Dva dotazy:
1.) Počul som že 1.1.2011 sa má spúšťať BID a ja na okolie Senca, Pezinka, Šamorína,... Dobre som počul, či len prázdne slová do vetra...
2.) Kedy na 61 nebudú jazdiť kĺbové SORky? Ja len tak, lebo včera, čo som šiel jednou Vrakosou z AVIONU tak som myslel, že na tú Bajkalskú ani neprídeme. Kĺb vydával pazvuky, ktoré sa mi nepáčili...
Ďakujem
1.) Počul som že 1.1.2011 sa má spúšťať BID a ja na okolie Senca, Pezinka, Šamorína,... Dobre som počul, či len prázdne slová do vetra...
2.) Kedy na 61 nebudú jazdiť kĺbové SORky? Ja len tak, lebo včera, čo som šiel jednou Vrakosou z AVIONU tak som myslel, že na tú Bajkalskú ani neprídeme. Kĺb vydával pazvuky, ktoré sa mi nepáčili...
Ďakujem
Mike
SA DAJÚ OČAKÁVAŤ výhrady zo strany magistrátu s ohľadom na nemožnosť pokračovania projektu vo verzii LF+ pre úzky rozchod (už raz vysúťažili jedno z posledných vyrobených vozidiel – trolejbus 21Tr) a voči 06T výhrady zo strany prevádzkovateľa. Účasť renomovaných zahraničných výrobcov JE PRAVDEPODOBNE limitovaný počtom objednaných vozidiel, táto skutočnosť BOLA ZREJME overená predbežným rokovaním s výrobcami."
* faktor brutálneho prepadu príjmov mesta sa autorovi hodí ignorovať...
Teda z tých slov to vyzerá na domniekny a dohady autora.. Ja tiež môžem vysloviť rovnaký názor, že vzhľadom na aktuálnu (po)dobu trhového hospodárstva sa už uskutočnili rokovania medzi DPB a svetovými výrobcami električiek, vrátane tých českých a tiež predpokladám, že všetci deklarovali ochotu a pripravenosť vyrobiť ich model aj na 1000 m.. a rovnako sa domnievam, že niektorí z nich boli ochotní svoj typ aj ponúknuť na skúšku..
Ja ale z článku čítam medzi riadkami že s údržbou našich tratí je to naozaj až také zlé.. ale kompetentní ľudia si rovnako (ne)urobia svoju prácu bez ohľadu na rozchod...