Električka v tueli nikdy nemohla ísť LEGÁLNE viac než 50 km/h. Priemerná rýchlosť v tuneli 41 km/h, ak beriem do úvahy, že električka vchádza do tunela z dvadsiatkového oblúka a končí na 15 km/h výhybka proti hrotu, je vynikajúci výsledok. Týmto diskusiu so zarytým autistickým šotoušom končím.
Jasne, podla ciela, takze ludia bezne stali na zastavke a skumali ciele a potom sli nastupovat. Ked si tym siel raz za mesiac, tak jasne ze si musel pouzit CP, to plati aj pre ine linky, ale pravidelni cestujuci to uplne normalne poznali.
Ja som si to zapamatal podla toho ze to ide presne naopak oproti tomu co vravi logika ?
To nespochybňujem. Ja len tvrdím, že nie podľa čísla ale cieľa.
Ja som tým chodil ca raz za mesiac, tak som musel dlhšie pozrieť dopredu na cp alebo buse, kam to ide.
Ale prosim ta, ludia vedeli kam sa maju postavit aby sa dostali kam chceli, ta linka uplne v pohode fungovala. Problemy boli akurat prve dni, potom uz nie.
Veď tí ľudia ani nesledovali číslo linky ale cieľ, ktorých bolo pri linke 16 celkovo štyri.
Keď som stál napr. na zastávke Nám. SNP a nebol by tam cieľ, akurát by som si mohol tipnúť, či to ide do Rače alebo Ružinova.
Samozrejme šotodeti to vedia naspamäť, je to poslanie ich života. ?
A este by som rad znova navrhol precislovanie tych liniek, nevidim dovod preco napriklad linka totozna so sucasnou linkou 13 ma byt oznacena ako linka 1?
Nečítal som ho. Každopádne menej potrhaných liniek v centre prinesie celkovo menej liniek, menšiu potrebu vozidiel pre odpadnuté točenie vozidiel v tom okruhu jesenského-šaf. - štúrova.
Nemozem suhlasit s tym dvojitym cislovanim. Pri 16ke sa ukazalo, ze to ludia pochopili a precislovavat to v centre mi pride zbytocna komplikacia. Specialne ak by sa to oznacovalo ako 16 tak uz by ludia od zaciatku vedeli o co ide.
Z tých troch variantov mi príde najlepší variant B. Ale: 3-ku by si mal viesť naopak - z Rače na Špitálsku a z Ružinova na Obchodnú, takto máš zbytočne dve linky z Ružinova na Špitálsku a z Rače na Obchodnú. Neoznačoval by som to ako linka 3, ale ako linky 3 a 8 (v meste by sa to prečíslovalo). 4-ka by pokojne stačila zo Zlatých pieskov na Nám. Ľ. Štúra, ťahať 3 linky v 8-minútovom intervale do Karlovej Vsi (+ďalšie 2 dúbravské) je zbytočné. Tebou navrhovanú rannošpičkovú linku 8 by som nezavádzal, tie posilové spoje by som viedol v rámci linky 3/8 (teda zahrnuté v CP linky z Ružinova do Rače), z Poštovej by sa vracali do Ružinova ako linka 9. Ostatnými dvoma variantmi odporúčam ani nezaoberať sa, sú nanič. Mimochodom, ak už máš nutkanie pochváliť sa tu, že poznáš bratislavského ex-grafikonistu, nauč sa aspoň poriadne jeho meno
Zda sa, ze niektori vodici si reko tunela nevsimli. Jazda typu naslapnutie, kotulanie, naslapnutie atd. Cas jazdy cez tunel 1.35, celkove meskanie u kapucinov 4 minuty...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo