Princíp je rovnaký, ale tá šóra busov pri vý-/nástupišti bude dlhšia. Pri dnešnom stave (intervaly, nasadzované vozidlá) mi vychádza, že by mohla dosahovať až k 140 m.
Inak, čo sa týka tých vnútroštátnych kabotážných prepráv v Maďarsku a Rakúsku, možno by ich DPB mohol vykonávať bez nejakých povolení, ak by si podrobne rozanalyzovali Nariadenie 12/98.
Redaktorka povedala: "Dopravný podnik zvažuje predĺženie medzinárodnej linky č. 801 až do Mosonmagyarováru. To, či dôjde k realizácii predĺženia bude závisieť od úspešnosti a vyťaženosti aktuálnej linky do Rajky."
Myslíte, že je to do budúcnosti reálne? Žeby nám EÚ prispela aj na tretie, príp. aj štvrté vozidlo? ?
Keďže by to bol súbeh s linkou dopravcu Kisalföld Volán, je predpoklad, že na území Maďarska bude vnútroštátna doprava na 801-ke zakázaná?
Princip je rovnaky, to, ze pre MHD bude na hlavnej stanici otrasne malo priestoru je uz druha vec. Novy projekt by mal pritom byť zárukou priestorovej rezervy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
44
http://bratislava.sme.sk/c/5660186/zoznam-starostov-a-miestnych-poslancov-bratislavy.html