Zaujalo ma, že v Slovak Lines existujú:
- vnútroštátny dispečing (nemajú ho uvedený na webe; bratislavská pevná linka)
- medzištátny dispečing (iná bratislavská pevná linka)
- Malacky dispečing (pevná linka s predvoľbou 034). Žeby detašované pracovisko bratislavského vnútroštátneho dispečingu?
Ale dispečerské vozidlá nemajú, alebo? S vodičmi sa dispečer môže dorozumieť jedine cez mobilný telefón, však?
To v Malackách majú dispečera, ale v Senci a Pezinku nemajú či len na webe to nemajú uvedené? Lebo sa mi zdá, že vo všetkých týchto okresných mestách majú garáže pre autobusy.
keby bola vybudovaná električková trať medzi Hl.st - Patrónkou - Poliankami a M.Sch.Trnavského (samozrejme s rozloženým spádom trate), tak by takéto každoročné problémy s L34 a 83 neboli.
a to je také nákladné schovať dakam pod strechu pár historičákov aspoň do opravy? Nepovedal som NIKDE, že ich musia hneď teraz opravovať! Stačilo by zachovať ich aspoň zatiaľ v takom stave ako sú a keď budú peniaze, tak opravovať.
Co sa tyka Sanosov, na historicak sa rekonstruuje 6505, 6517 je odstaveny v Juraku v "jame", ale z neho historicak urcite nebude, skor budu nejake diely z neho pouzite na opravu 6505. Z TAM-ov zostane zachovany 1409/II (ex 2407), z kratkych neviem.
Tento DP si nevazi nic, co chce na tom DOD v buducnosti ukazovat? Zlomene Sorky? Este to skonci tak ze ani jeden TAM BUS nenechaju ako histor. vozidlo a Sanosi este ziju?
2413 je uz tiez prec. Z TAM-ov boli v Juraku dnes poobede este 1405, 1410, 2402, 2406, 2407/II, 2408 a 3705. Z Ik. 435 som videl 4840.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PVo