Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #153871:


Tak, tak, 5 km/hod je priemerná rýchlosť chodca. Ak by šla takouto rýchlosťou električka, tak by jej jazda tunelom trvala aspoň 10 minút. Toľko to pred rekonštrukciou určite netrvalo. Maximálne tak dve minúty.

Pán Ďurkovský je stavebný inžinier a mal by teda ovládať elementárnu fyziku a netrepať v médiach dve na tri.

Ak takto narába aj s inými číslami, tak zbohom...
Reakcia na: kecho #153879:
Vlastne hej. Som si nejako pomýlil ulice. ?
Reakcia na: MatejBA #153882:
Nevznikajú na ňom výtlky v okolí koľajníc. V prípade opravy koľajníc ho stačí rozobrať a netreba ho búrať. To sú tie najzákladnejšie a určite to má ešte aj iné.
Reakcia na: MatejBA #153882:
bez rozbijania asfaltu/betonu sa da podbijat trat, ale vzhladom na to, ako casto sa v BA podbija (vid totalne rozbitu celu karlovesku radialu), tak ta vyhoda zanika...
Reakcia na: TeBeCe #153881:
A vlastne aka je vyhoda takeho priecestia oproti normalnemu? ?
pri Machnaci bude taky isty gumeny prejazd ako je na Jurigovom. uz je tam naskladana skladacka toho priecestia.
Andrej ĎURKOVSKÝ, primátor Bratislavy:
"Je to stavba, to ešte treba na záver možná povedať, ktorá slúži a je dôležitá predovšetkým pri takých prípadoch, keby nám vypadli akýmkoľvek spôsobom trate na nábreží, a tým pádom tadeto sa dá zabezpečiť spojenie do ďalších častí mesta."

huraaa, mozme kazdu chvilu organizovat nejaku relly pred carltonom ?
Reakcia na: Emo #153876:
na radlinského je hlavná cesta rovno, takže elina "zospodu" ide z TrM na Radlinského doľava z vedlajšej
Reakcia na: no.ev.di. #153083:
"1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku"

Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).

"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."

Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?
Reakcia na: eripmav #153867:
Nemôže ho pokutovať. Predné hmlovky nie sú na vozidle povinné.
Reakcia na: Martin Fundárek #153869:
"dať prednosť pri vjazde na Radlinského;"

Tam nie je električka na hlavnej?
Reakcia na: MatejBA #153352:
"...na druhej mas Krizna, Americke namestie a Kamenne namestie"

A ešte aj pri Medickej záhrade. ?
Reakcia na: no.ev.di. #153349:
Jednoznačne tá druhá.
Reakcia na: Martin Fundárek #153869:
V roku 1994 ešte bola trasa cez Obchodnú (d-9) grafikonovo rýchlejšia, než cez mesto (d-12). Samozrejme, že v reále som kačičiarovi nedal šancu ? .
Reakcia na: eripmav #153867:
Na svojom vozidle som mal nespočetnekrát rozbitú hmlovku, keďže to neeustále kupuje rany od rôznych kamienkov. Žiadne ostré hrany tam nevznikli a riešil som to až pri návšteve servisu za účelom pravidelnej prehliadky.
Reakcia na: TeBeCe #153860:
Mňa vytočil Ďurkovský, ktorý včera pre ktorúsi celoplošnú TV (vysielané v hlavných správach) vypotil, že pôvodná rýchlosť električiek v tuneli bola 5 km/h?. S takou rýchlosťou by sa na električku vybodli cestujúci aj za Franza Jozefa, nieto v osemdesiatych rokoch.
Reakcia na: Martin Fundárek #153869:
pričom uvážme, že na Kamennom námestí je šanca, že semafory budú vypnuté, keďže ich tam netreba nakoľko si chodci behajú ako sa im chce a autá majú povinnosť dať električke idúcej z/do Nám. SNP prednosť.
Reakcia na: MatejBA #153352:

Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.

Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.

Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
Reakcia na: luky1 #153294:
Ej, bisťu, to kto cestuje o pol hodiny dlhšie ako pre uzavretím tunela, keď rozdiel v jaznej dobe je cca 7 minút?
Reakcia na: S499.1023 #153852:
samozrejme ze ho policia za technicky stav vozidla pokutovat MOZE (isteze u nas asi naozaj nebude...) rozbite predne hmlovky su vazne porusenie povinnosti vztahujucich sa k technickemu stavu vozidla, VODIC NEMA CO TAKYM VOZIDLOM JAZDIT!!! akekolvek ostre hrany, neschvalene upravy na povrchu vozidla (predpokladam ze PET flasu ak okryt hmloviek nikto nechvalil) su porusenim predpisov, a je to celkom logicke - ide o narazovu plochu, najma pri strete s chodcom, a kazda ostra plocha, plocha zmenena nehodou alebo upravou moze ZVYSIT RIZIKO A NASLEDKY PRI PRIPADNE NEHODE - najma s chodcom... skus si taku zrazku s rozbitou hmlovkou a nerozbitou... co asi bude bezpecnejsie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.