Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #154991:
ten most je akurát tak na oštaru ? nielenže kvôli tomu aby mohla IAD z Prítavného mosta ísť na Bosákovu aj Dolnozemskú musí každá linka MHD z Apolla ísť cez Ovsište, ešte ho aj chcú duplicitne budovať, akurát to ťahá kamióny a všetkú dopravu do mesta, navyše naondili na Einsteinku ďalšie dva prúdy, ktoré sa aj tak zbiehajú s ostatnými dvoma z Einsteinovej a ešte aj z Dolnozemskej, ten most je absolútne nepoužiteľný pre ten objem dopravy aká po ňom ide. Keď chceli stavať obchvat, tak mali spraviť rovno veľký šiesty most úplne v zadku za Petržkou a Prístavný most akurát tak pre tých čo idú smer Petržalka - Ružinov/Rača/Biskupice a neboli by ani na Bajkalskej zápchy.
Reakcia na: Mikimaus #154991:
a zase bude v Bratislave dobrá divočina ? ?
Reakcia na: MatejBA #154978:
keby sme boli dokonalí, tak by to bola nuda ?
Reakcia na: Mikimaus #154991:
Preboha!
Reakcia na: kecho #154979:

Ku 4.10. nemá zaniknúť "nová" zastávka Vazovova. Tá zostane, ale k nej pribudne ešte aj pôvodná pre linky 2, 8, 9. ?

Čo sa dá robiť - nuž, už ste niekto volali "svojmu" poslancovi v MsZ (napr. členovia dopravnej komisie MsZ), alebo priamo na DPB, prečo sa podvolili nejakej malej skupine ľudí a idú obnoviť pôvodnú zastávku? Prečo neurobia zastávku Viedenského typu? Lebo diskusie na tomto fóre asi veľa reálne neovplyvnia...
Reakcia na: OMEGA #154987:
Znie to rozumne, ale nemôžeš tvrdiť, že električková trať v električkovom páse, alebo pruhu nie je súčasť električkovej mestskej dráhy.
Reakcia na: kecho #154979:
Križovanie ED a pozemnej komunikácie presne upravovala vyhláška FMD, ktorá stanovila, že priecestie je buď značené výstražným krížom, alebo značkou daj prednosť v jazde električke.
moze mi niekto vysvetlit preco sa vam kazia iste autobusy ked maju zhruba len rok? ja to vazne nechapem stava sa to obcas ako mi toto vyssvetlite ??? dik.
Ako je to s elektrièkami?
Podla prispevkov za posledne 2 dni si myslim, ze by bolo vhodne objasnit, ako je to s elektrickami a ich kolajovym telesom.
Ako pisal Martin Fundarek, podla vyhlasky 350/2010 MDPT SR (Stavebny a technicky poriadok drah) je potrebne rozlisovat medzi elektrickovym pasom/pruhom (§ 43 ods. 8 ) a elektrickovou drahou (§48 ods. 2).
Pre jazdu na elektrickovom pase/pruhu platia primerane aj podmienky zákona 8/2009 o premavke na pozemnych komunikaciach.
Pre jazdu na elektrickovej drahe platia ustanovenia §§ 29-38 a 52-55 vyhlasky 351/2010 MDPT SR (Dopravny poriadok drah).
Z uvedeneho vyplyva, ze trate vedene v urovni cestnej komunikacie vo vnutri medzi jednotlivymi smermi (Racianska, Vajnorska od Bajkalskej, Dubravka, Ruzinov...) su elektrickovym pasom; v centre mesta po Racianske myto, Vajnorska po Bajkalsku, Krizna po Legionarsku, nabrezie po Tunel - su elektrickovym pruhom. Useky ako Trnavske myto-Zahradnicka, Gastanovy Hajik-Hybesova, Molecova-Karlova Ves (po obratisko), Vajnorska (od servisu Porsche+VW) po konecnu na Zlatych pieskoch - su elektrickovou drahou.
Co sa tyka stavby drahy, specialnym stavebnym uradom pre mestske drahy (E+T) je VUC (podla § 105 zakona 513/2009 Z.z. a zaroven podla § 38 zakona 514/2009 Z.z. je licencnym a bezpecnostnym organom a vykonava Statny odborny dozor v mestskej doprave.
Obec je objednavatelom vykonov v MHD a regulacnym organom pre cestovne v MHD.
Reakcia na: S499.1023 #154973:
Jj to som si vsimol...celkom vhodne aj do BA ? ?
Reakcia na: S499.1023 #154983:
To mas jedno..peniaze na rychloelinu/NDS sa prezrali tak nic nubude .... a par eur co tam zostalo radsej nech investuju do terajsej siete, alebo prepojenia kde to ludia chcu: DnV,spojka do Vajnor...a lolo nech si chodi vrakosou do konca zivota? ?
Reakcia na: Solider #154965:
To iste mozes povedat na zastavku Vazovova sme racko...a zastavuje sa tam tak ci tak. Mnoho zastavok je v horsom stave a ked su zdeformovane tak tam stoji voda tiez. Na starej zastavke voda tiez casto stala/stoji na vozovke a nikomu to nevadilo ? Dnes som si kukol novu zastavku a boli tam asi 2 kaluze co by prekrocilo aj male decko...
Reakcia na: TeBeCe #154982:
Keď čítam mená ako Dulla, Kugla, Slávik, podplukovník, prebúdzajú sa vo mne atavistické sklony...
Reakcia na: Solider #154965:
"presunuli zastávku, ale prístrešky, či automat na cestovné lístky presunuté neboli. " ak si dobre pamätám, tak podľa vyjadrenia DPB vraj oni nie sú partnerom zastávkovej spoločnosti (jcd?), ale tým je mesto... okrem toho "KDI si vyhradzuje právo odsúhlasenia polohy umiestnenia prístreškov MHD"
inak, kto si chce urobiť obraz o "nadpráci" KDI pri sabotáži dobrého nápadu, celkom zaujímavé (nie moje) linky:

