Ja som si ho pozeral obchodný register, ale myslím si, že spoločnosť, ktorá primárne obchoduje s nehnuteľnosťami a vyhrá rokovacie konanie na dodávku prevodoviek na električky tak to zaváňa najviac podozrením. O konateľovi spoločnosti sa dajú nájsť aj nejaké články na internete v nejakých life staylových magazínoch. A ak dané obstarávanie preverí ÚVO nič sa nestane veď na to je tu. ?
Tak daný dopis je dopísaný avšak ocenil by som ak niekto kto sa do toho viac vyzná by si ho prečítal a vyjadril sa k nemu či to tak môže byť. Inšpiroval som sa podobným podnetom, ktorý som našiel na internete. ?
V.1.3) Názov a adresa hospodárskeho subjektu, v prospech ktorého sa rozhodlo o zadaní zákazky:
Teknoplast s.r.o.
IČO: 36 530 611
Podzámska 36, 940 61 Nové Zámky
Slovensko
Telefón: +421 0356426270
E-mail: teknoplast@stonline.sk
Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky:
Celková konečná hodnota zákazky: Hodnota.
Hodnota: 2 057 000,0000 EUR
Bez DPH.
Zákazka za vyše 2 milióny € a zvolený postup bol "Rokovacie konanie bez výzvy na súťaž."... Odkiaľ vie DPB, že kebyže dá normálny tender neponúkne niekto lepšiu cenu? Aha známy nedostane zákazku chápem. ?
v dnesnom Nastupte prosim sa zase raz pekne zhovadili. spravou dna bola novinka o 131/141 z imhd navyse okomentovana hovorcom...chlapec asi zjavne nevedel, ze ta sprava bola chybna ? a vymenili moderatorku, ta nova je rovnako duta, ak nie viac. novinku o Vazovovej precitala najskor z imhd a vzapati to iste zrejme z dopravneho prikazu ?
Myslím, že Quakeman pracuje v oblasti údržby električky dosť dlho na to, aby sme ho mohli považovať za odborníka v tejto oblasti (čo nakoniec dokázal aj svojimi diskusnými príspevkami, kde sa vyjadril ku konkrétnym veciam, na rozdiel od Tvojich všeobecných výkrikov do tmy).
Ani s tými traťami to nie je také einfach. Ak by si vložil tretiu koľajnicu, posunieš os vozidla o cca 22 cm na jednu alebo druhú stranu. Takže by si musel posúvať aj hrany nástupíšť, prípadne trolej. O podvozkoch už písali iní.
A PRÁVE PRETO treba okamžite zabudnúť na zmenu rozchodu (keby DPB nevedel čo s peniazmi, tak proti nej nič nemám), ktorá by stála niekoľko miliárd a nepriniesla by cestujúcemu žiadny viditeľný úžitok.
Neboj sa, čítať viem. Lenže toto je podané len ako jeden problém, bez zohľadnenia širších súvislostí (hlavne financovanie v tej našej slovenskej biede za posledných dvadsať rokov) a o tom to celé je. Všetko sa dá prestavať, prerobiť, inovovať, ale treba na to lováše - peňeži - peníze !!! A tie sú niekde ...
aj keby bol DPB potrestatný tak kto to pocíti? V prvom rade rádoví pracovníci, ktorí s tým nemajú nič spoločné, nebudú mať prémie možno (šoféri, údržba, pracovníci vozovní), potom sa siahne na platy na Olejkárskej pracovníkom čo sú nižšie a potom si to odnesie možno aj cestujúci. Ale v skutočnosti by mali pekne krásne si vziať na súd pána Záhradníka, s Kadnárom a ostatnými čo porobili tieto poondiate mafiánskej kšefty a s nimi sa porátať nech to zaplatia, neverím, že by nemali z čoho a plus im zabezpečiť teplé miesto v base aj s Cílekom na pár rokov nepodmienečne, grázli skur... ?
Re Názory:
1. K problematike schválenia vozidla a zrušenej a pripravovanej vyhlášky o dopravnom poriadku dráh: Veľmi nerozumiem tomu, čo chce pán Šestina povedať tým, že vozidlo sa musí schváliť ako celok, resp. sa musí schváliť podstatná zmena schváleného vozidla. V SR máme 2 ED, každú na inom rozchode. Teda z tohto pohľadu by mohol žiadať, aby KE prestavali dráhu na 1 000 mm. A však samotné schválenie zmeny typu vozidla na rozchod 1 000 mm by nemalo byť nejak extrémne nákladné, vzhľadom na to, že cit. vyhláška v § 67 ods. 1 hovorí, že schváleniu podlieha len podstatná zmena vozidla, t. j. v našom prípade by to bola zmena rozchodu. Rovnako by správny orgán dodržiavajúc zásadu rýchlosti a hospodárnosti konania mal zabezpečiť, aby schválenie prebehlo čo najrýchlejšie a najlacnejšie.
2. Problematika tram-train: Pán Šestina vychádza len z logického predpokladu, že vozidlo musí spĺňať požiadavku na premávku na rôznych dráhach. Faktom však je, že legislatíva takýto typ vozidla, pokiaľ mi je známe nerieši. Ba naopak zákonodarca v dôvodovej správe uvádza ako príklad nekompatibilnej dráhy práve ED a ŽD. Rovnako tak možno predpokladať, že pri hlbšom skúmaní STN by sme dospeli k názoru, že tieto normy v súčasnom znení možno schváleniu vozidla systému tram-train zabraňujú (na vozidlá ED sa kladú absolútne iné nároky ako na vozidlá ŽD).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133