Reakcia na: Martin Fundárek #154060:
L5 ide pre Raču cez Obchodnú a L3 na Špitálsku v návrhu B, v A) to je naopak. To, že sa L3 točí na cestu do Ružinova a opačne tadiaľ kade ide L5 je nepodstatné lebo tá vetva L3 je určená tým čo cestujú do Ružinova. V A) to je takto : pre Raču je podstatný úsek Rača - Kamenné nám. a Nám. SNP - Rača, pre Ružinov je to úsek Ružinov - Nám. SNP a Kamenné nám. - Ružinov. V to je takto : pre Raču je podstatný úsek Rača - Nám. SNP a Kamenné nám. - Rača, pre Ružinov to je Ružinov - Kamenné nám. a Nám. SNP - Ružinov
MatejBA
Pri variante B by som miesto L7 a L8 posilnil v rannej a poobednej spicke bud L5 a L9 alebo posilnil L3 a na vybrane odchody v rannej spicke L5 dal zdvojene odchody - inak v podstate k tomuto nemam co vytknut.
Pri variante C - nemyslim si, ze L3 by mala mat taky interval a konecnu na Sturovom namesti, L4 by nemala taktiez koncit tam a otazne, ci by "iba" 2 linky pri intervale 8 minut resp 7-15 stacili pre Dubravku a Karlovku. Zaroven mi tu vadi, ze vsetko tahas cez usek Jesenskeho - Nam. L Stura a Safko - pri tych intervaloch tam budu vznikat "kolony" a zdrzania.
A celkovo si myslim, ze linka ZST Nove Mesto - Hlavna Stanica je zbytocna, ale nejazdim tym usekom, tak nemozem povedat s urcitostou, ci by bol/nebol vyuzivany dany spoj.