každý trolejbus prevádzkovaný v súčasnosti musí mať držadlo na vstupných dverách izolované od karosérie umelohmotnými koncovkami a na prahu prvého schodu musí byť nalepená rohová guma bez prerušenia čiže nie z viacerých kusov a prvý schod taktiež izolovaný.Prvý schod sa podrobuje spolu s držadlom napäťovou skúškou cca 2500V po dobu 1min.Nesmie prerážať.Akékoľvek iné prevedenie bez izolácie a držadlo bez umelohmotných koncoviek je hrubé porušenie predpisov a prípadný poškodený vyhrá súdny spor bez problémov.
No po 8:00 sú už všetci v škole/práci tak aj preto.Keď ľudia zbadajú "mikrovlnku" tak predstava tlačenice v nej ich hneď odradí.Radšej si počkajú na nejaký spoj z okolitých dedín(najčastejšie Čataju,Veľkých Uľan respektíve Jelky) a odvezú sa v niečom "luxusnejšom" ? Ja som cestoval dva roky zrýchlenými spojmi pravidelne každé ráno tak viem o čom hovorím.Celý Senec sa "sťahuje"do Bratislavy od 5:30 do tej ôsmej hodiny a to sú iné masakre ? Môj spoj bol 6:30 od aut.st Senec neskôr keď začali prvé ranné "rýchliky" brať cestujúcich z výjazdu z garáže tak z odchodom SNP(spred domu mi to išlo) 6:18.Na Nivy bol príchod cca okolo 7:30.Podľa CP by tam však mal byť asi 7:10.
Ten minibus (Senec a okolie nazýva ako: "mikrovlnka") chodí zo Senca do BA ako Zr spoj o 8:45. Tiež nepochopiteľné, ale tak až tak veľká tlačenica už teraz ani nie je. Mierne cítiť pokles počtu cestujúcich v autobusoch.
Zaspal si dobu! Za Mitsubishi L300 už viac ako 4 roky jazdil Renault Master. Po vyše 300 000 tis. km bolo toto vozidlo dané do opravy, čo s ním bude, uvidíme. Felície si asi prespal tiež, od roku 2007 sú na dopravnom dispečingu Citroeny C3. Teraz dochádza k ďalšej obmene. Kľudne sa pýtaj ďalej.
WTF SORky 8.5 alebo 9.5?To akože SL kúpi nejaké od DPB či vypíše súťaž na dodávku,ktorú "nečakane"vyhrá SOR "Lechtavý" ? Takých vodičských drbov tu už bolo... ☺
Však vlak zo Záhorskej ráno ide až do BA. Popoludní späť do Zohoru ide motor v závese za iným Os (z dôvodu poplatku za ŽI).
Re #158605 Mike: Minimálne (a tuším aj maximálne) sú 2. Ak sa nemýlim, pôvodne boli zaradené v BA (ak nie, tak minimálne jazdili na linkách do BA), po dodaní SORiek ich schovali do Malaciek. V minuloročnom CP boli (zas minimálne jeden) na pravidelnom turnuse do Plaveckého Petra.
Re #158607 AAA: To vieš, železničné obehy. Každopádne, v Kútoch by už mali byť len 813-913 a z Komárňanskej trate asi nie je čo zobrať. Či bude ZSSK jazdiť aj po 1.1. sa dodnes nevie, tak načo sem na tých pár dní tahať 810tku z druhého konca republiky.
tie Varia si tiež užili svoje. 2ks začínali v roku 2000/2001 na linkách MHD v Malackách. Neskôr zvykol jazdiť prímestskú trasu Malacky-Pernek-Baba, ked istú dobu linka MA-PK bola rozdelená na MA - Baba, Baba-PK..
Jeden ks Granus som videl cca 1 mesiac dozadu na stanici v MA, neskôr ešte v nasadení na MA-Studienka.
ja som s tym chodieval za frajerkou... pri mojich 195 cm som bol celú cestu sklonený... A keď s tým šiel po D1 tiež mi všetko nebolo jedno... A to nehovorím, že všade bol prach, špina a nejaké metle či lopaty či čo
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki