Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Linku 120 tak ako jazdila davnejsie. Teda ako si uviedol, len od EUBA Prist.most, Bajkalska, Trnavske myto, SAV, Prokopa Velkeho. Ok ja som nechcel davat husty interval,nakolko ide len o doplnkovu linku. A su ludia a je ich dost, ktory prestupuju na trnavskom myte z linky 68, tak na to by bola linka 120. Linka 184 je preto nevyuzivana, lebo VS cestuju linkou 84, ktora ide skor a nespoliehaju sa na linku 184. Preto aj ziadaju celodennu premavku k internatom. Ja nehovorim, ze dnesny stav je zly, funguje dobre. Teoreticky by stacilo prehodit linku 84 spat cez EUBA a bolo by to vyriesene, ale chcel som este pomoct aj linke 68 a to v useku Romanova - Trnavske myto. A Linka 93 ide len okrajom petrzalky, takze ludia z inych casti nemaju spoj. Volakedy boli 3 linky na Hl.stanicu a dnes je jedna, to je malo. Je pravda, ze 83 ide na SAV.
Reakcia na: Marek1978 #154954:
nuž ja sa nerozčuľujem, ale nech sa nefušuje do niečoho, čo už je ako je a funguje to, hlavne nech nikto sem nechodí s nápadmi liniek s intervalmi 12-15-20 min v špičke alebo takto ako si písal tú L120, lebo už "vidím" ako budú používať L120, všetko sa narve do L68 lebo tá chodí aj tak častejšie. A ešte dotaz : na čo by bola dobrá L81 na stanicu k L93, keď L93 chodí tak často, že to bohate stačí, ale v úseku Smolenícka - Zochova je ich interval akurát na ten stav ako chodia využité L93+94.
Ďalšia vec - povedal si, že sa L68 ani nedotkneš ale po zavedení L120 si jej natiahol interval zo 4 na 6, pričom aký má súvis L68 so 120, keď by nepremávala do mesta cez most Apollo a Košickú?! Uberieš iba kapacitu na Košickej na L68 a hodíš ju úplne inam. A inak pri L120 si uviedol iba východiskovú a konečnú zastávku, takže ako si predstavuješ trasu vlastne? Ak niečo také, že Technopol - Furdekova - EUBA - Einsteinova - Nový most - SAV - Prokopa Veľkého tak na takéhoto motáka nech ľudia zabudnú. L184 nechodí tiež vždy využitá, resp. jej druhý spoj, takže tá tam stačí, tak ako je k intrákom a mimo to, ešte stále je k dispozícií L84, s možnosťou prestupu na Bulíkovej na 68/88 k EUBA, takže žiadna tragédia, pričom veľa študentov ide od Bulíkovej pešo k EUBA.
Reakcia na: no.ev.di. #154952:
Pozri sa linka 68 je rano uz na Hrobakovej plna, preto ju doplni od Technopolu 120, ktora poberie ludi. 68 by som vratil do mesta spat cez Bosakovu nakolko 120 bude obsluhovat Ovsiste. Takisto ciastocne odbremeni aj linku 98 od Technopolu, kde prichadzaju uz taktiez plne. A davnejsie bola linka 120 velmi slusne vyuzivana a to premavali 119, 86. Takze preto od Technopolu.
Reakcia na: no.ev.di. #154952:
A tieto navrhy som pisal hlavne kvoli ziadostiam ludi, ktore pocuvam a ktore ziadaju aj od DPB. To nie je moj vymysel. A za druhe som to tu dal len tak na diskusiu a nie aby si sa tu hned rozculoval. ?
Reakcia na: no.ev.di. #154952:
Od Technopolu kvoli vypomoci linke 68 v rannej spicke. A 20min som myslel v sedle na linke 120. Linky 68 sa nechcem dotknut. A interval cez vikend na Jiraskovej staci 12 min. Vsak tie busy nechodia plne a hustejsi interval cez vikend netreba. Vid 95 7 min a chodi poloprazdna.
Reakcia na: Marek1978 #154951:
a na akého vtáka mať linku kvôli VŠ pri Technopole?! A sedlo 20min sem ani necpi, ani neskúšaj! Stačí,že na Jiráskovej cez víkend to jazdí na figu keď L68 má 12min, 99 má 15 a L96 20min... radšej namiesto tohoto pouvažuj nad racionalizáciou súbehu L84+99 v Petržke kde dakedy premáva L84 alebo 99 v úseku Hálova - Ovsište takmer prázdna a za ďalšie vykúmaj kadiaľ by bolo dobré viesť linku, ktorá by vznikla zlúčením 34,83 a 84 s intervalom 4/7-8/5//12, keďže L34 v tom kruhovom úseku od Predstaničného nám. po Hodžovo nám. vozí asi toľko ľudí čo vyššie opísaný prípad súbehu 84+99.
Ahojte. Skuste sa vyjadrit na male zmeny v MHD:
83 - Pri krizi - ovsiste, interval ponechany
81 - Technopol - hl.stanica cez Dvory a nie Einsteinovu.
120 - Technopol - Prokopa Velkeho - Jednalo by sa o doplnkovu linku s celodenneou prevadzkou kvoli VS, a vypomoc v spicke linke 68. Interval 15/20/15/20 do 20:00
Zrusenie linky 84 a 184.

Ludia z ovsista tak budu mat vikendove spojenie s mestom, ktore tak ziadaju uz dlhsie. Tym padom netreba dalsiu linku do mesta a to 84. Aj tak po zruseni cez Ek.univerzitu sa len VS stazovali, ze im 184 nestaci. Zrusenim 84 ziskame 8 vozidiel, co postaci na prevadzku linky 81 s intervalom 8/15/8/15, vikend 15 min. Upravit int. cez vikend na 95 na 10-12 min., nakolko 7min.interval zbytocny, linky nevyuzite.
Na linku 120 pri int.15 min. v spicke je potrebnych 6 vozidiel. Da sa to upravou grafikonov zvladnut alebo dodanim novych vozidiel, ktore maju prist coskoro. VS by mali opat celodennu linku k internatom a ako som spominal, pomohla by linke 68 v rannej spicke, nakolko tam pomaly ani 4 min. int. nestaci. Tym padom by sa mohol upravit na 6 min a mame 4 vozidla.
Ja som vypracoval grafikony pre linku 120 s 10, 12 a 15 min.int. v spicke. Sedlo 20 min. ostava.

Skuste nejake napady: Este ma napadlo v suvislosti zo zavedenim 81 dat int. na linky 93,94 6 min spolu 3 min. ale neviem ako su vyuzite rano pri spolocnom int. v preklade 2min.

Dik
Reakcia na: Solider #154945:
Ešte k električkovým zastávkam na Americkom, strácajú zmysel. Vzdialenosť pár sto metrov a presunutie ako párovej zastávky na Odborárske by nemusel byť problém.
Reakcia na: 810zssk #154948:
Nemá zmysle tam ťahať zbytočne veľa IAD. Vo svete som sa neraz stretol s riešením IAD jednosmerne, MHD obojsmerne, takže problém by to nemal byť.
Reakcia na: Martin #154947:
A preco je ta Vazka prejazdna len jednosmerne? Ked je tam aj tak obojsmerna el. trat?
Reakcia na: Solider #154945:
Rieši to to, o čom sa tu už dlho baví, uzlovú zastávku na Radlinského. Jednosmerky sú pootáčané preto, lebo som vo svojom návrhu uzavrel Radlinského od Floriánskeho po Vazovovu len pre MHD. To je aj dôvod, prečo som navrhol jednosmerne prejazdnú Vazovovu ako obchádzkovú trasu cez Blumentálsku.
Reakcia na: S499.1023 #154942:
na rozdiel od ČR hej. Teda viem ze do 2009 to platilo a zrejme to aj zostalo, lebo mi aj odvtedy vela elektrickarov davalo prednost. Naposledy predvcerom na marianskej a kamennom. Mohol by to niekto ale potvrdit.
Reakcia na: Martin #154940:
Chcel by som sa opýtať, čo to rieši, lebo podľa mňa nič. Prečo by mala byť Vazovova v úseku medzi Blumentálskou a Radlinského prejazdná? Prečo by mali byť zrušené a premiestnené zastávky na Americkom námestí? Prečo by mali byť otočené niektoré jednosmerky?
Reakcia na: Hug0 #154936:
ba dokonca aj podoba tam je medzi nimi ? nie je to jeho nejaký vzdialený príbuzný alebo on sám? ?
Reakcia na: Ike #154934:
Na Slovensku musí električka dávať chodcom na priechodoch prednosť?
Vedel by niekto povedať, asi v ktorom roku boli definitívne všetky spoje dnešnej 43 predĺžené až na súčasnú konečnú Lesopark? Podľa nejakých informácií ktoré mám, tam ešte v druhej polovici 60. rokov nejazdilo nič a zrejme až po sprevádzkovaní lanovky (1972) tam začali zachádzať niektoré spoje. Ďakujem!
Dovolil som si trochu zapolemizovať o zastávke Radlinského. Ak má niekto záujem, môžete si to pozrieť

http://www.hovawarty.sk/documents/radlinskeho-studia.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.