Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #156754:
Tie elektricky su dost plne. Novy most je prestupny terminal kde sa prestupuje kade-tade.
Reakcia na: setra #156747:
kua, veď z Molecky ide minimálne 5 elinových liniek a maximálne v 2-minútových odstupoch. To je také ťažké prestúpiť? A netvrď mi, že všetky eliny sú nehorázne prepolnené, všetci sa chcú voziť práve pod most a práve do dpb a nie je to tak, že pod mostom niektorí prestupujú práve na elinu... a mimochodom, pod mostom z eliny môžu prejsť už aj na 50-tku. Rovnako je zbytočná aj napr. 82. A o zavádzaní linky, ktorá má jazdnú dobu medzi konečnými 4 minúty snáď ani netreba hovoriť...
A je to tu opat:
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18502
Technologické riadiace zariadenia označované spravidla ako palubný počítač vozidla s príslušenstvom v celkovom počte 703 ks, technologické zariadenia označované spravidla ako označovač jednorazových cestovných lístkov s čítačkou bezkontaktných čipových kariet v celkovom v počte 2692 kusov, súvisiaci softvér.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 5192088,0000 EUR
Reakcia na: no.ev.di. #156742:
Električky na Obchodnej majú v celej modernej ére obmedzenie na 20 km/h.
Reakcia na: Petto #156750:
Bol by som rad ? Dalo by sa to riesit viacerymi sposobmi, ale rad si to pozriem. Mozes poslat na matus.kuzel@gmail.com
Reakcia na: setra #156749:
Robil som racionalizaciu grafikonu na L33 vo vecernych hodinych a poslal som to aj na zmenymhd@sk aj veducemu na Hrobustov . Nic som neprilepsoval, dokonca som 33/3 ukoncil uz o hodinu skor. Je to robene v style : 32ky idu po 33ke 3-4 minuty, po nej 33ka az o 8-9 minut a nie 5 minut ako v sucasnosti a preto vozi minimum . Na 33 je sice poruseny taktny interval 10 minut ,namiesto toho je 8/12 ale aspon vozi ludi
Ak chces,poslem ti to
Reakcia na: Petto #156748:
Veru tak. To, čo by nastalo po úplnom zrušení 133, si neviem celkom dobre predstaviť. Ideálne by bolo nechať 133 v 12 minútovom intervale, povedzme pokým si niekto neuvedomí, že aby sa mu oplatila investícia do t-bus trate, musia po nej t-busy reálne aj premávať (nielen autobusové ZV a 133 pod ňou), a vysunúť odchody 33 pred 32 a 133, tak ako to malo byť od začiatku.
Reakcia na: setra #156747:
uplny suhlas ? ? ?
133 s 6min.intervalom prepych , no bez nej si to neviem prestavit.

no.ev.di. - pozri si premavku po 18.20 z Molecky,kedy už 133 nepremáva, 25 Tr chodia s 6 min.intervalom ( s 10 po 19tej ) napratane hodne a to je už po špičke viacmenej
Reakcia na: no.ev.di. #156743:
Ja teda som z DD, považujem 133 za absolútnu zvrhlosť, hlavne v jej súčasnej podobe, ale kam z nej chce presunúť cestujúcich? Má dostatok trolejbusov na posilnenie 33 alebo aspoň na zabezpečenie súčasného stavu, alebo má pocit, že 4/12 + 17 ráno kapacitne postačujú. Ak áno, tak v poriadku, nech prehodnocuje. Ale úprimne povedané, sú to len ďalšie drísty... A nielen z jeho strany, škoda čítať.
Reakcia na: Jezo #156741:
Tu furt len prednáškujú, plánujú, furt len voľby prichádzajú ale nejak nevidím, že niekto niečo aj by chcel stavať.
Reakcia na: Jezo #156741:
Tu furt len prednáškujú, plánujú, furt len voľby prichádzajú ale nejak nevidím, že niekto niečo aj by chce stavať.
Reakcia na: no.ev.di. #156743:
Hej, ale Budaj si tým zaručil, že nikto z Karlovej Vsi ho voliť nebude... 😃
Mimochodom čo sú tu pridané odpovede kandidátov na primátora z oblasti MHD, tak dobre veru sa do toho obul Ján Budaj, hlavne sa vyjadril trefne na protekčné zavádzanie minibusových liniek v Karlovej Vsi a opodstatnenosti prevádzky L133 ? kiežby bol primátor, za odfajčenie tých sračiek čo nám sem nahrnul Záhradník by to veru stálo.
Reakcia na: TEDOM-1103 #156734:
mohli by montovať elinám pluhy aby odhŕňali prebytočné objekty z trate ? inak v jednej starej reportáži je normálne vidieť ako rýchlo sa kedysi jazdilo cez Obchodnú, sa nedá porovnať s dneškom vôbec.
Dalsia prednaska ohladom nosneho systemu v Bratislave:
Nosný dopravný systém na báze koľajovej dopravy v Bratislave
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3764-Pozvanka-na-odborny-seminar-18-11-2010/
Reakcia na: Peon #156737:
Tento zverejnený rozhovor cestujúceho s dispečingom je známy už niekoľko rokov, za zverejnenie bol aj príslušný pracovník dispečingu podľa zistených informácií prepustený. Lenže - bohužiaľ - takýchto "tiežcestujúcich" sa vyskytuje aj u nás dosť a vodič aby mal železné nervy, nie to ešte dispečer, ktorý nie je priamo pri tom, ale počúva už len po telefóne jednostrannú verziu sťažovateľa.
Reakcia na: Peon #156737:
Pre boha to je jaky ----- ?
Reakcia na: Mike #156731:
Btw. ako to vyzera s elektrickou?
omg.. Nejaký psychicky narušený volal na dispečing DPMB.. Neviete náhodou, aj na dispečingu DPB a príp. aj na infolinke sa nahrávajú hovory?
http://www.mojevideo.sk/video/925c/staznost_fanusika_dopravneho_podniku.html
Reakcia na: Ike #156711:
N a vysvetlenie: Furmanskú skutočne rozdelila diaľnica. Pôvodne viedla poza dnešnú hasičskú stanicu v Dúbravke, odtiaľ bývalý názov zastávky Furmanská. Agátová križovala Furmanskú zhruba za ľavým odbočením Saratovskej do Agátovej (po opustení zastávky Agátová). Smerovala ďalej poniže hasičov, "cez terajšiuˇdiaľnicu a spájala sa s časťou Agátovej v Lamači. Trochu komplikované, ale tak to bolo asi tak v roku 1970 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement