Je pravdou, ze v Londyne maju autobusy vyhradene jazdne pruhy. Nie su ale vsade a tieto pruhy zdielaju spolu s taxikmi. Malokde su tieto pruhy vyhradene 24 hodin denne. Vecer a v noci sa na tychto pruhoch v pohode parkuje.
U nas si to dost dobre neviem predstavit, to by sa tu najprv museli ludia naucit jazdit.
U nas si to dost dobre neviem predstavit, to by sa tu najprv museli ludia naucit jazdit.
tr3mp
vyhoda elektriciek by bola v zapche jasna, trolejbusy tam maju vsak byt preto, ze sa s nimi nema chodit az do mesta ale len k zastavke metra. nakolko vsak metro je daleka buducnost (a najma do karlovky) v sucasnosti je mozno lepsia elektricka.
aby ale eliny boli rozumne rychle, museli by mat omnoho menej zastavok a najlepsie uplne samostatne teleso (priklad: praha trat do modran - dokonca aj krizovania s cestami su mimourovnove - teda vacsinou).
na dlhych dieloch je podla mna problem este aj umiestnenie trate - cesta je 4 prudova, ale parkuje na nej vela aut - na elektrickovu trat by bolo treba zaber dvoch pruhov cesty (aspon v spodnej casti nie je vela miesta popri ceste) - a hned by bol problem s parkovanim ...
takze podla mna: kratkodobo su lepsie elektricky, dlhodobo trolejbusy, ja by som dal prednost radsej tbusom, hoci viezt sa elinou na DD by bolo dost cool
btw, aj v parizisu vyhradene pruhy bus + cylkisti a vodici to dodrziavaju (vacsinou).