Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #156457:
potom to tak vyzerá aj, viď. čerstvý prípad Ig(n)or, ktorý sa zdekoval namiesto toho aby odpovedal na moje otázky či sa niekedy seriózne zaoberal tým koľko tie vozidlá v skutočnosti prepravia a že kľudne sa môžme stretnúť osobne. Čo spravil pán dokonalý?! To čo vždy keď zistí, že sa nemôže hádať, že nie je na čo hubovať, zdekuje sa jak voš.
Reakcia na: no.ev.di. #156455:
Tak, ako si povedal, časť cestujúcich preberie aj z ostatných liniek, záleží od linkovania. A už vidím, ako prestupovaniachtiví občania prestupujú na 93, keď popred dom pôjde priama 13 ?
Reakcia na: frenky #156458:
to je práve to kúzlo, že L133 premáva práve kvôli špičke aby prepravila ľudí čo najrýchlejšie do mesta a práve vtedy je zápcha ?
Reakcia na: frenky #156458:
to neviem - co chodim spojmi (6:40 - 7:16 a 8:04 - 8:16) tak v zapche som od zaciatku sk. roka stal asi iba 3 krat 🙂
Reakcia na: MatejBA #156454:
No ale povedz mi, kolko dni z tyzdna na nabrezi zapcha nie je.
Reakcia na: no.ev.di. #156455:
tvoje príspevky sú jedinečné v tom, že sa mi ich ani nechce čítať ?
Reakcia na: MatejBA #156454:
Cestoval som tyzden zo Senca autom do Bratislavy v rannej spicke v najhorsom case... vo Vajnoroch prisla volba - obchvat D1, ci Roznavska. Kedze som videl rozsiahle zapchy na D1 rozhodol som sa pre Roznavsku... Kazdy semafor som presiel na 1x zatial co na obchvate boli neviem ake dlhe zapchy. Vsetci mudrci vsak isli na obchvat... predsa po dialnici je to rychlejsie...

zaver? podobne je to s 133. Je to papierovo rychlejsie a pohodlnejsie (tak ako obchvat), ale je to naozaj tak?
Reakcia na: intony #156448:
a čoho ešte? Ja beriem do úvahy, že okrem toho, že bude náhrada za 78 a 95 v Petržke, tak bude konkurovať L94, tiež možno časť ľudí čo cestuje z Petržky na Hodžko a Zochovu a ide potom pešo smerom na Obchodnú tak preberie ľudí z 83,84 a 93. Avšak na škodu veci je stále to, že aj keď bude premávať predĺžená L13 do Petržalky tak stále bude cestovanie L93 alebo prestup 83+93 rýchlejší než električka. To by musela byť obnovená trať Suché mýto - Štefánikova - Hl.st. aby električka konkurovala pri ceste na Hl.st. linke 93, výnimkou bude Ovsište, pre neho bude električka rýchlejšia pri ceste do mesta než trtošenie sa v 84 alebo 99+prestup na inú bus-linku. Určite ale nedotiahneš na električku ľudí z L80 alebo 88, ktorým to bude stále do mesta rýchlejšie cez Nový most, ibaže by sa komplet prerobila tá nepodarená križovatka na Vlasteneckom námestí (dnes som tam videl na ceste ležať niečo červené, akoby ulomilo z Méďu keď dre zadkom o cestu)
Reakcia na: frenky #156451:
zaujimave, ze pokial nie je zapcha (myslim nejaka kolona od noveho mosta po sofera ci pri botanickej) tak je abus rychlejsi 🙂 (ale to je tym, ze je expres) A jeden z dalsich dovodov moze byt gerimafia v elektrickach z KV (liscie udolie) a Dubravky.

Zas netvrdim, ze 133 nie je sprostost, ale mne vyhovuje 🙂 (Minimalne to je dovod, preco cakam s kupou auta ? )
Reakcia na: Hug0 #156442:
Tak inteligentni horolezci, to je kapitola sama o sebe.
Reakcia na: no.ev.di. #156449:
aj s tou mega preferenciou ? ?
Reakcia na: MatejBA #156441:
Ja z tej linky 133 raz dostanem asi vredy. Zamysli sa nad tym, preco je 133 plna. Pretoze na DD byvaju podla vsetkeho imobilni, degenerovani ludia, ktori su neschopni a neochotni si na Molecovej prestupit na elektricku a pohodlnejsie sa odviezt pod Novy most, pripadne dalej do mesta. Namiesto toho sa budu vsetci trepat do 133ky a potom na nabrezi pomaly od Lafranconi stat v zapche a budu hundrat, ze aka je ta 133. Miesto toho radsej mohli ist dole prazdnym klbovym trolejbusom a prestupit si na elektricku, ktora, a to ti garantujem, ta pod Novy most prepravi omnoho rychlejsie.
Lenze to by sa ta povacsine adolescentna a postpubertalna chamrad z kdeakych kutov Slovenska musela naucit prestupovat a hlavne CESTOVAT po Bratislave.
Reakcia na: Ike #156440:
to vieš,ženska intuicia ? ? ?

Re #156441 MatejBA: odporucam aj poslednu rannu 133, chodievam s nou stvrtky opakovane
Reakcia na: MatejBA #156441:
mohli si vybrať... kapacitná linka na Molecku a tam prestup na eliny alebo improvizácia počas špičky v podobe L133. Taká frekvencia električiek aká je v KV, to by im závideli pomaly aj v Brne!
Reakcia na: no.ev.di. #156428:
Električka nemá byť kapacitnou náhradou iba linky 95.
Reakcia na: Ike #156443:
Mne sa rata na kolko nou cestujem denne ? To ako keby si povedal ze 94 sa nerata, je 93, ci nerata sa 59 lebo mas 94+elektricky z racka 🙂
Reakcia na: MatejBA #156444:
tomu by som aj ja rád veril... nuž schválne skús počítať, podľa mňa sa nedostaneš nad číslo 140
Reakcia na: Ike #156440:
tak si rob prdel... pýtal som sa Igora či to počítal koľko MBCC pojme ľudí... odpovede som sa nedočkal, a prečo asi?! Pán mudrc hovno počítal, tak ako vy všetci, okrem toho rekordu keď sa do Ikáču narvalo cez 300 ľudí. Pekne krásne si zober pero a papier, ak by si neudržal v hlave číslo okolo 100 a rob si čiarky koľko ľudí sa natrepe do ospevovaného Méďu Béďu a môžeš kľudne vyskúšať ďalšie autobusy. Také kecy "mne sa zdá byť akurát" sú síce pekné ale žiadne čísla. Zaujímavé, že jak sa tu dakedy bazíruje na číslach tak zrazu stačia odhady od oka ?
Reakcia na: no.ev.di. #156439:
Ja mam 2 metre a nikdy som nemal uchylku pocitat ludi v abuse. Je pravda, ze ak SOR povie 150 ludi, treba brat 100-110, ale ak MBCC povie 180 treba brat pri najhorsom 170 - MB by si totiz nedovolil nicit svoje rokmi budovane renome 😉
Reakcia na: MatejBA #156441:
133 sa neráta, nakoľko sa ľudia mohli pohodlne viesť v električke...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement