Zda sa, ze niektori vodici si reko tunela nevsimli. Jazda typu naslapnutie, kotulanie, naslapnutie atd. Cas jazdy cez tunel 1.35, celkove meskanie u kapucinov 4 minuty...
len aj tento rok premávala tuším už 5-teho, čo mali byť tie vodácke majstrovstvá
Re #154042 Valec Re #154048 Lbr: tak a teraz som z toho jelen-daněk a srnec
Re #154074 Valec: ?
Re #154051 Solider: ale veď gamča sa predsa už odsťahovala naspäť
Re #154056 no.ev.di.: "dojičkami na L3 " ? sory, ale nedalo mi to ?
Re #154064 no.ev.di.: "spojenie Šafko - Dúbravka" by už snáď nemalo byť také preferované, keď teraz na šafko jazdí už iba 95ka...
No mne slo najma o tie vytlky, neuvedomil som si, ze tam je iny povrch. TakRe #154076 TeBeCe: No mne slo najma o tie vytlky, neuvedomil som si, ze tam je iny povrch. Tak snad to bude OK. snad to bude OK.
mozno preto, ze:
nie je potreba podbijania trate, ani ineho otvarania zvrsku
na krajoch a uprostred toho je tiez beton/asfalt, tak preco nie na celej ploche
cementobeton snad vydrzi viac ako asfalt, takze sa nepocita s nejakymi vytlkmi...cas ukaze...
Nie, mne sa celkovo priemerna rychlost zda nedostacujuca, ked kedysi bola rychlejsia. Je zaujimave ze autobusy mozu po Brnianskej jazdit 70 km/h ale elektricka v uzavretom tuneli, kde je zakaz vstupu nemoze ist ani 60 km/h tak ako kedysi.
Ak budeš cvičiť na nejakej babe, tak budem možno skoro spokojný ? a budem Ti držať palce. A keď už hovoríš o tom viacnásobnom rokovaní s vedením DPB, možno by bolo vhodné pri tej diskusii to aj spomenúť: - "aj sme im navrhli, aj tak sa na to vy..... a poslali nás niekam". Človek potom hneď vie, na čom je. Inak tá diskusia vyznieva ako fantazírovanie.
"L5 ide pre Raču cez Obchodnú a L3 na Špitálsku v návrhu B" #154036 no.ev.di:
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
Takže ako? Na to, že sa 3-ka bude točiť na Špitálsku cez Obchodnú, sa ako cestujúci môžem vytento, nepotrebujem vyhliadkovú jazdu. Ale keďže aj 9-ku v návrhu B vedieš cez Špitálsku, tak ide asi o Tvoj omyl a trasa linky 3 mala byť Rača - Špitálska - Nám.SNP - Obchodná - Ružinov. Tým by si mal síce pokryté z oboch radiál oba smery, ale vyvolával by si ducha v pokoji zosnulej (našťastie) linky 16. Takže tak či tak, návrh B je podľa mňa zlý.
poviem ti tak, že dakomu sa zas páči návrh bez L5! Potom zas kopa ľudí ti nepustí spojenie Šafko - Dúbravka. Uvedom si, že nemôže spojiť všetko so všetkým pri 8min a už vôbec nie pri 4min., pričom ma udivuje, že tr3mpho dogma sa Vám páčila.
Boze chran nas! Ak nahodou prijmu niektory z tych horsich navrhov tak to bude amen-tma. Niektore napady mas dobre, ale niektore by uplne znechutili vacsinu vlkov cestovat prave elektrickou.
Inak mozem otazku preco prave L5 chcete tak vehementne zrusit? Ak nie najvytazenejsiu, tak pri najhorsom 2 ci 3 najvytazenejsiu elektrickovu linku? Lebo medved? Ta linka cez tunel zmysel MA oproti takej L1/L12, ktore by sa kludne mohli zlucit a urobit Dubravka - Safko - Trnavske - ZST Nove Mesto.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023