovek presadzujuci elektricku, nie hybrid, takze skor si myslim, ze si ho zle pochopil.
Reakcia na: ufo #158835:
Už vidím zrovna na jednokoľajnej pomalodráhe do Dunajskej Stredy a Komárna žlté vlaky. ? ?
Tak pardon, je to vraj so sutazou...
Reakcia na: ufo #158835:
Zrazu Jancurovi nevadi, ze nie je sutaz? Ale stale lepsi Jancura bez sutaze ako ZSSK bez sutaze...

Len dufam, ze sa nejak tarifne zintegruju (idealne v BID, ale to asi mozme len snivat..).
Reakcia na: Trolleybus #158834:
No to by bolo najlogickejsie, ale tam sa argumentovalo, ze by to boli naklady navyse, kedze N91 je solo a N93 klbak. Potom by museli byt dva klbaky.
Reakcia na: klasIK #158832:
Prestup na N99 ma napadol, ale prave tomu som sa chcel vyhnut (preto sa ta N80 tak klukati cez Farskeho, atd.). V tom modrom variante je neobsluzena len ZST Petrzalka, Kopcany-sidlisko, Zavod Matador a Kupalisko Matador. Na ostatnych zastavkach kde by ta N80 nestala zas stoja ine nocaky (N93/95). Ak by bola nutna obsluha tej Kopcianskej tak by sa to dalo vyriesit prelozenim L93, ale tam by zas vypadlo nieco ine.

Zvazujem ze este spravim treti variant, kde by boli upravene aj ostatne linky.
Reakcia na: ufo #158835:
+další.
To sa mám fakt tešiť? alebo je to len fakt fór?
Lebo v reále by to bolo super, len akurát že človek by si na to musel zvlášť lístok kupovať nakoľko by to bol iný dopravca.
Inak v tom odkaze čo je to video - presne tieto motoráky chodia aj v Rakúsku v oblasti Wiener Neustadt (išiel som tým do Puchberg am Schneeberg a nemožem si sťažovať). Uplne iná jazda než pseudomodernou "bagetou".
A bolo by v poho, keby ešte by popri tom mohli chodiť na Trnavu a Kúty TALENT-y. ? .
Reakcia na: Trolleybus #158819:
OK, beriem späť svoj predošlý príspevok, mal som najprv dočítať...
Reakcia na: Salomon #158815:
N44 prepne na N47 jedine pokiaľ je výluka na trase N72, vtedy jazdí tbus N44/N47 a autobus N72.
Podobne pokiaľ je výluka na trase N44/N47, jazdí tbus na N72.
Pokiaľ nie je výluka a jazdia oba vozy, N44 prejazduje na N47 iba pri poslednom odchode 4:25 z Hodž. do vozovne. Prejazdy sú tak ako napísal 810zssk.
Reakcia na: 810zssk #158810:
Áno, je to tak, prvý je 203/8 (začína ako N72 23:35 z Hodž.), druhý je 203/9 (0:35 z Hodž.). Len drobnosť, príchody na Kolibu sú x:58.
Jazdu N47 4:25 Hodž.->Voz. Hroboňova robí 203/9 (203/8 odchádza ešte predtým ako SJ do vozovne - jeden čas sa chodilo cez Kramáre, teraz však zväčša okolo Hradu).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.