Andrej 2 odpovede:
1. To aj ja si viem lepšiu zábavu predstaviť, ale v robote veľa tej zábavy nenarobím
2. Poznám aj lepšie, len nie je možnosť (to by bolo na dlhé písanie)
A inak cital som tu niekde v tomto fore, ze BA ma ten problem, ze nemaju vyrobcu, co by nam vyrobil nizkopodlazne elektricky na uzky rozchod. V tom pripade nechapem, preco OKAMZITE neprestavame celu Bratislavu na siroky rozchod a na ten je vyrobcov KOPEC ?! Fakt nechapem, ako toto vedenie DPB rozmysla.
Pozoroval som ju v nedeľu alebo v pondelok s BigMacomz z Rýchlika veľmi dlho. Aj som tleefonoval na energodispečing, či tá tabuľka, do ktorej mlátia električky zberačom, je určená na skúšky životnosti tabuliek alebo zberačov? VRBUST-i prišli, križovatku zo pol hodiny starostlivo pozorovali, potom rozložili plošinu, tabuľku posunuli kúsok ďalej, ničím nezaistili, aby sa pri najbližšom zafúkaní vetra mohla opäť dostať do kolíznej polohy so zberačom tram a odjechali het. A k tej zjazdovej výhybke - presne to som ukazoval BM-ovi - všimni si, ako je tá výhybka namontovaná. Keď si na mieste tej ESKO armatúry predstavíš Kremnicu, tak vidíš úplne presne, odkiaľ súdruhovia čerpali inšpiráciu. Skutočne sa teším na ten deň, keď to celé j..ne dolu a Paru s Haluzom za to vyhodia. Lenže ich aj tak nevyhodia, preotže BEÚS...Vieštosanedá.
Igorko; prepac, dovolim si povedat ze sa trosku v MHD vyznam, ale nieco ako Slintyhnus nepoznam, vazne neviem o co ide. Asi som *****, dobre, kludne mi to napis, ale ja takuto znacku nepoznam. Prepac... ziadny trolejbus slintihnus som v zivote nepocul, ale to bude tym, ze som nezvdelanec. Ibazeby si bol tym *****om ty.
Kokso no dobre. Vyzera to, ze o nove, nizkopodlazne trolejbusy je postarane. Autobusy sa maju podobne doviest v najblizsich 2-3 rokoch, este vo vacsom mnozstve. Ale ako to vyzera s elektrickami ??? Tie treba tiez nizkopodlazne a hlavne NOVE ako sol ! Alebo budeme dalsich 10-20 rokov jazdit na tom co denne vypravuju z Juraku, pripadne z Krasnan ???? To hadam nie ! treba nakup MINIMALNE 80 kusov nizkopodlaznych elektriciek.
Uz si videl, ako krasne sa zacala krcit krizovatka pri Predstanicnom namesti? Ta krasna zjazdova vyhybka, ktora po montazi mala aky taky tvar sa krasne pokrcila. A jeden par pevnych svoriek za krizovatkou smerom na Racko sa krasne snazi utrhnut a krci trolejove vedenie. Takze aj keby sa ti podaril tade preletiet 40 km/h (co neodporucam), tak ver tomu ze na tomto pare pevnych svoriek vyletis.
Prestup na jednej hrane znamena, ze vystupis zo spoja ktorym si isiel a nemusis nikam ist, na tu istu zastavku ti pride spoj na ktory prestupis. A prijde tak, ze na neho nemusis dlho cakat (max. 5 minut) a nezmoknes lebo pristresok bude dost veliky aby sa pod neho vsetci zmestili. A ver mi, da sa to spravit aj z elektricky na autobus. Ale u nas je pojem "zdruzena zastavka" cudzym slovom. A ver tomu, ze aj z vlaku sa da spravit priamy prestup na elektricku. Ako? Tak, ze vystpis s voagonu, prejdes dva kroky na druhy koniec peronu a tam ti pojde tramwaj. A nech mi nikto nehovori ze to sa neda.
Prajem pekny den,
chcel by som poprosit o par informacii.
potreboval by som zistit prevadzkove dlzky jednotlivych dopravnych liniek MHD v Bratislave, prip. cestovne rychlosti dosahovane na tychto linkach.
Vopred dakujem.
Ale ja som pocul ze tu 21 Tr este ani nezacali
Inac tu je citat z koncepcie rozvoja DPB do 2006, nic schvalene :):
Nakup trolejbusov:
2003 - 1x21Tr
2004 - 10x21Tr, 3x22Tr
2005 - 5x21Tr, 4x22Tr
2006 - 6x21Tr, 5x22Tr
;))) Ak Ti smiem odporucit, tak prestan pisat do tejto diskusie. Lebo sa len strapnujes. Lepsie si precitaj moj prispevok a mozno sa dozvies ako som to myslel s tou homologizaciou. Proste... no nic. Dufam, ze som napisal slusny prispevok, co nikoho neurazil.
Ale pre teba bude vazne lepsie, ked s tvojimi "vedomostami" budes radsej len citatelom.
Vid teraz s tou homologizaciou... a predtym s X dalsimi vecami....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko