si: tak s tým busom a tr si prehnal.
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal. Keby som išiel až k Pri kríži, tak sa mu pôjdem poďakovať za skvelú jazdu.
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal. Keby som išiel až k Pri kríži, tak sa mu pôjdem poďakovať za skvelú jazdu.
J
A čo sa šetrenia týka, tak myslím si, že DPB už nemá kde šetriť. Možno na platoch vedenia. DPB ako jediný DP v SR nemá odpisy, lebo mesto sa rozhodlo, že tým ušetrí milióny. Na stave vozového parku to je vydieť. Všetko to patrí mestu a DP je iba prevádzkovateľom. Ak mesto nekúpi nové...
Starých I28X je treba vymeniť 50. Teda toľko ich ešte máme. Ale čudoval by si sa, mnohé z nich sú na tom lepšie ako K 7XX, ktoré sú mladšieho dátumu výroby.
Ale nechcem aby to vyznelo nejak ružovo, problém z rozbitým vozmi a starým vozovým parkom tu je. bohužial
KLF: ešte raz, zmeny treba na VŠETKÝCH postoch v DPB.