K PLÁNOVANEJ VÝLUKE TROLEJBUSOV PRI ZIMNOM ŠTADIÓNE
Obratisko a občasná zastávka "Jelačičova" nie sú zjazdné? V minulosti tam pri podobných výlukach končili trolejbusy, nie?
Páči sa mi, že tentokrát nebude X64, ale bude 205-ka v celej trase nahradená autobusmi. Tak snáď to pre ľudí nebude zložité.
Ale vlastne - vďaka tomu, že 204-ka pôjde až do Ružovej doliny, tak bude zabezpečený na zastávke "Saleziáni" prestup na 205-ku a opačne (aj keď nie na hrane). Takže toto je dôvod, prečo sa s Jelačičovou neráta?
neviem, co tu postvaral, ale mne pride ako nejaky troll. o co mu ide? je iba postihnuty, alebo tym nieco sleduje? ma nejake vyssie ambicie?
btw, z fotky na plagate by psycholog usudil, ze rad dominuje a ovlada. tolko k foto z nadhladu nad petrzalkou.
mne sa najviac páči jednoduché, krátke a veľmi výstižné zhodnotenie v diskusii, asi 4.príspevok od konca cituje: "ten slavik, to bude nejaky pablb. " ?
Re #157130 Valec: keby ju nezrušili, mohli byť cez leto dve nezávislé električkové trasy... ?
? ? ? ?
1. Plagat je robeny v MS Painte
2. Pismo Times New Roman sa na takychto plagatoch nepouziva, ale je defaultne nastavene = dal tam prve co prislo
3. Rozlozenie je uplne zle
4. Samofotka proti svetlu ?
5. jedine co tam nezapada, je to motto, to asi nerobil Marcel
Inak odbornik, ako vo vsetkom k comu sa vyjadroval
http://www.marcelslavik.sk/images/plagat_mesto.jpg
Toto je uplne strasne ? Par dni dozadu som zrovna s kamaratom riesil, ze preco si niektori ludia davaju na billboardy fotky ked vyzeraju uplne hrozne.... toto je dalsi taky pripad - pozries na tu fotku a vies ze s tymto clovekom nechces mat nic spolocne...
Práveže to poznám presne tak, ako to opisuješ ale nevedel som, či nebola niekedy dočasne otočená, prípadne si v živých šotosnoch predstavujem obojstranne zjazdnú otočku (rýchlosťou 5 km/h) z kremnických armatúr ? . Aj tak som dodnes nepochopil, načo tam tú otočku pri obnove trate cez Klamáre nechávali.
Nezvládali príslušníci VB predstavu, že im sedem-osemkrát denne, v hlbokú noc, "zablokuje" električka tri zo štyroch ramien križovatky. Radič na nám. Fr. ZuPku bol Siemens EST (na takéto doležité križovatky si nedovolili dávať domáci produkt AŽD ARD-71 s intervalom medzi poruchami tak štyri hodiny ? ), keď nie inak, tak sa to dalo riešiť zmenou signálneho plánu alebo prechodom križovatky do prerušovanej žltej na tú chvíľu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
44