Vyskúšal som si dnes jazdu zrekonštruovaným tunelom - z Kapucínskej k PKO to trvalo 4 minúty. To je určite menej ako pred rekonštrukciou. Ale ináč sa tunel príliš nezmenil, študentky sediace predo mnou to zhodnotili jednou vetou:"Je tu menej hadíc..." Mysleli tým asi vodovodné potrubie, ktoré zmizlo pod zem.
Zopár čísel: obnova električkovej trate na Krížnej v dĺžke 1300 m vraj stála 3,5 mil eur, čiže výmena 800 metrového úseku koľají v tuneli mohla stáť okolo 2,2 mil eur. Na prekládku vodovodu prispela vodárenská spoločnosť sumou 3,5 mil eur. To je dohromady 5,7 mil eur. Do celkovej ceny rekonštrukcie tunela 8,3 mil eur (t.j. 250 miliónov v starých slov. korunách!) chýba ešte 2,6 milióna eur. Mám tomu rozumieť tak, že toľko stál kamerový systém a oprava únikových chodieb? Nie je to priveľa?
Zopár čísel: obnova električkovej trate na Krížnej v dĺžke 1300 m vraj stála 3,5 mil eur, čiže výmena 800 metrového úseku koľají v tuneli mohla stáť okolo 2,2 mil eur. Na prekládku vodovodu prispela vodárenská spoločnosť sumou 3,5 mil eur. To je dohromady 5,7 mil eur. Do celkovej ceny rekonštrukcie tunela 8,3 mil eur (t.j. 250 miliónov v starých slov. korunách!) chýba ešte 2,6 milióna eur. Mám tomu rozumieť tak, že toľko stál kamerový systém a oprava únikových chodieb? Nie je to priveľa?
S499.1023