A co myslis, preco 901 mala najprv 1 zastavku v AU a az potom bola predlzena dalej a ziskala viac zastavok? Ak si odpovies na toto, zistis ako to je s 801!
ak si dali takú požiadavku, že iba jedna zastávka tak to sú potom riadne hovädá. To je to isté ako keby L53 celé Vajnory bez zastavenia a zastavila by až na obratisku ?
Lebo nie je na to licencia? Lebo sa nema kde otacat? Lebo aj keby sa mal kde otacat, obratisko je znicene? LEBO STALE NECHCES POCHOPIT ZE JE ROZDIEL UROBIT LINKU V BA A UROBIT LINKU MEDZI 2 KRAJINAMI? (Aj ked sme v schengene, stale sme 2 ROZNE krajiny!)
Pretoze zastavka na stanici je uplne inde ako je dopyt.. Dopyt je najma v centre meste, preto by to malo stat tam (predpokladam, ze je poziadavka nech to ma len jednu zastavku v HU).
Ak tu je niekto kto sa vyzná v Dúbravke (mám na myslia západnú časť), tak síce podľa mapy sa nenachádza v Tavárikovej osade žiadna ulica, ktorá by bola prepojená s inou a vytvárala tak možnosť pre otočenie minibusu, šlo by aspoň minibus otočiť na nejakom mieste tam kde sa vetvia dve ulice? A ešte ma zajíma, že čo za zdravotnícke zariadenie sa tam nachádza.
Otazka je kolko ludi by chcelo prestupovat medzi vlakom a 801. Ta linka na to urcena nebola a som si isty, ze pocet ludi co by to vyuzili je minimalny.
stav je rovnaký... 14minút trvá cesta Rajka - Hegeyshalom, takže je to pre tých čo idú do Mosonyu zachádzka. Keby trať šla rovno okolo Bezenye a do Mosonyu, tak by bolo super, do Hegyeshu to má zmysel iba v tom, že sa tam dá prestupovať na rýchliky do Rakúska, a na juh do Szombathely/Csorna... Postačila by tam "anča" a pridať pár spojov pre tých pár ľudí. Ináč nechápem načo je dobrý vlak ráno o 5 a 7 cez víkend na tej trati ?
podľa mňa je to volovina tam poslať viac vlakov, konkrétne tie dvojičky elektrických súprav sú veľký luxus ale niesom ani za zrušenie vlakovej dopravy do Rajky. Jedna strana by najradšej vlaky tam úplne zrušila a neposlala žiadny spoj k stanici aby sa im urobilo dobre a druhá by chcela každú hodinu spoj do Rajky. Ja poviem tak, že spoje by tam stačili o 5,6,7 potom o 9/10, 13,15,17 a 20 a všetky obsluhované Bzmot (niečo ako naša 810 modernizovaná ale), ktoré by premávali z Csorny. Spojenie Rajka - Mosonmagyárovár je rýchlejšie cez Bezenye a priamo rovno do Mosonyu, kto by cestoval vlakom by prestupoval v Hegyeshalome kde stoja rýchliky, EC aj osobáky, takže čakanie by nebolo dlhé, navyše by sa dali aj odchody nastaviť dobre a v prípade spojenia Rajka - Hegyesh - Csorna by vzniklo spojenie smerom na juh.
takže teória šotoušov je apriori sa vyhnúť stanici? Pochop, že keby linka tade šla, tak by sa zvýšila šanca, že ňou aj dakto z vlaku pôjde, ibaže ak niekto chce silou mocou dokázať, že nikto ňou z vlaku nepôjde tak prosím... vždy jak vlak prichádza do Rajky tak autobus je už pri MÚ a keď autobus vchádza do Rajky tak vlak práve odchádza. Zabilo by to niekoho alebo by to zvýšilo náklady na prevádzku keby tá linka prešla okolo stanice po hlavnej ceste, okrem teda asi 50 mudrcov čo by sa aj o zem hodili aby tade linka nešla.
1. Prosím ťa, o akých 10tich ľuďoch to hovoríš? Však toľko sa ich do Rajky ani za celý deň neodvezie.
2. Pannonia nebola určená na cesty do práce. Na to v minulosti existovali (tuším až 4 páry) Os vlaky. Tie sa postupne zredukovali z trojvozňovej (možno až štvor-) súpravy na nič, lebo tým nik necestoval. Ak dnes nik necestuje L801 pri hodinovom intervale, prečo si myslíš, že vlakom (aj keby to boli zas len tie 4 páry v čase špičiek) by chodievalo viac ľudí?
Re #157416 810zssk: Lebo Dunčo, tak ako kedysi raz do mesiaca chodieval vlakom z Hlavnej stanice, tak raz do mesiaca cestuje do Hegyeshalomu a teda potrebuje spoj až tam.
Re #157418 Peon:
"Nebolo by najjednoduchšie..."
Bolo, ale niekto to musí schváliť a ten niekto nie je DPB.
"...kde (neviem či oficiálne) umožnil aj výstup cestujúcich..."
Zastávku tam nemá, ak tam niekto vystúpil, tak nech sa páči (aj u nás ľudia z električky vystúpia aj v križovatke, ak ide vodič prehodiť výhybku), nič to však nemení na tom, že zastávka tam nie je ak keď sa tam niekto prizabije, tak vodič má na krku prokurátora.
Zastávka pri stanici je práve najvhodnešia ako konečná, bus nemusí 2x na šírku celej dediny prechádzať. Takže ak niečo zriaďovať, tak hneď konečnú zastávku, než len priebežnú.
Re #157419 Ike: Vzhľadom na urbanizáciu Rajky by som skôr povedal, že centrum obce (možno aj z dopravného hľadiska) je úplne niekde inde ako na stanici. Stanica je vlastne na okraji obce, kde okrem jednej reštaurácie nič iné ani nie je.
áno, to bez debaty, len vravím, že ani stanica nie je odveci...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk