Reakcia na: no.ev.di. #154036:
Zásadnou chybou variantu B je, že obe linky z Rače ťaháš na Obchodnú. Vo variante C sa mi vidí, že je priveľa točenia poloprázdnych vozidiel okolo divadla a posilová 7 z Vinohradov smeruje zasa do toho istého smeru, ako 3 - hodilo by sa ju dať cez Obchodnú, ale tam by už bol dosť výrazný prebytok kapacity oproti dnešku. A sa mi vidí celkom schodný. Ale chcelo by to prestupnú zastávku na Radlinského aj v smere do Rače.
MatejBA
Ale co sa tyka toho C, ten usek, co som menoval, ten bude velmi vitazeny - castokrat sa stavalo, pri vyluke tunela, ked isli elektricky smer KV, tak na Nam. L Stura stihla prejst iba 1 a dalsia 1-2 stali a cakali na dalsiu zelenu (iba vynimocne stihli prejst 2).
A je rozdiel porovnavat L88 ktora spaja 1 MC s centrom ako nosnu linku L5 ktora spaja s nadsazkou 5 MC s centrom (DU, KV, Raca, ciastocne Nove Mesto a ak berieme aj prestupy tak ciastocne aj Devin)