N44 prepne na N47 jedine pokiaľ je výluka na trase N72, vtedy jazdí tbus N44/N47 a autobus N72.
Podobne pokiaľ je výluka na trase N44/N47, jazdí tbus na N72.
Pokiaľ nie je výluka a jazdia oba vozy, N44 prejazduje na N47 iba pri poslednom odchode 4:25 z Hodž. do vozovne. Prejazdy sú tak ako napísal 810zssk.
Áno, je to tak, prvý je 203/8 (začína ako N72 23:35 z Hodž.), druhý je 203/9 (0:35 z Hodž.). Len drobnosť, príchody na Kolibu sú x:58.
Jazdu N47 4:25 Hodž.->Voz. Hroboňova robí 203/9 (203/8 odchádza ešte predtým ako SJ do vozovne - jeden čas sa chodilo cez Kramáre, teraz však zväčša okolo Hradu).
Interval bol prevažne 15 min., až na nejaké malé diery, neskôr v noci 30 min.
Tento rok sa 15 min. v ozname nespomína.
Avšak podľa mojich info už sa na tom robí, takže bude v kritických časoch 15 min. aj tento rok.
medzi napravami je to najhorsie v Sore . SOR ich ma nejako hranate v interieri - okrem toho je medzi napravami v SORe zlta farba tusim - co je zakaz statia,co mi pride dost od veci ?
ale tak keby dokázal za 90% súčasných nákladov ešte zvýšiť kapacitu a pridať spoje, tak by to bolo super a dôkaz toho, že ZSSK v spolupráci so ŽSR sú banda zlodejských fušérov ☺
Nejaky Tomas Fabor ... poznate ho? Na Markize bol pod taktovkov "Odbornik na dopravu" a vravel nieco o tom, aby elektricka a vlaky sli na rovnakej trati, ze to bude lepsie, nebudu si konkurovat ? ?
myslel som hlavne tie sedadlá, ktoré sú na "bočnej stene"
btw. keď pôjdeš po prvý raz v buse s kočíkom, potom uvidíš, čo si zadrel "tam si môže sadnúť matka keď má kočík" ešte som nikdy nevidel v buse matku s kočíkom, ktorá by sedela a ani ja som tak nikdy nešiel vždy kočíkar stojí pri rúčke kočíka alebo na boku kočíka "v uličke" a drží ho, aby mu pri nejakom prekvapujúcom brzdení/náraze neuletel...
No na rozdiel od SORov, v CapaCity aj ked stoji uz clovek v ulicke, nie je nikdy problem prejst ulickou. Mam to vyskusane v prednej aj zadnej casti vozu. Zato v SORe je to omnoho tazsie.
Ja by som skôr predĺžil N93 až Čunova (chcelo by to síce 1 vozidlo navyše, ale prakticky by to počet vozidiel na nočných linkách nezvýšilo, nakoľko by sa využilo vozidlo s linky N91). Nechám na zvážení či by bol ten nočák označený ako N93, alebo N91.
Ak sa nemýlim, tak odchod o 0.05 z Hodžovho robí vždy Abus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto