Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #157839:
Vieš, kde sa robia grafikony, ty debko xenofóbny? Ak nevieš, tak sa spýtaj doma.
Reakcia na: Valec #157818:
Technicko-ekonomická štúdia, príloha E:
formát:variant:len železnica/duálna prevádzka
povrchový : 281 555/355 494
estakáda : 317 027/391 215
polozapustený: 341 761/429 246
zapustený : 473 214/602 573
Údaje sú v tisícoch € bez DPH.
Pokiaľ viem, EÚ by v prvom období (= 2007-2013) prispela 80 % oprávnených nákladov (= železnica), v druhom to ale už zďaleka nebude také dobré, pretože už nebudeme "najchudobnejší", takže dostaneme oveľa menej (určite nie viac než polovicu).
Reakcia na: no.ev.di. #157843:
Tak nech natiahnu drôty okolo nejakých bytoviek v okolí a bude vyriešené.
Reakcia na: MatejBA #157840:
Ona je rýchlejšia presne na nábreži v tej kolóne aut? ? Či keď čaká na odbočke na DD.
Projekt prestavby Predstaničného nám. ukazuje, že sa počíta iba s otočku pre električky, zatiaľ čo autobusy a t-bus tam budú mať iba priebežnú zastávku. Zaujímavé bude ale potom, že kam pošlú L201 a 210, či L71 a 74. Ak by sa podarilo vybudovať dovtedy t-bus trať na Pražskej k vozovni Hroboňova, tak tam by to mohlo premávať ale predsa či to nebude vyhodená kapacita.
Reakcia na: MatejBA #157840:
práve ten návrh električiek aký som navrhol ja, celotýždenne 8//15 s L4 KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, L9 tak ako dnes iba predĺžená do Dúbravky, L12 bez zmeny a L17 aj v poobednej špičke, tak s tým by to šlo. Sú aj horšie prestupné miesta ako Molecka ver mi! ?
Reakcia na: no.ev.di. #157822:
Nie, 310 je skutočný počet ľudí, ktorý sú proti električke, lebo však tých on zastupuje,

Re #157825 drink: Tak tie dodnes nevyčísľoval už vôbec nikto.
Reakcia na: no.ev.di. #157831:
to je dalsi bod - ked mi ujde elektricka a rozhodnem sa na prestupny system, tak mi vacsinou (tj 50-75%) elektricka, na ktoru chcem prestupit, zdrhne.

Kebyze splnia 3+1 body (vyriesenie prestupneho uzla Molecova, Skutocna preferencia elektriciek, Skutocny prestupny system elektriciek a ako bonus nejake nove NP elektricky) tak ti dam 110% za pravdu. Ale kym je 133 rychlejsia ako el. tak mnoho ludi pojde radsej autobusom.
Reakcia na: Mike #157838:
dobre, srať na to... podstata bola ale prv v tom, že som povedal, že ZSSK nie je podľa mňa schopné prevádzkovať prímestské či mestské vlakové linky s taktom. Však ani teraz nevedia urobiť takt, okrem teda rýchlikov BA-KE, aby sa východ pohodlne dostal do BA a potom z BA domov, zvyšok Slovenska ich nezaujíma. Samozrejme, že tie vlaky slúžia aj ostatným mestám, len GVD robili na východze a tak to vyzerá a rovnako blbo bude keď nejaký trtko z KE bude určovať ako budú jazdiť vlaky BA-TT a meststké vlakové linky v BA čí v rámci kraja ?
Reakcia na: no.ev.di. #157837:

Hľadanie príspevkov podľa obsahu


hľadaj v texte príspevkov
hľadaj v menách (nickoch) autorov príspevkov

Súčasne je možné hľadať viac výrazov, ak sa medzi ne vloží znak "+". Slová oddelené medzerou sa považujú za jeden výraz.

to je tam dolu napísané, to som si ja teraz nevymyslel...

