Vtedy sa ale na Hlavnom nepohybovalo denne toľko ľudí. Dnes by tá zeleň asi ani nevydržala a nebol by priestor na väčšie akcie. Ale tiež by som aspoň po bokoch prijal zopár stromov.
Podla toho co sa pise v clanku a na dispecerskom fore to vidim tak, ze najvacsia chyba je ze cakali na pripoj pokazeneho trolejbusu (N72) napriek tomu, ze meskanie bolo obrovske (cez 20 minut) a to im rozbilo cely system nocakov. Pri tom logickejsie by bolo nechat ludi z N72 cakat pol hodku ako kompletne znicit CP mozno aj do rana (celkom by ma zaujimalo ci uz to dobehli - teraz niekedy by mi mal ist pod oknom nocak a zatial som nic nepocul).
Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?
Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.
A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....
nuž tak známemu čo sa ma pýtal ako jazdili nočáky, tak asi bol riadne nasraný ? keď vidím, že interval bol 60min, tak žiadna sláva. Podľa mňa mal byť interval do polnoci 30min na nočákoch. To, že infosystémy vo vozidlách nezobrazovali pásmo a ani zastávky bola ďalšia závažná chyba, keď už nové vozidlá nehlásia akusticky zastávky aspoň pre tých čo vidia by ich mohli zobrazovať.
K tomu novému článku len toto: Dnes som šiel N 29, oboma vozmi na N 31 a jedným na N 47, no ani v jednom voze neboli zobrazené nasledujúce zastávky a ani pásmo. Nehovoriac o tom, že vodič N 55 označil voz ako 55. Ale zas kritizovať DPB preto, že na tabuli nie je dôvod meškania, no neviem, to mi príde trochu prehnané.
len asi málokoho napadne takto uvažovať, že sa jedná o 3 týždne a tak 4-6 jázd denne pre dané vozidlá. Možno dovtedy ozaj niečo DPB nachystá, že dá dokopy z vyradených kusov dačo pojazdné a čisté, resp. rád by som tomu veril. Po MS nech uý kľudne vyradia tie vozidlá nadobro, ale treba brať do úvahy aj to, že zápasy sa budú konať v máji kedy bude aj dosť teplo, takže tlačenka bežných cestujúcich z/do práce "poteší"
no, tak som to myslel, ze bez nocneho priplatku. VDAKA!
Cize denna tarifa je aj o 20:30, aj o 1:30?
Kde je o tom info?
Ja som to niekde cital, ale neviem to najst
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
zaruka predlzena na 31 mesiacov pre rocne zdrzanie ? ? ?