problémom je, že ako vidíš a počuješ, tak sa k tomu vyjadruje ako ŽSR tak ZSSK a tých somárov odstaviť od ich snahy urvať si svoj podiel z koláča NSMHD v BA stále je a tak ľahko sa nestratí. Serie ma to riadne teda, lebo celú situáciu iba komplikujú a hovno riešia. Projekt TEN-T je utópiou iba v tom, že tí čo ilúzií o realizácií podľahli si ju predstavujú, že prebehne asi takto : 1) EÚ dá peniaze 2) tunel SA postaví 3) nakúpia SA súpravy... Ja som zvedavý kde EÚ zoženie peniaze a dokedy by mala Bratislava na vážené železnice čakať kým sa im uráči začať dačo stavať.
Do toho sa istotne nemontovali, never všetkému, čo tu napíše tvoj obľúbený člen. ?
ZSSK sa vyjadrovala k zastávkam, staniciam na železničných tratiach na tom utopistickom projekte.
práve preto, že som sa pýtal a grafikony robili trtkovia z Košíc, ktorým je u p94i ako bude cestovať zvyšok Slovenska, hlavne, že na trati BA-KE je takt. Inde to spraviť nevedia, prečo asi...
Myslel som porovnanie s pohľadu mesta, teda čisto električka vs. spoluúčasť so železnicou (či už ako duálna prevádzka, či čisto železnica). Lebo však aj tie mestské vlaky by si niekto musel objednať a štát to nebude a mesto to nemá v kompetenciách.
Technicko-ekonomická štúdia, príloha E:
formát:variant:len železnica/duálna prevádzka
povrchový : 281 555/355 494
estakáda : 317 027/391 215
polozapustený: 341 761/429 246
zapustený : 473 214/602 573
Údaje sú v tisícoch € bez DPH.
Pokiaľ viem, EÚ by v prvom období (= 2007-2013) prispela 80 % oprávnených nákladov (= železnica), v druhom to ale už zďaleka nebude také dobré, pretože už nebudeme "najchudobnejší", takže dostaneme oveľa menej (určite nie viac než polovicu).
Projekt prestavby Predstaničného nám. ukazuje, že sa počíta iba s otočku pre električky, zatiaľ čo autobusy a t-bus tam budú mať iba priebežnú zastávku. Zaujímavé bude ale potom, že kam pošlú L201 a 210, či L71 a 74. Ak by sa podarilo vybudovať dovtedy t-bus trať na Pražskej k vozovni Hroboňova, tak tam by to mohlo premávať ale predsa či to nebude vyhodená kapacita.
práve ten návrh električiek aký som navrhol ja, celotýždenne 8//15 s L4 KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, L9 tak ako dnes iba predĺžená do Dúbravky, L12 bez zmeny a L17 aj v poobednej špičke, tak s tým by to šlo. Sú aj horšie prestupné miesta ako Molecka ver mi! ?
Nie, 310 je skutočný počet ľudí, ktorý sú proti električke, lebo však tých on zastupuje,
Re #157825 drink: Tak tie dodnes nevyčísľoval už vôbec nikto.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
BTW, tu sú "mestské vlaky" už aj pripravené, už ich len odštartovať: http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2221 ?