A ak si našiel iba to, že po linke bol dopyt, hľadal si zle ? Tu je úplne irelevantné, že po linke bol dopyt (aj to že aký?), keď do hry vstupuje tisícpäťsto ďalších faktorov...
Btw. už keď sme pri tom aj po 801 bol dopyt a aká chodí vyťažená do Rajky vidíš sám ( a tvoj názor na 801 už ovláda hádam každý naspamäť, to ja len na ilustráciu že čo "keď je dopyt"...
Reakcia na: Mike #157836:
ja som nevedel, že sa medzi tie slová má dávať plus, dal som napr. "155 ŽSR" a našlo to blbosti. Podľa toho čo som našiel bol ale po L155 dopyt, tak neviem prečo sa teda s tým seklo.
Reakcia na: no.ev.di. #157835:
Ak sa iba hráš na sprostého tak Ti to ide veľmi dobre ? čo takto vyhľadávanie v diskusnom fóre a heslá ako 155+ŽSR alebo 155+ZSSK 155+Východné atď..? ❓ ❗
Reakcia na: S499.1023 #157834:
práve som dokončil hľadanie správe kde sa o tom mohlo písať, kde sa písalo o linke 155 ale nenašiel som nič také. Viem iba toľko, že to bolo dočasné riešenie kvôli prestavbe priecestia v Rači.
Reakcia na: no.ev.di. #157833:
Prečo nie je racionálne prevádzkovať linku 155, tu už bolo dopodrobna analyzované. Tak prestaň škriekať A NAJPRV SI TO NAŠTUDUJ.
Reakcia na: S499.1023 #157832:
tie plány patria do koša čo ZSSK a ŽSR trepú. Niesú ochotní ani jednu vlakovú linku 155 Východné Predmestie prevádzkovať a zrazu sú akí žhaví riešiť MHD v BA. Nech si riešia Košice. ?
Reakcia na: ufo #157829:
No tak zorvna ZSSK tam nemala čo kafrať, tých ich 5,5 vlaku tam prejde vždy. Ale čo sa majú čo montovať do toho, či vylezie električka na most?
Reakcia na: MatejBA #157830:
ale ja sa ti snažím povedať, že na Molecke je taká frekvencia električiek od rána do večera a tiež liniek hore na Kuklovskú, že ak ti ujde spoj, tak čakáš max. 3-5 minút. L133 je improvizácia a nie systémové riešenie. Systémové riešenie by vyzeralo keby ten Karloveský manažér-doktor-model vybojoval financie na t-bus trať Riviéra - Botanická - Mlynská dolina - Patrónka a nákup nových kĺbový t-busov. Potom by to mohlo vyzerať tak, že by L32+33 chodili v intervale 3/6-7/3//6-7 a L32 by premávala obsluhovaná klbákmi v intervale 15/20/15//20 (int. 6-7 ► 20 ako pri L31+39)
Reakcia na: no.ev.di. #157828:
konecne aj ty vidis, ake to je, ked niekto (vacsinou ty) zadre najvacsiu (muzsky pohlavny ud)inu 🙂

Co sa tyka Molecky a elektriciek - kym molecova bude mat nastavene semafory pre auta a srat na chodcov a zaroven kym elektricka nebude rychlejsia ako autobus aj v case spicky, tak ti vacsina pojde abusom.

"A kde by prestúpili Dúbravčania a ako ty chmuľo mi ešte povedz?!"
- ty si na mna usta neotvaraj dunci ?
- ak chces vazne vediet, tak Sokolska by mohla byt pouzita 🙂 (teda ak by som to myslel vazne ze vazne)
Reakcia na: S499.1023 #157824:
Jasné že to odignorovali, keď ZSSK nie je kompetentná kafrať...
Ono by to bolo aj správne, len to by ŽSR a MDPT museli tušiť, kde v ITG sú potrebné výhybne, križovania atď...
Reakcia na: MatejBA #157826:
a kde by prestúpili Dúbravčania a ako ty chmuľo mi ešte povedz?! Niečo musí ísť cez Harmincovu predsa a tiež cez Pražskú. Či nebodaj chceš aby linky šli iba po Patrónku a potom aby Dúbravka prestupovala na Patrónke na t-bus cez Kramáre?! ? uvedom si čo si tresol! L133 robí iba jediné a to, že nemusia fajnové Karloveské rite prestupovať na Molecke. Inak L133 kopíruje trasu L32/33+prestup na elinu do mesta. Namiesto toho aby sa podporovali veci ako napojenie trate na DD so zvyškom po trase L32, zakúpenie nových trolejbusov a využitie kapacity električky v KV, tak sa podporujú takéto "Slávikove" riešenia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.