http://blog.sme.sk/blog/1456/239576/stanovisko1_23112010.jpg
http://blog.sme.sk/blog/1456/239576/stanovisko2_23112010.jpg
http://blog.sme.sk/blog/1456/239576/stanovisko_08122010.jpg

takže Vazovova sa podľa "logiky" zelených má presunúť ešte bližšie k Račku ?
Reakcia na: AAA #154977:
Ok beriem na vedomie 🙂
Reakcia na: Petto #154914:
veď práve preto ma to zaskočilo, že "v Bratislave ❗ , Prievidzi a vo Zvolene. Práve tamojší dopravcovia totiž v minulosti získali podporu z eurofondov na nákup autobusov jazdiacich na CNG, tvrdí prezident Zväzu autobusovej dopravy George Trabelssie" pokiaľ si dobre pamätám, tak cng originál sa kupovali iba Urbina +/- v 2006 a teraz sa prenajímali tedomy a ostatné funkčné cng v BA sú rekonštruované vrakosy...
Re #154917 S499.1023: a nemusí v tom prípade byť pred každým prejazdom elinovou traťou značka "železničné priecestie bez závor"?
Re #154930 Ike: čiže vlastne na rogale by sa tam dalo ísť? ?
Re #154931 Ámos: myslím, že ani to, že policajti majú zapnuté majáky neznamená, že vykonávajú nejakú činnosť 😉 ešteže si môžu udeľovať "samovýnimky"... ?

mimochodom, chcel som sa spýtať, existuje nejaká reálna možnosť, že DPB by ponechal novú zastávku Vazka ❓ napr. vybudovaním ostrovčeka a "odhryznutím z chodníka, ktorý je dosť široký?... prípadne zrušením odbočky z Radlinského na semaforoch "vľavo" na Májkovu cez el. trať, čím by zrejme vypadol jeden signál z križovatky? prípadne zatlačením na KDI a mesto, aby urobili viedenskú zastávku?
Reakcia na: no.ev.di. #154966:
nie, elektricky boli jeden z lepsich navrhov, aj ked mne osobne sa par veci (detailov nepacilo 😉 ale obcas zadelis aj ty riadnu koninu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.