Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #154080:
tam by si asi musel uvoľniť miesto. môžeš síce dať preč 82-ku, ale čo ďalšie? 30 natiahnuť po euroveu a 70 po ňu skrátiť?
Zda sa, ze niektori vodici si reko tunela nevsimli. Jazda typu naslapnutie, kotulanie, naslapnutie atd. Cas jazdy cez tunel 1.35, celkove meskanie u kapucinov 4 minuty...
Reakcia na: kecho #154079:
Ono idealne by bolo hodit 95 pod Novy most a tam mat prestupny bod.
Reakcia na: TeBeCe #154049:
len aj tento rok premávala tuším už 5-teho, čo mali byť tie vodácke majstrovstvá
Re #154042 Valec Re #154048 Lbr: tak a teraz som z toho jelen-daněk a srnec 🙂
Re #154074 Valec: ?
Re #154051 Solider: ale veď gamča sa predsa už odsťahovala naspäť 🙂
Re #154056 no.ev.di.: "dojičkami na L3 " ? sory, ale nedalo mi to ?
Re #154064 no.ev.di.: "spojenie Šafko - Dúbravka" by už snáď nemalo byť také preferované, keď teraz na šafko jazdí už iba 95ka...
Reakcia na: TeBeCe #154076:
Vydrží viac. Zábava začne, keď sa to bude musieť opravovať.
Reakcia na: TeBeCe #154076:
No mne slo najma o tie vytlky, neuvedomil som si, ze tam je iny povrch. TakRe #154076 TeBeCe: No mne slo najma o tie vytlky, neuvedomil som si, ze tam je iny povrch. Tak snad to bude OK. snad to bude OK.
Reakcia na: 810zssk #154075:
mozno preto, ze:
nie je potreba podbijania trate, ani ineho otvarania zvrsku
na krajoch a uprostred toho je tiez beton/asfalt, tak preco nie na celej ploche
cementobeton snad vydrzi viac ako asfalt, takze sa nepocita s nejakymi vytlkmi...cas ukaze...
Reakcia na: Lbr #154048:
Uzavrime to, tento víkend premávať bude.
Reakcia na: Peto02 #154072:
Asi má obmedzovač rýchlosti.
Reakcia na: S499.1023 #154041:
Nie, mne sa celkovo priemerna rychlost zda nedostacujuca, ked kedysi bola rychlejsia. Je zaujimave ze autobusy mozu po Brnianskej jazdit 70 km/h ale elektricka v uzavretom tuneli, kde je zakaz vstupu nemoze ist ani 60 km/h tak ako kedysi.
Reakcia na: no.ev.di. #154061:
Ak budeš cvičiť na nejakej babe, tak budem možno skoro spokojný ? a budem Ti držať palce. A keď už hovoríš o tom viacnásobnom rokovaní s vedením DPB, možno by bolo vhodné pri tej diskusii to aj spomenúť: - "aj sme im navrhli, aj tak sa na to vy..... a poslali nás niekam". Človek potom hneď vie, na čom je. Inak tá diskusia vyznieva ako fantazírovanie.
Reakcia na: no.ev.di. #154062:
"L5 ide pre Raču cez Obchodnú a L3 na Špitálsku v návrhu B"
#154036 no.ev.di:
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15

Takže ako? Na to, že sa 3-ka bude točiť na Špitálsku cez Obchodnú, sa ako cestujúci môžem vytento, nepotrebujem vyhliadkovú jazdu. Ale keďže aj 9-ku v návrhu B vedieš cez Špitálsku, tak ide asi o Tvoj omyl a trasa linky 3 mala byť Rača - Špitálska - Nám.SNP - Obchodná - Ružinov. Tým by si mal síce pokryté z oboch radiál oba smery, ale vyvolával by si ducha v pokoji zosnulej (našťastie) linky 16. Takže tak či tak, návrh B je podľa mňa zlý.
Reakcia na: ufo #154068:
Už od roztrhnutia d-12 pod zámienkou, že najdoležitejší prepravný vzťah v Bratislave je Šafko - Uhoľné sklady ? .
To je nejaká nová bratislavská dogma, že zo Šafka musí jazdiť spoj do Dúbravky?
Reakcia na: MatejBA #154065:
juj trosku stalo z navrhov ... nemam asi pouzivat urcite tagy ?

L1: Dubravka - Karlovka - Tunel - Obchodna - Racianske Myto - Raca
L2: Dubravka - Karlovka - Safko/Jesenskeho - Trnavske Myto - ZST NM
L3: Karlovka - Tunel - Nam. SNP - Trnavske Myto - Ruzinov
L4: Zlate Piesky - obcasna zachadzka na ZST NM - Trnavske Myto - Vazovova - Hlavna Stanica
L5: Hlavna Stanica - Obchodna - Nam. SNP - Nam. L. Stura - Safko - Nam. SNP - Obchodna - Hlavna Stanica
L6: Raca - Racianske Myto - Americke Nam. - Nam SNP - Obchodna - Vazovova - Trnavske Myto - Ruzinov
Pripadna alternativa L6 by zachadzala az na Safko.
Reakcia na: MatejBA #154063:
Tu nejde o to, ze by niekto silou-mocou chcel rusit L5. Skor ja nechapem preco niekto silou-mocou chce tu linku zachovat.

Problem tej linky je ten ze zbytocne rozbija ten cely koncept a nuti prijat dalsie zmeny, ktore v konecnom dosledku navrhu skodia.

Z hladiska celej siete ma linka Safko - Dubravka ovela vacsi zmysel ako Raca - Dubravka.
Reakcia na: no.ev.di. #154064:
A co http://goo.gl/maps/rPd9 ?

L1: Dubravka - Karlovka - Tunel - Obchodna - Racianske Myto - Raca
L2: Dubravka - Karlovka - Safko >> - Jesenskeho > - Safko >> - Obchodna - Hlavna Stanica
L6: Raca - Racianske Myto - Americke Nam. - Nam SNP - Obchodna - Vazovova - Trnavske Myto - Ruzinov
Pripadna slternativa L6 by zachadzala az na Safko.

Malo by byt uspokojene Raca Obchodna, Raca Spitalska, Dubravka Obchodna, Dubravka Spitalska, Dubravka Raca, Dubravka Safko ZST NM, KV Ruzinov, Hl. St. ZST NM atd 🙂
Reakcia na: MatejBA #154063:
poviem ti tak, že dakomu sa zas páči návrh bez L5! Potom zas kopa ľudí ti nepustí spojenie Šafko - Dúbravka. Uvedom si, že nemôže spojiť všetko so všetkým pri 8min a už vôbec nie pri 4min., pričom ma udivuje, že tr3mpho dogma sa Vám páčila.
Reakcia na: no.ev.di. #154061:
Boze chran nas! Ak nahodou prijmu niektory z tych horsich navrhov tak to bude amen-tma. Niektore napady mas dobre, ale niektore by uplne znechutili vacsinu vlkov cestovat prave elektrickou.

Inak mozem otazku preco prave L5 chcete tak vehementne zrusit? Ak nie najvytazenejsiu, tak pri najhorsom 2 ci 3 najvytazenejsiu elektrickovu linku? Lebo medved? Ta linka cez tunel zmysel MA oproti takej L1/L12, ktore by sa kludne mohli zlucit a urobit Dubravka - Safko - Trnavske - ZST Nove Mesto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.