Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #157850:
Kde? Lebo na tych nakresoch co som pozeral nie je..
Reakcia na: ufo #157854:
problémom je, že ako vidíš a počuješ, tak sa k tomu vyjadruje ako ŽSR tak ZSSK a tých somárov odstaviť od ich snahy urvať si svoj podiel z koláča NSMHD v BA stále je a tak ľahko sa nestratí. Serie ma to riadne teda, lebo celú situáciu iba komplikujú a hovno riešia. Projekt TEN-T je utópiou iba v tom, že tí čo ilúzií o realizácií podľahli si ju predstavujú, že prebehne asi takto : 1) EÚ dá peniaze 2) tunel SA postaví 3) nakúpia SA súpravy... Ja som zvedavý kde EÚ zoženie peniaze a dokedy by mala Bratislava na vážené železnice čakať kým sa im uráči začať dačo stavať.
Reakcia na: MatejBA #157840:
133 stojí na všetkých zastávkach ako aj elina? 😉
Reakcia na: S499.1023 #157832:
Do toho sa istotne nemontovali, never všetkému, čo tu napíše tvoj obľúbený člen. ?
ZSSK sa vyjadrovala k zastávkam, staniciam na železničných tratiach na tom utopistickom projekte.
Reakcia na: Hug0 #157844:
od zaciatku skolskeho roka som iba 2 ci 3 krat stal v zapche pod mostom. A vzdy som prisiel na cas do skoly 🙂
Reakcia na: S499.1023 #157847:
práve preto, že som sa pýtal a grafikony robili trtkovia z Košíc, ktorým je u p94i ako bude cestovať zvyšok Slovenska, hlavne, že na trati BA-KE je takt. Inde to spraviť nevedia, prečo asi...
Reakcia na: Valec #157849:
Slávik nad tým musí tokať... ?
Reakcia na: no.ev.di. #157843:
Počíta aj s obratiskom a-bus a t-bus
Reakcia na: Martin Fundárek #157846:
Myslel som porovnanie s pohľadu mesta, teda čisto električka vs. spoluúčasť so železnicou (či už ako duálna prevádzka, či čisto železnica). Lebo však aj tie mestské vlaky by si niekto musel objednať a štát to nebude a mesto to nemá v kompetenciách.

BTW, tu sú "mestské vlaky" už aj pripravené, už ich len odštartovať: http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2221 ?
Reakcia na: luky133 #157796:
bolo to cez e-aukciu, tak by som vtom nevidel nejake machinacie.
Reakcia na: no.ev.di. #157839:
Vieš, kde sa robia grafikony, ty debko xenofóbny? Ak nevieš, tak sa spýtaj doma.
Reakcia na: Valec #157818:
Technicko-ekonomická štúdia, príloha E:
formát:variant:len železnica/duálna prevádzka
povrchový : 281 555/355 494
estakáda : 317 027/391 215
polozapustený: 341 761/429 246
zapustený : 473 214/602 573
Údaje sú v tisícoch € bez DPH.
Pokiaľ viem, EÚ by v prvom období (= 2007-2013) prispela 80 % oprávnených nákladov (= železnica), v druhom to ale už zďaleka nebude také dobré, pretože už nebudeme "najchudobnejší", takže dostaneme oveľa menej (určite nie viac než polovicu).
Reakcia na: no.ev.di. #157843:
Tak nech natiahnu drôty okolo nejakých bytoviek v okolí a bude vyriešené.
Reakcia na: MatejBA #157840:
Ona je rýchlejšia presne na nábreži v tej kolóne aut? ? Či keď čaká na odbočke na DD.
Projekt prestavby Predstaničného nám. ukazuje, že sa počíta iba s otočku pre električky, zatiaľ čo autobusy a t-bus tam budú mať iba priebežnú zastávku. Zaujímavé bude ale potom, že kam pošlú L201 a 210, či L71 a 74. Ak by sa podarilo vybudovať dovtedy t-bus trať na Pražskej k vozovni Hroboňova, tak tam by to mohlo premávať ale predsa či to nebude vyhodená kapacita.
Reakcia na: MatejBA #157840:
práve ten návrh električiek aký som navrhol ja, celotýždenne 8//15 s L4 KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, L9 tak ako dnes iba predĺžená do Dúbravky, L12 bez zmeny a L17 aj v poobednej špičke, tak s tým by to šlo. Sú aj horšie prestupné miesta ako Molecka ver mi! ?
Reakcia na: no.ev.di. #157822:
Nie, 310 je skutočný počet ľudí, ktorý sú proti električke, lebo však tých on zastupuje,

Re #157825 drink: Tak tie dodnes nevyčísľoval už vôbec nikto.
Reakcia na: no.ev.di. #157831:
to je dalsi bod - ked mi ujde elektricka a rozhodnem sa na prestupny system, tak mi vacsinou (tj 50-75%) elektricka, na ktoru chcem prestupit, zdrhne.

Kebyze splnia 3+1 body (vyriesenie prestupneho uzla Molecova, Skutocna preferencia elektriciek, Skutocny prestupny system elektriciek a ako bonus nejake nove NP elektricky) tak ti dam 110% za pravdu. Ale kym je 133 rychlejsia ako el. tak mnoho ludi pojde radsej autobusom.
Reakcia na: Mike #157838:
dobre, srať na to... podstata bola ale prv v tom, že som povedal, že ZSSK nie je podľa mňa schopné prevádzkovať prímestské či mestské vlakové linky s taktom. Však ani teraz nevedia urobiť takt, okrem teda rýchlikov BA-KE, aby sa východ pohodlne dostal do BA a potom z BA domov, zvyšok Slovenska ich nezaujíma. Samozrejme, že tie vlaky slúžia aj ostatným mestám, len GVD robili na východze a tak to vyzerá a rovnako blbo bude keď nejaký trtko z KE bude určovať ako budú jazdiť vlaky BA-TT a meststké vlakové linky v BA čí v rámci kraja ?
Reakcia na: no.ev.di. #157837:

Hľadanie príspevkov podľa obsahu


hľadaj v texte príspevkov
hľadaj v menách (nickoch) autorov príspevkov

Súčasne je možné hľadať viac výrazov, ak sa medzi ne vloží znak "+". Slová oddelené medzerou sa považujú za jeden výraz.

to je tam dolu napísané, to som si ja teraz nevymyslel...

A ak si našiel iba to, že po linke bol dopyt, hľadal si zle ? Tu je úplne irelevantné, že po linke bol dopyt (aj to že aký?), keď do hry vstupuje tisícpäťsto ďalších faktorov...
Btw. už keď sme pri tom aj po 801 bol dopyt a aká chodí vyťažená do Rajky vidíš sám ( a tvoj názor na 801 už ovláda hádam každý naspamäť, to ja len na ilustráciu že čo "keď je dopyt"...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.